Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
simppask4
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja simppask4 » Su Maalis 25, 2007 2:39 pm
no tee niinkuin haluat

..
mutta yhtään sinun teostasi väheksymättä en kyllä yrittäis tuota laitetta mihinkään MOOTTORIPYÖRÄ lehteen saada..jos meinaa piikkiä sinne laittaa, niin sen täytyy kyllä olla jo sitten helvetin hyvin tehty.. olihan yhessä magazinessa se nsr:ä.. mut siinä oli kyllä niin paljon kaikenlaisia omavalmiste osia ja muita hienouksia ni sellasen kehtaa jo lehteen laittaakkin..
asia ois aivan toinen jos olisit itse tehnyt tohon peräkatteen,lokarin,maskin sun muut.. muutakun noi nyt on aika tollasta "massa" kamaa niin tuskin ne sitä sinne lehteen ottaa..
taino enhän minä lehteä tee enkä pyöriä sinne valitse niin.. .... .. näkemys voi olla magazinella aivan toinen.. joten kannattaahan se sit yrittää jos sen sinne niin haluat
-
SpeedFreak
-
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja SpeedFreak » Su Maalis 25, 2007 5:42 pm
Onha tossa muutama ihan hienohko yksityiskohta, mutta kyllä se taitaa olla totuus ettei piikeist oikeen millään saa hienoi fightereit.
Mutta jos mielyttää omaa silmää nii vois sanoo et aika hyvin onnistunu sillon. B-Mag sitä tuskin ottaa lehteen mutta saahan sitä aina yrittää.
Ei oo häpee olla nopee<br>
-
T.A
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja T.A » Su Maalis 25, 2007 9:09 pm
simppaska kirjoitti:no tee niinkuin haluat

..
mutta yhtään sinun teostasi väheksymättä en kyllä yrittäis tuota laitetta mihinkään MOOTTORIPYÖRÄ lehteen saada..jos meinaa piikkiä sinne laittaa, niin sen täytyy kyllä olla jo sitten helvetin hyvin tehty.. olihan yhessä magazinessa se nsr:ä.. mut siinä oli kyllä niin paljon kaikenlaisia omavalmiste osia ja muita hienouksia ni sellasen kehtaa jo lehteen laittaakkin..
asia ois aivan toinen jos olisit itse tehnyt tohon peräkatteen,lokarin,maskin sun muut.. muutakun noi nyt on aika tollasta "massa" kamaa niin tuskin ne sitä sinne lehteen ottaa..
taino enhän minä lehteä tee enkä pyöriä sinne valitse niin.. .... .. näkemys voi olla magazinella aivan toinen.. joten kannattaahan se sit yrittää jos sen sinne niin haluat
Niinkuin jo sainoin,että tämä on vast koekasattu ja tuohon tulee vielä itse tehtyä osaa esim:kaatumistapit,etujalkatapit ja paisunta säiliö joka tulee olemaankin sitten vähän erikoisempi.
Sitä b-magazinessa ollutta näsäriä mitenkään väheksymättä niin olihan siinäkin aika massa maski ja itsekkin olen tuota perää muokannut sen verta,että samassa ajassa olisi tehnyt kokonaan uuden perän.
Olihan b-magazinessa myös se 125cc dt mikä ei omasta mielestä ainakaan mikään hirveän erikoinen ollut,mutta sen näkee sitten joskus että haluaako b-magazinen väki suzukia lehteen.
-
S^X
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja S^X » Su Maalis 25, 2007 11:22 pm
Mut eikös se DT ollu Onnin jonkun sukulaisen tai jtn... ?
Yhtään sitä väheksymättä,sillä hieno peli oli,mutta suhteilla ratsastettu...
Eli jos ei päätoimittaja oo sun koiran ulkoiluttajan kaiman kaverin serkun veli,ni tuskin...mutta aina saa yrittää...
TRR
We're The First Ones To Starve
We're The First Ones To Die
-
T.A
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja T.A » Su Maalis 25, 2007 11:29 pm
Hanry kirjoitti:Mut eikös se DT ollu Onnin jonkun sukulaisen tai jtn... ?
Eli jos ei päätoimittaja oo sun koiran ulkoiluttajan kaiman kaverin serkun veli,ni tuskin...mutta aina saa yrittää...
Onnin tyttö on vissiin mun isän kaverin tytön kaveri joten olen melkein sukua
-
S^X
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja S^X » Ma Maalis 26, 2007 7:02 am
T.A kirjoitti:
Hanry kirjoitti:Mut eikös se DT ollu Onnin jonkun sukulaisen tai jtn... ?
Onnin tyttö on vissiin mun isän kaverin tytön kaveri joten olen melkein sukua
hahaha...no sittenhän asia on selvä...
TRR
We're The First Ones To Starve
We're The First Ones To Die
-
simppask4
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja simppask4 » Ma Maalis 26, 2007 3:46 pm
""itsekkin olen tuota perää muokannut sen verta,että samassa ajassa olisi tehnyt kokonaan uuden perän.""
no en nyt jaksa ruveta hirveemmin tässä väitteleen mut jos sie teet perän alusta loppuun (MUOTIN!!! kuidutukset,paklaukset sun muut) samas ajas ku mie kavennan sulle r1:sen perän ni mie voin sit ostaa sulle vaikka koko katesarjan tohon

..
ja älä sit tuu minkää tasasen lasikuitu levyn kanssa sanomaan että "täs tää ny on".. vaan sen pitää näyttää ihan moottoripyörän perältä.. vaikka esim r1:sen

.. on nimittäin hankalaa hommaa esim uretaanista ruveta muotoileen synmetristä perää mikä edes jollain tavalla muistuttaa moottoripyörän perää.. varsinkin ekalla kerralla!
mutta joka tapauksessa onhan tuo yksi hienoimmista fighter piikeistä mitä täällä suomessa on näkynny ... vähän yllätyin että sait kumminkii ihan nätin näkösen tosta tehtyä.. propsit sulle
-
BlueBlooded
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja BlueBlooded » Ma Maalis 26, 2007 7:47 pm
T.A kirjoitti:
simppaska kirjoitti:no tee niinkuin haluat

..
Niinkuin jo sainoin,että tämä on vast koekasattu ja tuohon tulee vielä itse tehtyä osaa esim:kaatumistapit,etujalkatapit ja paisunta säiliö joka tulee olemaankin sitten vähän erikoisempi.
Sitä b-magazinessa ollutta näsäriä mitenkään väheksymättä niin olihan siinäkin aika massa maski ja itsekkin olen tuota perää muokannut sen verta,että samassa ajassa olisi tehnyt kokonaan uuden perän.
Olihan b-magazinessa myös se 125cc dt mikä ei omasta mielestä ainakaan mikään hirveän erikoinen ollut,mutta sen näkee sitten joskus että haluaako b-magazinen väki suzukia lehteen.
Sinuna en edes ehdottaisi sitä..
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!
-
T.A
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja T.A » Ma Maalis 26, 2007 8:26 pm
simppaska kirjoitti:""itsekkin olen tuota perää muokannut sen verta,että samassa ajassa olisi tehnyt kokonaan uuden perän.""
no en nyt jaksa ruveta hirveemmin tässä väitteleen mut jos sie teet perän alusta loppuun (MUOTIN!!! kuidutukset,paklaukset sun muut) samas ajas ku mie kavennan sulle r1:sen perän ni mie voin sit ostaa sulle vaikka koko katesarjan tohon

..
ja älä sit tuu minkää tasasen lasikuitu levyn kanssa sanomaan että "täs tää ny on".. vaan sen pitää näyttää ihan moottoripyörän perältä.. vaikka esim r1:sen

.. on nimittäin hankalaa hommaa esim uretaanista ruveta muotoileen synmetristä perää mikä edes jollain tavalla muistuttaa moottoripyörän perää.. varsinkin ekalla kerralla!
mutta joka tapauksessa onhan tuo yksi hienoimmista fighter piikeistä mitä täällä suomessa on näkynny ... vähän yllätyin että sait kumminkii ihan nätin näkösen tosta tehtyä.. propsit sulle
Siis peräähän on lyhennetty ja kavennettu ja perän takapää on tehty sellaiseksi ,että tuo takvalo istuu siihen hyvin,katteen alaosaan on kuidutettu reuna johon saa pultattua underin kiinni,katteesta on leikattu pala pois,että siihen saa takasatulan kiinni ja takasatulan tilalle on tehty "duck tail" mitä varteen katteeseen piti kuidutta sellainen reuna miten tuo duck tail tulee.
Duck tailin kanssa toi kate näyttää suunilleen siltä,että siinä ei mitään reikää olisikaan.
Kate oli myös ostaessa hyvin huonoilla pohjilla ja joka paikka oli täynnä koloja ja reikiä.
Koko katetta olen hionut ja pakkeloinut about 30 tuntia,että sen sai maalauskelpoiseksi.
-
RaGe
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja RaGe » Ma Maalis 26, 2007 8:50 pm
Tuskin se ketään kiinnostaa, jos oot alottanu jostain huonokuntosesta perästä tekemään, kun joka toisella on samanlainen.
-
T.A
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja T.A » Ma Maalis 26, 2007 9:21 pm
RaGe kirjoitti:Tuskin se ketään kiinnostaa, jos oot alottanu jostain huonokuntosesta perästä tekemään, kun joka toisella on samanlainen.
Siksi vaan kirjoitin mitä oon tehnyt perälle koska siinä samssa ajassa mitä mulla on tohon perään kulunut olisi tehnyt kokonaan uudenkin perän ihan itse.
-
Ikotion
-
-
Viesti
Kirjoittaja Ikotion » Ma Maalis 26, 2007 9:56 pm
niin tai sitten et
-
T.A
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja T.A » Ma Maalis 26, 2007 10:14 pm
Ikotion kirjoitti:niin tai sitten et
Kyllä sellasen josain kolmessa viikossa itse jo vääntäis.
-
bimbeer
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja bimbeer » Ma Maalis 26, 2007 10:46 pm
T.A kirjoitti:
niinpä niin lopeta jo tuo länkytys tuo sinun mopos on ruma ku saatana ja ei muuks muutu b-magazineen et sillä ikinä pääse se on varma. ja muuten on tuo ihan hieno ottaen huomioon että sinä oot jtn 12mutta kuitenkin.
selälleen.com
myydään pc25 osia
yhteyden otot puhelimella 0449283480
-
simppask4
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja simppask4 » Ma Maalis 26, 2007 11:31 pm
T.A kirjoitti:
ja näyttäis suunilleen tältä
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/10386..
no vitsi vitsi.. mutta tuskimpa 3 viikossa kovin hienoa perää teet.. ellet yötä-päivää tallissa ole.. tai no silloin olisit kyllä jo niin sekasin uretaani,hartsi ja kitti pöllyistä että taitaisit sairaalassa olla
no mutjoo.. en jaksa enempää inistä tästä asiasta.. huomaat kyllä sittenkun rupeet ite vääntämään