Seam Welding?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

TigerAqua
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 12:00 am

Seam Welding?

Viesti Kirjoittaja TigerAqua » La Kesä 09, 2007 9:16 am

Eli tietääkö joku mitä tuo seam welding on? sillä tietääkseni liitetään kaksi päällekkäistä metallia toisiinsa mutta miten se tapahtuu? :freak2:

Avatar
koffi
Viestit: 45
Liittynyt: La Maalis 01, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja koffi » La Kesä 09, 2007 4:11 pm

Tarkka suomennos on liitoshitsaus... mieti siitä :wavey:
My writing skills are far beyond yours, so back off

Vastaa Viestiin