kromaus...??

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

sunday rider
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Kesä 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Kevali..

kromaus...??

Viesti Kirjoittaja sunday rider » Pe Heinä 01, 2005 10:36 pm

Toi kysyisin kromaamisesta että missä sitä tehdään, voidaanko sitä tehdä ihan tavallisessa automaalaamossa vai onko sillä joku erikois liike... :-? Ja tietäisikö kukaan että missä porissa sitä voisi tehdä, (epäilen) jos tiedätte että missä pori on...?? onko kellään kokemusta pv:n rungon kromaamisesta että olisiko jotain vinkkejä...?? ja olisko mitään tietoa hinnasta..?? :firing: :firing: :firing:
"Keskiviivalla ei ole ahdasta.."

sunday rider
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Kesä 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Kevali..

Viesti Kirjoittaja sunday rider » Pe Heinä 01, 2005 11:15 pm

rohkeesti vaan kyllä mä kestän kritiikkiä... :P
"Keskiviivalla ei ole ahdasta.."

Avatar
Jukka85
Viestit: 1627
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Japanian pimmee puoli

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Pe Heinä 01, 2005 11:51 pm

sunday rider kirjoitti:rohkeesti vaan kyllä mä kestän kritiikkiä... :P
en usko... :nono:

sunday rider
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Kesä 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Kevali..

Viesti Kirjoittaja sunday rider » Pe Heinä 01, 2005 11:54 pm

No kokeile, no ei mut oliko mitään neuvoi...?? Vaika asunki poris ni en oo nii kauheen tyhmä... :drin:
"Keskiviivalla ei ole ahdasta.."

Mick
Viestit: 30
Liittynyt: To Touko 26, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Mick » La Heinä 02, 2005 12:18 am

Maltoit puol tuntia oottaa? Kato kun tää voorumi ei oo mikään tsätti... Ihmiset saattaa olla vaikka töissä tohon aikaan... Mutta onko oikeesti mitään järkee laittaa mopoon niin maan perkeleesti aikaa ja vaivaa!?
No eihän se tietenkään mulle kuulu mutta kumminkin mietyttää...
Mites ois käsin kiillottaminen niinku "tosipompperit" tekee?
I push my fingers into my eyes
It�s the only thing that slowly stops the ache
If the pains goes on I'm not gonna make it!

sunday rider
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Kesä 29, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Kevali..

Viesti Kirjoittaja sunday rider » La Heinä 02, 2005 12:28 am

Kyllä maltoin vaikka tiukkaa tekikin... Mut joo eli ei tähä ny niin kauheesti ole aikaa vielä menny mut pia menee ku täytys saad kilvet takas... Eikä oikeastaan vaivaakaan kun on aina niin julmetun tylsää... :blah: Ja jos hion sen niin se ruostuu eikä mulla nyt niin tylsää ole sentään... :upto:
"Keskiviivalla ei ole ahdasta.."

Avatar
dudismi
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja dudismi » Su Heinä 03, 2005 11:29 am

On kuulemma toi kromasrfa rahatyttöjen puuhaa

Vastaa Viestiin