2t vehkeiden pakokaasun l
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Smokie
- Suzukisti
Jep, testattu on, ei näytä kun justiinsa sillon kun seokset on oikeen. Ei oikeen hyvä värkki säätämiseen.Smokie kirjoitti:Homma suosista lämmitettävä laajakaista. Ilman lämmitystä saat paahtaa ties miten kauan täydellä höyryllä ennenkuin se lämpiää tarpeeksi, noh kevarilla ei liene ongelmaSamaten kapeakaistaiset kuuleman mukaan näyttää vähän mitä sattuu.
-
Jns
En kehtaa rahaa pistää niin paljon tuohon... Saa luvan välttää tuo 1-lankanen.Smokie kirjoitti:Homma suosista lämmitettävä laajakaista. Ilman lämmitystä saat paahtaa ties miten kauan täydellä höyryllä ennenkuin se lämpiää tarpeeksi, noh kevarilla ei liene ongelmaSamaten kapeakaistaiset kuuleman mukaan näyttää vähän mitä sattuu.
"Toiset tekevät mitä taitavat, minä teen mitä tahdon" <br>
-
Jns
Siis sanotaan nyt näin että kun tuota tapreeksi saa lämmitettyä niin kai se näyttää kun vedetään nappi pohjassa että käydäänkö laihalla vai rikkaalla??Suzukisti kirjoitti:Jep, testattu on, ei näytä kun justiinsa sillon kun seokset on oikeen. Ei oikeen hyvä värkki säätämiseen.Smokie kirjoitti:Homma suosista lämmitettävä laajakaista. Ilman lämmitystä saat paahtaa ties miten kauan täydellä höyryllä ennenkuin se lämpiää tarpeeksi, noh kevarilla ei liene ongelmaSamaten kapeakaistaiset kuuleman mukaan näyttää vähän mitä sattuu.
- Smokie
Ei kait siihen mitään lambdaa tarvita? Jos ei mee täysillä niin on rikkaalla ja jos tulppa on valkoinen niin ollaan laihalla. Laiha seos aiheuttaa sen verran ongelmiakin että luulis sen huomaavan, etenkin 1 pyttyisessä. Lievää nakutustakin kestää vaikka miten kauan ennenkuin jostain poikii ja vakavamman nakutuksen kuulee aika herkästi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
-
Jns
Minkäänlaista nakutusta en ole havainnut. Ja tosiaan tulpasta näkee, mutta voi käydä yläkierroksilla laihalla ja alakierroksilla sitten eritavalla. Ja näkeepähän reaali ajassa miten käyttäytyy.Smokie kirjoitti:Ei kait siihen mitään lambdaa tarvita? Jos ei mee täysillä niin on rikkaalla ja jos tulppa on valkoinen niin ollaan laihalla. Laiha seos aiheuttaa sen verran ongelmiakin että luulis sen huomaavan, etenkin 1 pyttyisessä. Lievää nakutustakin kestää vaikka miten kauan ennenkuin jostain poikii ja vakavamman nakutuksen kuulee aika herkästi.