Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
ghostbomber
-
Viestit: 1
-
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: sachs xtc racing
Viesti
Kirjoittaja ghostbomber » Ke Elo 03, 2005 8:31 am
miten saan kunnon burniksen... siis täytyykö sillä kytkimellä liusuttaa vai ei.....entäs etu-jarru???
-
NorthernBomber
-
Viestit: 705
-
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha
Viesti
Kirjoittaja NorthernBomber » Ke Elo 03, 2005 11:09 am
Osta aluksi vaikka joku laite jolla kokeilla. Jos sinulla laite on jo niin olet täysi idiootti kun moista paskaa kyselet.
-
jkan
-
Viestit: 53
-
Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja jkan » Ke Elo 03, 2005 4:10 pm
voi vitun apari

kokeile, harjoittele tai ammu ittees päähän ko
tollast kysyt....
-
Bonis
-
Viestit: 1477
-
Liittynyt: La Tammi 18, 2003 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Bonis » Ke Elo 03, 2005 4:45 pm
pistä ykkönen silmään vaikka ja kiekat tappiin ja noppaa kytkin irti ja elä missään nimessä käytä etu jarrua se saattaa hajoo vetovoimasta.