Yamaha TZR 50
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
SanTTuu
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: beNelli
Yamaha TZR 50
Tämmönen mopo ois kiinnostuksen kohteena. Kenelläkään mitään kokemuksia? Ainaki helvetin hieno näyttäis olevan.
- Entropia
- Viestit: 633
- Liittynyt: To Maalis 02, 2006 1:00 am
- Viesti:
Re: Yamaha TZR 50
Ei mopojuttuja tälle foorumille, paremmin saat vastauksen täältäSanTTuu kirjoitti:Tämmönen mopo ois kiinnostuksen kohteena. Kenelläkään mitään kokemuksia? Ainaki helvetin hieno näyttäis olevan.