auttakaa nyt

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
ghostbomber
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:00 am
Paikkakunta: sachs xtc racing

auttakaa nyt

Viesti Kirjoittaja ghostbomber » Ke Elo 03, 2005 8:31 am

miten saan kunnon burniksen... siis täytyykö sillä kytkimellä liusuttaa vai ei.....entäs etu-jarru???

Avatar
NorthernBomber
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ke Elo 03, 2005 11:09 am

Osta aluksi vaikka joku laite jolla kokeilla. Jos sinulla laite on jo niin olet täysi idiootti kun moista paskaa kyselet. :freak:

jkan
Viestit: 53
Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jkan » Ke Elo 03, 2005 4:10 pm

voi vitun apari :freak: kokeile, harjoittele tai ammu ittees päähän ko
tollast kysyt.... :firing:

Bonis
Viestit: 1477
Liittynyt: La Tammi 18, 2003 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Bonis » Ke Elo 03, 2005 4:45 pm

pistä ykkönen silmään vaikka ja kiekat tappiin ja noppaa kytkin irti ja elä missään nimessä käytä etu jarrua se saattaa hajoo vetovoimasta.

Viestiketju Lukittu