bomber

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Perunawelli
Viestit: 252
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: P䳫䢠/> &

Viesti Kirjoittaja Perunawelli » Pe Helmi 16, 2007 10:33 pm

jupe16 kirjoitti:http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... emId=43575

nyt onnistuu pomperi temputkin :blah:
Tollako niität peltoa kesällä?

Avatar
Tribe
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 3x Yamaha.

Viesti Kirjoittaja Tribe » La Helmi 17, 2007 8:01 pm

Olisko ihan liikaa vaadittu että esittelisit noita rakennelmia motot.netin puolella kun siellä voisit jopa saada arvostusta niille. Tällä nyt ei vaan yksinkertaisesti porukkaa noi sun mopot kiinnosta.
Voi kun joskus turbon saisin.

Ikotion
Viestit: 26
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Ikotion » La Helmi 17, 2007 8:45 pm

noh jos olen käsittänyt niin tämä on se samahenkilö mitä luulen, niin kyllä se sielläkin kuvia laittelee... motot.nettiin siis

jupe16
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jupe16 » Su Helmi 18, 2007 9:21 pm

nii ja täällä kuuntelen teijän hauskoja vastauksia :D

Avatar
Maestro
Viestit: 323
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Myynnissä!

Viesti Kirjoittaja Maestro » Ma Helmi 19, 2007 6:32 pm

jupe16 kirjoitti:nii ja täällä kuuntelen teijän hauskoja vastauksia :D
:firing: :firing:

Vastaa Viestiin