Mikä ihme vehje teillä oikein sit on?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
ScottSkyline
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ma Joulu 25, 2006 1:00 am
Mikä ihme vehje teillä oikein sit on?
tässä yhtenä sateisena talvipäivänä tulin taas vaihteeksi lukeneeksi näitä foorumeja, ja pisti miettimään että mikä ihme romu teillä on jos pitää Derbejä ja Aprilioita ja muita massa omistajia. katselin sitten niin te väitätte että teillä olis jotain KooTeeÄMMIÄ tai SukiSukeja tai sit niitä sähkömopo Gileroita... jos joku oikeasti tarvitsee niitä neuvoja niin voi sit antaa asiallisia kommentteja tai oikeita neuvoja... Tulin sit siihen tulokseen että ne jotka täällä haukkuvat toisten mopoja omistavat Fude Skootterin 50cc... eikös juu????
- Georg
- Viestit: 661
- Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
Re: Mikä ihme vehje teillä oikein sit on?
ScottSkyline kirjoitti:pisti miettimään että mikä ihme romu teillä on jos pitää Derbejä ja Aprilioita ja muita massa omistajia.
Mitähän sisältöä tuossa lauseessa on? En tainnut ihan ymmärtää.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!
- Lauri-
- Viestit: 71
- Liittynyt: To Kesä 01, 2006 12:00 am