Siis mit

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Neutraali
Viestit: 134
Liittynyt: To Joulu 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Ei oleeee!

Viesti Kirjoittaja Neutraali » Pe Joulu 30, 2005 12:41 am

ZaDi kirjoitti:Käyttäkääaivoja.com... Niin jos tuo lurutettu bensa imeytys veteen, ja näin ollen tulis pojan suihkuveden mukana sen päälle, taikka sekoittuis puuron sekaan....
:lol: Thanks, olen yksi joka ei ihan heti juttua oivaltanut :lol:

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Pe Joulu 30, 2005 12:44 am

ZaDi kirjoitti:Käyttäkääaivoja.com... Niin jos tuo lurutettu bensa imeytys veteen, ja näin ollen tulis pojan suihkuveden mukana sen päälle, taikka sekoittuis puuron sekaan....
:lol: :lol: :lol:

Avatar
Zheba
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 1:00 am
Paikkakunta: sukisuki

Viesti Kirjoittaja Zheba » Pe Joulu 30, 2005 1:46 am

Tuota ajattelin kirjoittajan teoriaksi, mutta tulin siihen tulokseen että kukaan ei voi olla niin tyhmä että luulee että bensiksen viemärivedet sekottuisi jotenkin juomaveteen...
Kun en muutakaan keksi, niin uskon että ehkä sittenkin joku saattaa luulla niin?

Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.

Avatar
BlueBlooded
Viestit: 971
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Gsx-r

Viesti Kirjoittaja BlueBlooded » Pe Joulu 30, 2005 4:25 am

Mutta on se silti aivan helvetin tyhmää kaataa bensiiniä viemäriin.
Ympäristöriski ja sakkojen paikka jos koppalakki olisi paikalle pamahtanut.
Luultavasti nuo huoltoasemien kaivot jotenkin suojattu tai jotain..
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!

Jonni-
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jonni- » Ti Tammi 10, 2006 12:18 am

Voisi sanoa että kyseisellä henkilöllä ei taida olla älliä paljoltikaan. Kyllä täälläkin kerran tapahtu saman lainen tapaus. Kun sälli tankkasi kevariaan ja oli hän kait vähän humalassa ja siinä sitten kun tankki täyttyi niin rupesi siinä maahan bensaa ruikkimaan oikein olan takaa. Sanoisinko jollain 20€ bensaa siihen nesteen pihaan meni. Ilmeisesti raha ei ollut ongelma. :nono:

J@rggi
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 12:00 am
Paikkakunta: hyonda

Viesti Kirjoittaja J@rggi » Pe Tammi 13, 2006 4:06 pm

Itse asiassa, yleensähän mittarit on lipan alla. Kun tarkemmin sit kahtoo niin se tankkauspistehän on ikään kuin "allas" eli laskut on tehty keskelle, jossa on kaivot.joten ne kaivot on ikään kuin tarkotettu siihen jos sattuu vahinko käymään...Kerran huoltsikan pihassa yhestä autosta irtosi jokin putki, en muista enää mikä, ja täysi tankillinen bensaa valu maahan. Siihen tuli sit palomiehet, ja ihmiset kyseli et mites nyt ku se bensa sekottuu sadeveteen niin tulipalosetä että tämä kaivo ei ole sadevesikaivo eikä se bensa sieltä mihinkään karkaa... niin tuosta pystyy päättelemään että ne on varokeino.... Mutta pitää kyllä olla melko vitun ameeba että tahalleen sinne laskee...

Avatar
_Dille_
Viestit: 103
Liittynyt: To Syys 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE 450

Viesti Kirjoittaja _Dille_ » To Tammi 04, 2007 8:03 pm

niinno jos tietää että sitä bensaa jää yli, nii ottaa jonku pötin joukkoon ja sinne loput...

Avatar
Emilio
Viestit: 59
Liittynyt: La Elo 05, 2006 12:00 am
Paikkakunta: FrÃ

Viesti Kirjoittaja Emilio » Ti Tammi 09, 2007 5:53 pm

asia nosto

Vastaa Viestiin