Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Perunawelli
-
Viestit: 252
-
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 12:00 am
-
Paikkakunta: P䳫䢠/> &
Viesti
Kirjoittaja Perunawelli » Pe Helmi 16, 2007 10:33 pm
Tollako niität peltoa kesällä?
-
Tribe
-
Viestit: 46
-
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 1:00 am
-
Paikkakunta: 3x Yamaha.
Viesti
Kirjoittaja Tribe » La Helmi 17, 2007 8:01 pm
Olisko ihan liikaa vaadittu että esittelisit noita rakennelmia motot.netin puolella kun siellä voisit jopa saada arvostusta niille. Tällä nyt ei vaan yksinkertaisesti porukkaa noi sun mopot kiinnosta.
Voi kun joskus turbon saisin.
-
Ikotion
-
Viestit: 26
-
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2006 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Ikotion » La Helmi 17, 2007 8:45 pm
noh jos olen käsittänyt niin tämä on se samahenkilö mitä luulen, niin kyllä se sielläkin kuvia laittelee... motot.nettiin siis
-
jupe16
-
Viestit: 93
-
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja jupe16 » Su Helmi 18, 2007 9:21 pm
nii ja täällä kuuntelen teijän hauskoja vastauksia
-
Maestro
-
Viestit: 323
-
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: Myynnissä!
Viesti
Kirjoittaja Maestro » Ma Helmi 19, 2007 6:32 pm