2 tahti

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
husqvarna
Viestit: 1
Liittynyt: To Kesä 02, 2011 12:00 am
Paikkakunta: husqvarna

2 tahti

Viesti Kirjoittaja husqvarna » La Kesä 11, 2011 12:12 pm

onhan niitä talli pullollaan :wavey:

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » La Kesä 11, 2011 12:50 pm

Kuva

Avatar
rgv
Viestit: 184
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 12:00 am
Paikkakunta: RGV250, 1/2 1100gsxrwasserbruut, K71000

Viesti Kirjoittaja rgv » Su Kesä 12, 2011 10:49 am

Aloittelevan ponperin moka painaa NEW TOPIC. >post Reply< seuraavalla kerralla.

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Erikoisemmat 2-T vehkeet

Viesti Kirjoittaja jutila » Pe Joulu 30, 2011 6:27 pm

Aletaanpas tähän topikkiin keräilemään juttuja+kuvia ja kokemuksia omista erikoisemmista kakstahti peleistä, tai miksei maailmalta löytyvistäki.
Alotan ex viissatku isopyssyllä.
Kuva Kuva
Taitaa numeroina olla 64hp/74Nm? Tuossa meinas aina olla pientä tekniikkamurhetta. Oiskohan ollu käämit tai sytkäpoksi viallinen. Ei oikeen millään tulille ja välillä tahto paukkua vaan putkessa, jopa siihen malliin, että alkukäyrästä repes semmonen parin sormen mentävä reikä.. :D Puhuvat kyllä, että tuo käyntiinlöhtä tai sen puute on vähän ominaisuuski tuossa. Mahtavan hiipivästi se voima vaan tuossa tuli, heti tyhjäkäynniltä lähtien.

Kelkkapuolelta löytyy tuommonen rivinelonen -92 Yamaha Vmax4. Kelkkaahan on tehty vuosina 1992-1996? Hankintahinta ja lama-aika on rajottanu nuitten tuontimäärää aika tehokkaasti. Tuota -92 mallia on erään lähteen mukaan tuotu maahantuojan kautta 20kpl. Kampuran pituuden takia tässä ei kytkin tule perinteisesti kampuran päähän, vaan erilliseen voimanottoakseliin, joka ottaa voimansa keskeltä kampuraa.
Tuo on 750 kuutioinen malli n.130hp, uudemmat mallit on kasisatkuja -95? vuodesta alkaen ~140-150hp. Tosin tuokin on muokattu uudempaa mallia vastaavaksi kansia laskemalla ja sylkkiä korottamalla+mäntien imuhelmoissa lisähuuhtelureijät ja paksummat pakosarjojen liitosputket. Lisäksi löytyy benderin mittojen mukaan tehdyt äänenvaimentimet. Eikä tuo nyt muutenkaan enää ihan vakiota vastaa.. Tehoputket ku vielä jostaki löytys niin ois kuomunalus piukassa. :deal:
KuvaKuvaKuva

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... c0F24Eglrc
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Caggiva
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Caggiva » Pe Joulu 30, 2011 10:06 pm

Kuvaus vähän hankalaa kun on tila kortilla.
Suzuki Rgv 250 ja Kawasaki Kr1-s 250:
Kuva

Kuva

Kuva

+ vielä yksi Rgv:n raato johon pitäisi löytää runko:
Kuva

Kummallakaan en pääse satakiloisena autoja karkuun 60hv voimalla eli isompaa pitäisi saada.En kuitenkaan halua riesakseni Rg 500:sta tai Rd 500:sta joten halvalla ei tule pääsemään.
Twostrokeshopin vaihtoehdon hinnalla saisi jo jotain ihan muutakin ja Bimota V-dueta ei raaskisi kuluttaa.

Jos Britteihin tulee taantuma tuossa ensi vuoden aikana niin sitten kyllä suunnitelmat muuttuvat.

mirka
Viestit: 144
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja mirka » La Joulu 31, 2011 11:08 am

caggivalla on asialliset pelit. Tuota kr1 ei paljon suomessa näy.

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ma Tammi 02, 2012 9:37 pm

KR-ykkösiä ei liene virallisesti tuotu Suomeen ainoatakaan.

Harvinainen ja harvinaisen kaunis laite.

Edit: Lomasin putketkin vielä. Briteistä tuotu kapistus?
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Caggiva
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Caggiva » Ke Tammi 04, 2012 10:27 am

Georg kirjoitti:KR-ykkösiä ei liene virallisesti tuotu Suomeen ainoatakaan.

Harvinainen ja harvinaisen kaunis laite.

Edit: Lomasin putketkin vielä. Briteistä tuotu kapistus?
Briteistä joo.Pari vuotta sitten sai kohtuu hinnalla niin oli pakko saada.Rekisteröinnistä en ole kysynyt onko edes mahdollista.

Kun on aina tämmöinenkin mahdollisuus:
Kuva

Tuo esimerkki meinaan sai visiot paukkumaan.

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ke Tammi 04, 2012 7:01 pm

Eihän noin harvinaista peliä saa jättää koristeeksi! :eek:

Tuollaisia tusinamallin italoja voi seinälle viritelläkin, mutta ei kaunista 2-tahtaria. Ei kun koittamaan rekisteröintiä.

Tai sitten myyt laitteen minulle.. :deal:
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Caggiva
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Caggiva » Ke Tammi 04, 2012 9:04 pm

Georg kirjoitti:Eihän noin harvinaista peliä saa jättää koristeeksi! :eek:

Tuollaisia tusinamallin italoja voi seinälle viritelläkin, mutta ei kaunista 2-tahtaria. Ei kun koittamaan rekisteröintiä.

Tai sitten myyt laitteen minulle.. :deal:
1600€:lla lähtee.Loistokunnossa.
Ajellu tuolla useita satoja kilsoja.
Mittarissa vajaa 26000 ml

Vastaa Viestiin