Thanks jo etukäteen.
Yamaha Dt:st
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
YamahaMan
Yamaha Dt:stä supermotard?...
Morjensta vaan. Eli ois tarkotus nikkaroida Yamaha Dt125R:stä SuperMotardin näkönen härveli. Oon tässä vasta alkuvaiheessa suunnittelemassa tulevan projektin lopullista ulkonäköä. Suurinpiirtein alkaa hahmottua minkäs näkönen siitä tulis. On tässä vaan jotain asioita joihin pyytäisin teiltä jeesausta. Ois tarkotus vaihtaa pienemmillä vanteilla olevat sliksit alle. Oisko tietoo et mitkä vanteet ja mistä pyörästä vois sopia yksiin kyseiseen projektiin. Sitte ku tuo kromi kiihottaa niin oisko tarkempia ohjeita miten metallin/alumiinin kiillotus onnistus.
Kirjoitelkaa myös omia ajatuksia SM-projekteista ja SM-rakentelusta.
Thanks jo etukäteen.
Thanks jo etukäteen.
-
YamahaMan
Kiitti avusta. Oon kuitenkin pääasiassa miettiny että jos sais laitettua jonku toisen pyörän käytetyt vanteet sovittamalla kohilleen..on nimittäin käsittääkseni tilatut uudet smoto vanteet aika pirun kalliita. Kertokaa jos oon väärässä... Jospa siitä Jonin DT-jutusta sais jotain uusia virikkeitä... on muuten hieno pyörä LIVENÄ.
- o-v
- Viesti:
mitkä on piikin renkaat? joku uus merkki kenties?Moppar kirjoitti:17- tuumaiset on mun MX:ssä ja ne on piikin renkaat
--> www.motohell.fi <--
-
Matzu
Niinno, jos vain huviksesi aiot tehdä niin siitä vaan, mullakin oli joskus ajatuksissa SM DT joka kaatui siihen kun sitä ei ole tyypitetty 17" vanteille, eli laillisesti et motolla saa tiellä ajaa (ellet tee jotain vitun lupalappua ja lähetä sitä jonnekkin pyllynreikään niinkuin mun olisi pitänyt, kirjoitat siihen sitten mistä syystä tahdot, mitä hyödyt jne jne jonka jälkeen ne arpoo siellä että käykö vai eikö käy)
<div>WARNING WARNING MISSIONARY POSITION SUSPECTED RETREAT RETREAT!</div><br>
-
TUME
- NorthernBomber
No ku höh, sen pitää olla pinnavanne et on niinku oikee supermotardTUME kirjoitti:Tuota noin..... eik tommoseen vois laittaa jostain katupyörästä vanteita. Ne on tiätysti nykyään valuvanteita mut....... Vai onks tossa joku mitä en ajatellut. Laitoin omaan rd:hen fzr:än leveemmän vanteen taakke ja ei tarvinnu kun "vähän" sorvata, ei edes vanteesta.
- o-v
- Viesti:
ittellä oli dt:ssä edessä ja takana 18' vanteet. tarkotus oli hommata 17' vanteet, mutta eipä kauheesti kiinnostanu sen tasoseen pyörään kalliita vanteita hommata. ja tosiaan daltoneita ei saa leimaan 17' tai 18' vanteilla, eli poliisit voi viedä kilvet. kaikkonen se kilvet multakin vei juuri väärän vannekoon takia...
--> www.motohell.fi <--