2t vehkeiden pakokaasun l

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Marras 09, 2005 9:07 pm

Homma suosista lämmitettävä laajakaista. Ilman lämmitystä saat paahtaa ties miten kauan täydellä höyryllä ennenkuin se lämpiää tarpeeksi, noh kevarilla ei liene ongelma :lol: Samaten kapeakaistaiset kuuleman mukaan näyttää vähän mitä sattuu.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Suzukisti

Viesti Kirjoittaja Suzukisti » Ke Marras 09, 2005 9:20 pm

Smokie kirjoitti:Homma suosista lämmitettävä laajakaista. Ilman lämmitystä saat paahtaa ties miten kauan täydellä höyryllä ennenkuin se lämpiää tarpeeksi, noh kevarilla ei liene ongelma :lol: Samaten kapeakaistaiset kuuleman mukaan näyttää vähän mitä sattuu.
Jep, testattu on, ei näytä kun justiinsa sillon kun seokset on oikeen. Ei oikeen hyvä värkki säätämiseen.

Jns

Viesti Kirjoittaja Jns » Ke Marras 09, 2005 9:21 pm

Smokie kirjoitti:Homma suosista lämmitettävä laajakaista. Ilman lämmitystä saat paahtaa ties miten kauan täydellä höyryllä ennenkuin se lämpiää tarpeeksi, noh kevarilla ei liene ongelma :lol: Samaten kapeakaistaiset kuuleman mukaan näyttää vähän mitä sattuu.
En kehtaa rahaa pistää niin paljon tuohon... Saa luvan välttää tuo 1-lankanen.
"Toiset tekevät mitä taitavat, minä teen mitä tahdon"  <br>

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Marras 09, 2005 9:30 pm

Tähän pätee taas sama wanha sääntö:

Nopea
Halpa
Kestävä

Valitse tosta 2, kaikkia et saa :deal:

RaGe

Viesti Kirjoittaja RaGe » Ke Marras 09, 2005 10:20 pm

Nopea ja kestävä ei oo 2-tahti ainakaa :D

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Marras 09, 2005 10:30 pm

RaGe kirjoitti:Nopea ja kestävä ei oo 2-tahti ainakaa :D
Jos se on kallis, niin on se :idea:

Jns

Viesti Kirjoittaja Jns » Ke Marras 09, 2005 11:30 pm

Suzukisti kirjoitti:
Jep, testattu on, ei näytä kun justiinsa sillon kun seokset on oikeen. Ei oikeen hyvä värkki säätämiseen.
Siis sanotaan nyt näin että kun tuota tapreeksi saa lämmitettyä niin kai se näyttää kun vedetään nappi pohjassa että käydäänkö laihalla vai rikkaalla??

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Marras 09, 2005 11:48 pm

Ei kait siihen mitään lambdaa tarvita? Jos ei mee täysillä niin on rikkaalla ja jos tulppa on valkoinen niin ollaan laihalla. Laiha seos aiheuttaa sen verran ongelmiakin että luulis sen huomaavan, etenkin 1 pyttyisessä. Lievää nakutustakin kestää vaikka miten kauan ennenkuin jostain poikii ja vakavamman nakutuksen kuulee aika herkästi.

Jns

Viesti Kirjoittaja Jns » To Marras 10, 2005 12:22 am

Smokie kirjoitti:Ei kait siihen mitään lambdaa tarvita? Jos ei mee täysillä niin on rikkaalla ja jos tulppa on valkoinen niin ollaan laihalla. Laiha seos aiheuttaa sen verran ongelmiakin että luulis sen huomaavan, etenkin 1 pyttyisessä. Lievää nakutustakin kestää vaikka miten kauan ennenkuin jostain poikii ja vakavamman nakutuksen kuulee aika herkästi.
Minkäänlaista nakutusta en ole havainnut. Ja tosiaan tulpasta näkee, mutta voi käydä yläkierroksilla laihalla ja alakierroksilla sitten eritavalla. Ja näkeepähän reaali ajassa miten käyttäytyy.

Vastaa Viestiin