Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
hellboun
-
Viestit: 180
-
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 1100 GSX-R
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hellboun » To Marras 20, 2003 4:04 pm
-
DerbiSenda
-
Viestit: 9
-
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!
Viesti
Kirjoittaja DerbiSenda » To Marras 20, 2003 9:59 pm
Mut siis eihän skooterilla pysty keulii ??? siinähän ei oo ees kytkintä... varmaa aika vaikee lähtee liikkeelle!
-
Spine^
-
Viestit: 1234
-
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 510 SMR -11
Viesti
Kirjoittaja Spine^ » To Marras 20, 2003 10:06 pm
"eihän terpillä voi keulii-koska se on terpi"..
vittu eiköhän melkei kaikilla kakspyöräsillä voi keulia jos taitoa löytyy--->skootterilla keuliminen ei edes ole hankalaa.
never ride faster than your guardian angel can fly.
-
DerbiSenda
-
Viestit: 9
-
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!
Viesti
Kirjoittaja DerbiSenda » To Marras 20, 2003 10:54 pm
Mut siis eiks skoottereis oo semmonen esto ??
-
Spine^
-
Viestit: 1234
-
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 510 SMR -11
Viesti
Kirjoittaja Spine^ » To Marras 20, 2003 10:58 pm
öö mikäköhän vitun esto?
never ride faster than your guardian angel can fly.
-
K T M
-
Viestit: 327
-
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000
Viesti
Kirjoittaja K T M » Pe Marras 21, 2003 1:28 am
DerbiSenda kirjoitti:Mut siis eiks skoottereis oo semmonen esto ??
mitä sä selität

niissä mitää estoi oo... ei oo tullu vastaa..
Olen mitä olen se riittäkööt.!
-
K T M
-
Viestit: 327
-
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000
Viesti
Kirjoittaja K T M » Pe Marras 21, 2003 1:28 am
ja vittuilu alkaa taas
Olen mitä olen se riittäkööt.!
-
Spine^
-
Viestit: 1234
-
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 510 SMR -11
Viesti
Kirjoittaja Spine^ » Pe Marras 21, 2003 8:21 am
mä haluisin tietää mikä ois skoottereissa "esto" ettei niil voi keulia?
alasin teipatti etuhaarukkaan?
bensansyöttö suunniteltu niin että kone sammuu ku ajaa suunnillee ylämäkeä?
never ride faster than your guardian angel can fly.
-
DerbiSenda
-
Viestit: 9
-
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!
Viesti
Kirjoittaja DerbiSenda » La Marras 22, 2003 12:16 am
No derbissäkinhän on keulimisenesto... siin on niin pieni pakoputki vakion.
Vaihoin sen mut ei vieläkään keuli =( skoottereissa se on joku sähköhommeli eikä sitä voi poistaa!
-
Kern
-
Viestit: 195
-
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: Ei Ole...
Viesti
Kirjoittaja Kern » La Marras 22, 2003 12:22 am
Voi jeesus! Menkää
www.motot.net kirjotteleen tälläsiä juttuja.
Suppilomoto
-
o-v
-
Viestit: 448
-
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 990 superduke
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja o-v » La Marras 22, 2003 2:04 am
DerbiSenda kirjoitti:No derbissäkinhän on keulimisenesto... siin on niin pieni pakoputki vakion.
Vaihoin sen mut ei vieläkään keuli =( skoottereissa se on joku sähköhommeli eikä sitä voi poistaa!
jep. mistäs tiesit.
-
K T M
-
Viestit: 327
-
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000
Viesti
Kirjoittaja K T M » La Marras 22, 2003 9:55 am
DerbiSenda kirjoitti:No derbissäkinhän on keulimisenesto... siin on niin pieni pakoputki vakion.
Vaihoin sen mut ei vieläkään keuli =( skoottereissa se on joku sähköhommeli eikä sitä voi poistaa!
siis jätkähän tietää kaiken...
www.motot.net sinne nii terpi

oot aika viisas.... en oo kuullu et missää on keulimisen osto laitetta...[/url]
Olen mitä olen se riittäkööt.!
-
DerbiSenda
-
Viestit: 9
-
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!
Viesti
Kirjoittaja DerbiSenda » La Marras 22, 2003 10:36 am
Mulla oli bensa loppu ja piti päästä asemalle joten käytin dieselii ku sitä oli meillä kanisterissa pappa sano et kyllä se sillä kulkee.... pistin jotain 3L
eihän siitä mitään haittaa oo ?
-
o-v
-
Viestit: 448
-
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
-
Paikkakunta: 990 superduke
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja o-v » La Marras 22, 2003 11:32 am
DerbiSenda kirjoitti:Mulla oli bensa loppu ja piti päästä asemalle joten käytin dieselii ku sitä oli meillä kanisterissa pappa sano et kyllä se sillä kulkee.... pistin jotain 3L
eihän siitä mitään haittaa oo ?
bannatkaa tää jätkä nyt jo. kyllä sulla on tosi hauskaa ku kerrot noita sun derbitarinoitas. aivan sama mulle vaikka olisit laittanu piimää tankkiin. jannen jutut jaksaa naurattaa ku se heittää ne ihan tosissaan, mut nää sun keksimät jutut on ihan paskoja. sä oot ikuinen häviäjä!
-
K T M
-
Viestit: 327
-
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
-
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000
Viesti
Kirjoittaja K T M » La Marras 22, 2003 5:06 pm
dite- kirjoitti:
DerbiSenda kirjoitti:Mulla oli bensa loppu ja piti päästä asemalle joten käytin dieselii ku sitä oli meillä kanisterissa pappa sano et kyllä se sillä kulkee.... pistin jotain 3L
eihän siitä mitään haittaa oo ?
bannatkaa tää jätkä nyt jo. kyllä sulla on tosi hauskaa ku kerrot noita sun derbitarinoitas. aivan sama mulle vaikka olisit laittanu piimää tankkiin. jannen jutut jaksaa naurattaa ku se heittää ne ihan tosissaan, mut nää sun keksimät jutut on ihan paskoja. sä oot ikuinen häviäjä!
oon samaa mieltä !!!!!!
Olen mitä olen se riittäkööt.!