Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Nemph
-
Viestit: 2
-
Liittynyt: Ti Helmi 12, 2008 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja Nemph » Ke Helmi 13, 2008 6:38 pm
Mistä kaupasta löytää tehoputken gas gas 125 ec?
-
Maestro
-
Viestit: 323
-
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: Myynnissä!
Viesti
Kirjoittaja Maestro » Ke Helmi 13, 2008 8:12 pm
Eikö se vakiona löytyvä messico kelpaa..
Niin käy joskus...
-
Niinvarmaanjoo
-
Viestit: 468
-
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: HM HONDA
Viesti
Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ke Helmi 13, 2008 11:01 pm
Saksasta löytyy mut tuskin löydät mitää messicoo erikoisempaa.
-
^joona^
-
Viestit: 216
-
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 12:00 am
-
Paikkakunta: GSX-R
Viesti
Kirjoittaja ^joona^ » To Helmi 14, 2008 7:08 pm
Pidä vaan se Messico siinä gassussas kiini

.
-
Maestro
-
Viestit: 323
-
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
-
Paikkakunta: Myynnissä!
Viesti
Kirjoittaja Maestro » To Helmi 14, 2008 7:23 pm
kananen kirjoitti:Saksasta löytyy mut tuskin löydät mitää messicoo erikoisempaa.
OT: onko tuo avataresi GG avk:lta hankittu?
Niin käy joskus...
-
Niinvarmaanjoo
-
Viestit: 468
-
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: HM HONDA
Viesti
Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » To Helmi 14, 2008 11:27 pm
Maestro kirjoitti:
kananen kirjoitti:Saksasta löytyy mut tuskin löydät mitää messicoo erikoisempaa.
OT: onko tuo avataresi GG avk:lta hankittu?
On se?