gas gas 125 ec

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Nemph
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Helmi 12, 2008 1:00 am

gas gas 125 ec

Viesti Kirjoittaja Nemph » Ke Helmi 13, 2008 6:38 pm

Mistä kaupasta löytää tehoputken gas gas 125 ec?

Avatar
Maestro
Viestit: 323
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Myynnissä!

Viesti Kirjoittaja Maestro » Ke Helmi 13, 2008 8:12 pm

Eikö se vakiona löytyvä messico kelpaa.. :freak:
Niin käy joskus...

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ke Helmi 13, 2008 11:01 pm

Saksasta löytyy mut tuskin löydät mitää messicoo erikoisempaa.

^joona^
Viestit: 216
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja ^joona^ » To Helmi 14, 2008 7:08 pm

Pidä vaan se Messico siinä gassussas kiini :freak: .

Avatar
Maestro
Viestit: 323
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Myynnissä!

Viesti Kirjoittaja Maestro » To Helmi 14, 2008 7:23 pm

kananen kirjoitti:Saksasta löytyy mut tuskin löydät mitää messicoo erikoisempaa.
OT: onko tuo avataresi GG avk:lta hankittu? :upto:
Niin käy joskus...

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » To Helmi 14, 2008 11:27 pm

Maestro kirjoitti:
kananen kirjoitti:Saksasta löytyy mut tuskin löydät mitää messicoo erikoisempaa.
OT: onko tuo avataresi GG avk:lta hankittu? :upto:
On se?

Vastaa Viestiin