Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
vempula
-
Viestit: 2
-
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: Piikkinen
Viesti
Kirjoittaja vempula » La Kesä 24, 2006 3:23 pm
Eli nyt kun aloitin taas keulimisharjoittelun pitkästä aikaa niin törmäsin seuraavaan ongelmaa.
Kun kävelyvauhdista kytkimellä nostan keulan ylös niin vauhti lähtee kiihtymään turhan nopeasti ja kierrokset nousee heti niin korkealle että pitäisi vaihtaa seuraavaa vaihdetta sisään.
Elikkä miten kierrostennousun ja vauhdin kiihtymisen saisi pysäytettyä kun keulan on saanut ylös?
-
Osq
-
Viestit: 130
-
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: kuollu ja kuopattu
Viesti
Kirjoittaja Osq » La Kesä 24, 2006 5:10 pm
vedä suuremmassa kulmassa
-
Tekijä
-
Viestit: 119
-
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: R1 , KTM SX 525
Viesti
Kirjoittaja Tekijä » Su Kesä 25, 2006 11:53 am
takajarru
-Don't ride faster than your guardian angel can fly!
-Adrenaline keeps me int the game...
-
Tessustelija
-
Viestit: 1391
-
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tessustelija » Su Kesä 25, 2006 12:37 pm
Ei auta kun vetää kerralla jarrua vasten. Tai... kokeile isommalla vaihteella jos jaksaa.
-
*prkl*
-
Viestit: 58
-
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: yamaha 600cc
Viesti
Kirjoittaja *prkl* » Su Kesä 25, 2006 11:35 pm
ei oikeasti voi olla näin alhaisia kysymyksiä..
"oon himan...."
-
naamioASD
-
Viestit: 9
-
Liittynyt: Ma Heinä 10, 2006 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja naamioASD » Ke Heinä 12, 2006 1:53 pm
heti kun saat keulan ylös nii kaks pykälää isompi vaihde sisää ja lisää kulmaa, sillo ei oo kiekkaa mitää ja menokin on mukavaa
-
pera8x
-
Viestit: 25
-
Liittynyt: Pe Elo 15, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: honda
Viesti
Kirjoittaja pera8x » La Heinä 15, 2006 1:38 am
alota se keuliminen isommalla vaihteella, niin ei heti kelaa vauhtia nii nopeesti. ja suuremmassa kulmassa, sen kyllä huamaa, jos alkaa oleen liian iso kulma. ei sillä takajarrulla mitään tee ton kiihtyvyyden kanssa. sit jos halutaan hidastaa, niin painellaan sitä jarrua.
rahalla saa ja mopolla pääsee<br>
-
kossu
-
Viestit: 105
-
Liittynyt: To Heinä 07, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: R1
Viesti
Kirjoittaja kossu » La Heinä 15, 2006 11:56 am
moottoripyörällä ei kannata keulia ollenkaan , missään. housussa ainoastaan pitää keulia .
-
Tekijä
-
Viestit: 119
-
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: R1 , KTM SX 525
Viesti
Kirjoittaja Tekijä » Ma Elo 07, 2006 4:10 pm
kossu kirjoitti:moottoripyörällä ei kannata keulia ollenkaan , missään. housussa ainoastaan pitää keulia .

totta...
-Don't ride faster than your guardian angel can fly!
-Adrenaline keeps me int the game...