Mikä ihme vehje teillä oikein sit on?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

ScottSkyline
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 1:00 am

Mikä ihme vehje teillä oikein sit on?

Viesti Kirjoittaja ScottSkyline » Ke Tammi 10, 2007 5:49 pm

tässä yhtenä sateisena talvipäivänä tulin taas vaihteeksi lukeneeksi näitä foorumeja, ja pisti miettimään että mikä ihme romu teillä on jos pitää Derbejä ja Aprilioita ja muita massa omistajia. katselin sitten niin te väitätte että teillä olis jotain KooTeeÄMMIÄ tai SukiSukeja tai sit niitä sähkömopo Gileroita... jos joku oikeasti tarvitsee niitä neuvoja niin voi sit antaa asiallisia kommentteja tai oikeita neuvoja... Tulin sit siihen tulokseen että ne jotka täällä haukkuvat toisten mopoja omistavat Fude Skootterin 50cc... eikös juu????

Drno
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Kwak Z750

Viesti Kirjoittaja Drno » Ke Tammi 10, 2007 6:23 pm

Kännissä? :nono:

Avatar
Maestro
Viestit: 323
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Myynnissä!

Viesti Kirjoittaja Maestro » Ke Tammi 10, 2007 6:27 pm

Ja tän topicin tekemisen takia piti rekisteröityäkin :nono:

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Re: Mikä ihme vehje teillä oikein sit on?

Viesti Kirjoittaja Georg » To Tammi 11, 2007 7:08 am

ScottSkyline kirjoitti:pisti miettimään että mikä ihme romu teillä on jos pitää Derbejä ja Aprilioita ja muita massa omistajia.

Mitähän sisältöä tuossa lauseessa on? En tainnut ihan ymmärtää. :freak:
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
VoiD
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Myyty

Viesti Kirjoittaja VoiD » To Tammi 11, 2007 3:45 pm

Eiköhän vaan jätetä ihan omaan arvoonsa...

Avatar
Lauri-
Viestit: 71
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Lauri- » To Tammi 11, 2007 10:20 pm

Sanotaan nyt sitten kun jo alotettiin. Älkää vastatko näihin viesteihin alukskaan. Mitään. Koskaan.

Helpommin tippuu jos kukaan ei alota koskaan vastaan mitään, ei edes "vitun homo painu motot.net" tms. Antaa tän olla viimenen viesti tässä ja muissa vastaavissa topiceissa.

Vastaa Viestiin