TZR 125 2rh Koneesta

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
loppari_88
Viestit: 6
Liittynyt: La Loka 15, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Tzr 125 tt

TZR 125 2rh Koneesta

Viesti Kirjoittaja loppari_88 » Ke Tammi 04, 2006 7:55 pm

Hyvvää Päivää Pommittajat!

kysyisin Yhtä mielenkiintosta kysymystä...
Tossa tessun kone auki ja tuumailin et voisko/kannattaako tasapainoakselia jättää pois...
Toivon sitten että kukaan tyhmä laita tyhmiä vastauksi, tiedän tasantarkkaan koneen rakenteen..
ELI KUSIPÄÄT ÄLKÖÖT VASTATKO!!
suurin osa toivottavasti vastaa asiallisesti!
Tee Ze Izari on pop

Avatar
bimbeer
Viestit: 654
Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 12:00 am
Paikkakunta: cbr600f(ighter) treeni mopo pc 25 ja pleidi

Viesti Kirjoittaja bimbeer » Ke Tammi 04, 2006 8:00 pm

jos kerran tiedät/tunnet koneen rakenteen niin miksi kysyt kun tiedät vastauksen :D

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ke Tammi 04, 2006 8:02 pm

Ei TOSIAAN kannata jättää pois se kone alkaa tärisemään pirun lailla jos otat sen pois. sehän tasapainottaa ton kampiakselin ne painavat möllykät (miksi niitä nyt sanotaa) Minun serkku pisti rd:hen kerran vahingossa vinoon ton tasapainoakselin(sillain etteivät ne pisteet niissä hammas raittaissa olleet kohillaan) ja tuntu jo käynnistäessä että se kone hajoaa siihen paikkaan. pistä vaan se sinne
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Tessuttelija
Viestit: 208
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Pari haisevaa romua

Viesti Kirjoittaja Tessuttelija » Ke Tammi 04, 2006 11:55 pm

Samaa mietin että jos kerran koneen rakenteen tunnet ni miks kysyt? Mut, joo eiköhän tuo nimikin kerro jo jotain. "Tasapainoakseli? HÖH! Vittuako se siellä tekee?" Kuten yllä lukeekin, tärisee kone niin perkeleesti ja hyvällä säkällä hajoaa ensikäynnistyksen aikana jo siihen paikkaan
A coward dies a thousand deaths.
A warrior dies, but once.

MadeInFinland2
Viestit: 420
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland2 » To Tammi 05, 2006 12:54 am

Tessuttelija kirjoitti:...
Tessustelija kirjoitti: ...

Eipä teidän nimimerkit turhan lähellä toisiaan ainakaan ole. Nopeesti luettuna varsinkin. :freak:

:wavey:

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » To Tammi 05, 2006 1:44 am

Kun nyt tekin tiedätte niin helskutin hyvin, niin tiedätte varmaan senkin että koneen lohkossa on samat rasitukset on siellä sitten tasapainoakselia tai ei, näin niinkuin suurinpiirtein. Vaikka kone olis ulospäin tasapainossa ei tarkoita sitä että siellä ei ole mitään voimia sisällä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Vastaa Viestiin