Kansi vuotaa -

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Loka 23, 2005 11:29 pm

No, ei se ainakaan kokonaan potaskaa ole. Koitappa laittaa tankkiin reilusti risiiniöljyä ja ajella hissun kissun, niin sylinteri kiiltää kuin peili hetken päästä. Itse käytän halvinta mineraaliöljyä mitä sattuu nurkissa pyörimään ja puolen tunnin sisään pitää jo koittaa miten kaasu pohjassa kiihtyy :cool:

Onpahan tuossa ainakin hyvä tekosyy antaa luonnolle periksi ja rääkätä uutta moottoria :drin: :lol: Järkeä silti kiihdyttelyynkin, varsinkin jos sylinteri on porattu pienelle välykselle niin uusi mäntä varmasti hinkkaa pitkin seiniä jos sitä heti äireen kädestä kaasuttaa. Siksipä muuten poraan sylinterini aina toleranssin yläpäähän :lol:
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

AJMK

Viesti Kirjoittaja AJMK » Ti Tammi 31, 2006 6:53 pm

Nostimpas tämän kun en viitsinyt tehdä uutta.

Eli ongelma on kdx:n kansi. Eli onko kellään tiedossa mitään muuta kikkaa saada kansi pitämään kuin o-renkaat? Viides tiiviste lyhyen ajan sisään meni juuri, ja kaikki kokeiltu mitä itse tiedän. Eli kansi ja sylinteri on oikastu, ja viimeksi laitoin 2kpl alapään tiivisteitä pienempien puristusten toivossa (kantta laskettu edellisen omistajan toimesta). Mutta ei, kansi vuotaa tasaisesti joka ikiseen kanavaan :) . Tiivisteille tarkoitettua liimaakin kokeiltu, ei auttanut.

Eli siis, kikkoja jolla kansi pitämään kiitos.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ti Tammi 31, 2006 8:36 pm

Hylomar universal blue on hyvää, joskin vaikeaa levitettävää. Tosin jos oot sössinyt jotain kieroon, ei sekään auta. Tuota pitäis löytymän vähän jokaisesta autotarvike liikkestä. Mimmonen tiiviste siinä sitten on? Joissain lähteissä on mainittu että peltitiivisteet pitää paremmin kun molemmin puolin suihkuttaa kuparispraytä ennen asennusta. Kannen pultit sitten tietty niin kireälle että soi ja haisee.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

AJMK

Viesti Kirjoittaja AJMK » Ke Helmi 01, 2006 6:06 pm

Smokie kirjoitti:Hylomar universal blue on hyvää, joskin vaikeaa levitettävää. Tosin jos oot sössinyt jotain kieroon, ei sekään auta. Tuota pitäis löytymän vähän jokaisesta autotarvike liikkestä. Mimmonen tiiviste siinä sitten on? Joissain lähteissä on mainittu että peltitiivisteet pitää paremmin kun molemmin puolin suihkuttaa kuparispraytä ennen asennusta. Kannen pultit sitten tietty niin kireälle että soi ja haisee.
Joo kävin juttelemassa motopalvelussa asiasta, ja ongelma ratkesi. Sylinteri kun on putkitettu, niin perus terästiiviste ei pidä sitten millään mömmöilläkään (loctiten jotain tähän tarkoitettua tiivisteliimaa kokeitu jo), kun putki kuitenkin pääsee vähän elämään (sanoo putkittajat mitä vaan). Eli siis ainut vaihtoehto lienee kannen o-renkaistaminen.

Vastaa Viestiin