Mopon "Kustomointia"

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

telehto

Mopon "Kustomointia"

Viesti Kirjoittaja telehto » Ti Syys 26, 2006 2:30 pm

Moro, Kyselisin tämmöstä että kun mulla tossa tommonen mopo projekti johon tehty uutta takahäkkiä ja yms .. Niin runkoon ei ole runkonumeroita eikä muita pystynkö saada mopon "leimattua". Mopohan siis on kokonaan itserakennettu Raisu. Siinä on kaikki osat vaihdettu, Etupää ja muut piikistä. Tarkotus olis saada Leimattua, Papereihin ja kilvet.

Käyttäjätunnus

Re: Mopon "Kustomointia"

Viesti Kirjoittaja Käyttäjätunnus » Ti Syys 26, 2006 8:30 pm

telehto kirjoitti:Moro, Kyselisin tämmöstä että kun mulla tossa tommonen mopo projekti johon tehty uutta takahäkkiä ja yms .. Niin runkoon ei ole runkonumeroita eikä muita pystynkö saada mopon "leimattua". Mopohan siis on kokonaan itserakennettu Raisu. Siinä on kaikki osat vaihdettu, Etupää ja muut piikistä. Tarkotus olis saada Leimattua, Papereihin ja kilvet.
Rakensit sen eka kokonaan ja sit vaihoit kaikki osat?

Mulla olis myynnissä hyvä kilpi-leima. Liekit ja pelit. Pistä vaan rohkeesti yv:tä niin voidaan keskustella hinnasta.

(PS: puujalkaa, muttei riitä huumori enää)

Willie_the_kid

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Ti Syys 26, 2006 11:23 pm

No jos se on raisu, ni siihen saa konttorilta kilvet ku pyytää vaan. Muista sanoa sit vielä, että yks setä b-foorumilta kerto, ni voit saada kaupanpäällisiks vielä rahaaki.

Vastaa Viestiin