Skootteril kilpi maahan...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
hellboun
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 1100 GSX-R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hellboun » To Marras 20, 2003 4:04 pm

K T M kirjoitti:
lipii kirjoitti:jos joku keulii skopella 5km ni kyl skopen pitää olla viritetty! :firing:
kyllä sillä vakiollaki pääsee... enkka nykyää 1,5km suitza voi vaik todistaa ku se itekki keuli sen... sen jälkee kyl käsi kipee :grayno:

MAHTAVAA!!! onKx Siit ViDeOOOOO??? OOT KYL KOVA VETÄÄ OPPISINPA MINÄKIN JOSKUS... :D :) :eek: :freak: :wavey: :wavey: :upto: :firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :cool: :a: :a: :lol:

DerbiSenda
Viestit: 9
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!

Viesti Kirjoittaja DerbiSenda » To Marras 20, 2003 9:59 pm

Mut siis eihän skooterilla pysty keulii ??? siinähän ei oo ees kytkintä... varmaa aika vaikee lähtee liikkeelle!

Avatar
Spine^
Viestit: 1234
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 510 SMR -11

Viesti Kirjoittaja Spine^ » To Marras 20, 2003 10:06 pm

"eihän terpillä voi keulii-koska se on terpi"..
vittu eiköhän melkei kaikilla kakspyöräsillä voi keulia jos taitoa löytyy--->skootterilla keuliminen ei edes ole hankalaa.
never ride faster than your guardian angel can fly.

DerbiSenda
Viestit: 9
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!

Viesti Kirjoittaja DerbiSenda » To Marras 20, 2003 10:54 pm

Mut siis eiks skoottereis oo semmonen esto ??

Avatar
Spine^
Viestit: 1234
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 510 SMR -11

Viesti Kirjoittaja Spine^ » To Marras 20, 2003 10:58 pm

öö mikäköhän vitun esto? :lol:
never ride faster than your guardian angel can fly.

Avatar
K T M
Viestit: 327
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000

Viesti Kirjoittaja K T M » Pe Marras 21, 2003 1:28 am

DerbiSenda kirjoitti:Mut siis eiks skoottereis oo semmonen esto ??
mitä sä selität :lol: :lol: niissä mitää estoi oo... ei oo tullu vastaa.. :)
Olen mitä olen se riittäkööt.!

Avatar
K T M
Viestit: 327
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000

Viesti Kirjoittaja K T M » Pe Marras 21, 2003 1:28 am

hellboun kirjoitti:
K T M kirjoitti:
lipii kirjoitti:jos joku keulii skopella 5km ni kyl skopen pitää olla viritetty! :firing:
kyllä sillä vakiollaki pääsee... enkka nykyää 1,5km suitza voi vaik todistaa ku se itekki keuli sen... sen jälkee kyl käsi kipee :grayno:

MAHTAVAA!!! onKx Siit ViDeOOOOO??? OOT KYL KOVA VETÄÄ OPPISINPA MINÄKIN JOSKUS... :D :) :eek: :freak: :wavey: :wavey: :upto: :firing: :firing: :firing: :firing: :firing: :cool: :a: :a: :lol:
ja vittuilu alkaa taas :grayno:
Olen mitä olen se riittäkööt.!

Avatar
Spine^
Viestit: 1234
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 510 SMR -11

Viesti Kirjoittaja Spine^ » Pe Marras 21, 2003 8:21 am

mä haluisin tietää mikä ois skoottereissa "esto" ettei niil voi keulia?
alasin teipatti etuhaarukkaan?
bensansyöttö suunniteltu niin että kone sammuu ku ajaa suunnillee ylämäkeä? :nono:
never ride faster than your guardian angel can fly.

DerbiSenda
Viestit: 9
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!

Viesti Kirjoittaja DerbiSenda » La Marras 22, 2003 12:16 am

No derbissäkinhän on keulimisenesto... siin on niin pieni pakoputki vakion.
Vaihoin sen mut ei vieläkään keuli =( skoottereissa se on joku sähköhommeli eikä sitä voi poistaa!

Avatar
Kern
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Ei Ole...

Viesti Kirjoittaja Kern » La Marras 22, 2003 12:22 am

Voi jeesus! Menkää www.motot.net kirjotteleen tälläsiä juttuja.
Suppilomoto

Avatar
o-v
Viestit: 448
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 990 superduke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja o-v » La Marras 22, 2003 2:04 am

DerbiSenda kirjoitti:No derbissäkinhän on keulimisenesto... siin on niin pieni pakoputki vakion.
Vaihoin sen mut ei vieläkään keuli =( skoottereissa se on joku sähköhommeli eikä sitä voi poistaa!
jep. mistäs tiesit.

Avatar
K T M
Viestit: 327
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000

Viesti Kirjoittaja K T M » La Marras 22, 2003 9:55 am

DerbiSenda kirjoitti:No derbissäkinhän on keulimisenesto... siin on niin pieni pakoputki vakion.
Vaihoin sen mut ei vieläkään keuli =( skoottereissa se on joku sähköhommeli eikä sitä voi poistaa!
siis jätkähän tietää kaiken... www.motot.net sinne nii terpi
:lol: oot aika viisas.... en oo kuullu et missää on keulimisen osto laitetta...[/url]
Olen mitä olen se riittäkööt.!

DerbiSenda
Viestit: 9
Liittynyt: To Marras 20, 2003 1:00 am
Paikkakunta: DERBI SENDA R 2003 !!

Viesti Kirjoittaja DerbiSenda » La Marras 22, 2003 10:36 am

Mulla oli bensa loppu ja piti päästä asemalle joten käytin dieselii ku sitä oli meillä kanisterissa pappa sano et kyllä se sillä kulkee.... pistin jotain 3L
eihän siitä mitään haittaa oo ?

Avatar
o-v
Viestit: 448
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 990 superduke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja o-v » La Marras 22, 2003 11:32 am

DerbiSenda kirjoitti:Mulla oli bensa loppu ja piti päästä asemalle joten käytin dieselii ku sitä oli meillä kanisterissa pappa sano et kyllä se sillä kulkee.... pistin jotain 3L
eihän siitä mitään haittaa oo ?
bannatkaa tää jätkä nyt jo. kyllä sulla on tosi hauskaa ku kerrot noita sun derbitarinoitas. aivan sama mulle vaikka olisit laittanu piimää tankkiin. jannen jutut jaksaa naurattaa ku se heittää ne ihan tosissaan, mut nää sun keksimät jutut on ihan paskoja. sä oot ikuinen häviäjä! :firing:

Avatar
K T M
Viestit: 327
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 1000

Viesti Kirjoittaja K T M » La Marras 22, 2003 5:06 pm

dite- kirjoitti:
DerbiSenda kirjoitti:Mulla oli bensa loppu ja piti päästä asemalle joten käytin dieselii ku sitä oli meillä kanisterissa pappa sano et kyllä se sillä kulkee.... pistin jotain 3L
eihän siitä mitään haittaa oo ?
bannatkaa tää jätkä nyt jo. kyllä sulla on tosi hauskaa ku kerrot noita sun derbitarinoitas. aivan sama mulle vaikka olisit laittanu piimää tankkiin. jannen jutut jaksaa naurattaa ku se heittää ne ihan tosissaan, mut nää sun keksimät jutut on ihan paskoja. sä oot ikuinen häviäjä! :firing:
oon samaa mieltä !!!!!!
Olen mitä olen se riittäkööt.!

Vastaa Viestiin