2 tahti
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 1278
- Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv
Erikoisemmat 2-T vehkeet
Aletaanpas tähän topikkiin keräilemään juttuja+kuvia ja kokemuksia omista erikoisemmista kakstahti peleistä, tai miksei maailmalta löytyvistäki.
Alotan ex viissatku isopyssyllä.
Taitaa numeroina olla 64hp/74Nm? Tuossa meinas aina olla pientä tekniikkamurhetta. Oiskohan ollu käämit tai sytkäpoksi viallinen. Ei oikeen millään tulille ja välillä tahto paukkua vaan putkessa, jopa siihen malliin, että alkukäyrästä repes semmonen parin sormen mentävä reikä.. Puhuvat kyllä, että tuo käyntiinlöhtä tai sen puute on vähän ominaisuuski tuossa. Mahtavan hiipivästi se voima vaan tuossa tuli, heti tyhjäkäynniltä lähtien.
Kelkkapuolelta löytyy tuommonen rivinelonen -92 Yamaha Vmax4. Kelkkaahan on tehty vuosina 1992-1996? Hankintahinta ja lama-aika on rajottanu nuitten tuontimäärää aika tehokkaasti. Tuota -92 mallia on erään lähteen mukaan tuotu maahantuojan kautta 20kpl. Kampuran pituuden takia tässä ei kytkin tule perinteisesti kampuran päähän, vaan erilliseen voimanottoakseliin, joka ottaa voimansa keskeltä kampuraa.
Tuo on 750 kuutioinen malli n.130hp, uudemmat mallit on kasisatkuja -95? vuodesta alkaen ~140-150hp. Tosin tuokin on muokattu uudempaa mallia vastaavaksi kansia laskemalla ja sylkkiä korottamalla+mäntien imuhelmoissa lisähuuhtelureijät ja paksummat pakosarjojen liitosputket. Lisäksi löytyy benderin mittojen mukaan tehdyt äänenvaimentimet. Eikä tuo nyt muutenkaan enää ihan vakiota vastaa.. Tehoputket ku vielä jostaki löytys niin ois kuomunalus piukassa.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... c0F24Eglrc
Alotan ex viissatku isopyssyllä.
Taitaa numeroina olla 64hp/74Nm? Tuossa meinas aina olla pientä tekniikkamurhetta. Oiskohan ollu käämit tai sytkäpoksi viallinen. Ei oikeen millään tulille ja välillä tahto paukkua vaan putkessa, jopa siihen malliin, että alkukäyrästä repes semmonen parin sormen mentävä reikä.. Puhuvat kyllä, että tuo käyntiinlöhtä tai sen puute on vähän ominaisuuski tuossa. Mahtavan hiipivästi se voima vaan tuossa tuli, heti tyhjäkäynniltä lähtien.
Kelkkapuolelta löytyy tuommonen rivinelonen -92 Yamaha Vmax4. Kelkkaahan on tehty vuosina 1992-1996? Hankintahinta ja lama-aika on rajottanu nuitten tuontimäärää aika tehokkaasti. Tuota -92 mallia on erään lähteen mukaan tuotu maahantuojan kautta 20kpl. Kampuran pituuden takia tässä ei kytkin tule perinteisesti kampuran päähän, vaan erilliseen voimanottoakseliin, joka ottaa voimansa keskeltä kampuraa.
Tuo on 750 kuutioinen malli n.130hp, uudemmat mallit on kasisatkuja -95? vuodesta alkaen ~140-150hp. Tosin tuokin on muokattu uudempaa mallia vastaavaksi kansia laskemalla ja sylkkiä korottamalla+mäntien imuhelmoissa lisähuuhtelureijät ja paksummat pakosarjojen liitosputket. Lisäksi löytyy benderin mittojen mukaan tehdyt äänenvaimentimet. Eikä tuo nyt muutenkaan enää ihan vakiota vastaa.. Tehoputket ku vielä jostaki löytys niin ois kuomunalus piukassa.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... c0F24Eglrc
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ma Maalis 21, 2011 1:00 am
Kuvaus vähän hankalaa kun on tila kortilla.
Suzuki Rgv 250 ja Kawasaki Kr1-s 250:
+ vielä yksi Rgv:n raato johon pitäisi löytää runko:
Kummallakaan en pääse satakiloisena autoja karkuun 60hv voimalla eli isompaa pitäisi saada.En kuitenkaan halua riesakseni Rg 500:sta tai Rd 500:sta joten halvalla ei tule pääsemään.
Twostrokeshopin vaihtoehdon hinnalla saisi jo jotain ihan muutakin ja Bimota V-dueta ei raaskisi kuluttaa.
Jos Britteihin tulee taantuma tuossa ensi vuoden aikana niin sitten kyllä suunnitelmat muuttuvat.
Suzuki Rgv 250 ja Kawasaki Kr1-s 250:
+ vielä yksi Rgv:n raato johon pitäisi löytää runko:
Kummallakaan en pääse satakiloisena autoja karkuun 60hv voimalla eli isompaa pitäisi saada.En kuitenkaan halua riesakseni Rg 500:sta tai Rd 500:sta joten halvalla ei tule pääsemään.
Twostrokeshopin vaihtoehdon hinnalla saisi jo jotain ihan muutakin ja Bimota V-dueta ei raaskisi kuluttaa.
Jos Britteihin tulee taantuma tuossa ensi vuoden aikana niin sitten kyllä suunnitelmat muuttuvat.
- Georg
- Viestit: 661
- Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ma Maalis 21, 2011 1:00 am
Briteistä joo.Pari vuotta sitten sai kohtuu hinnalla niin oli pakko saada.Rekisteröinnistä en ole kysynyt onko edes mahdollista.Georg kirjoitti:KR-ykkösiä ei liene virallisesti tuotu Suomeen ainoatakaan.
Harvinainen ja harvinaisen kaunis laite.
Edit: Lomasin putketkin vielä. Briteistä tuotu kapistus?
Kun on aina tämmöinenkin mahdollisuus:
Tuo esimerkki meinaan sai visiot paukkumaan.
- Georg
- Viestit: 661
- Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ma Maalis 21, 2011 1:00 am
1600€:lla lähtee.Loistokunnossa.Georg kirjoitti:Eihän noin harvinaista peliä saa jättää koristeeksi!
Tuollaisia tusinamallin italoja voi seinälle viritelläkin, mutta ei kaunista 2-tahtaria. Ei kun koittamaan rekisteröintiä.
Tai sitten myyt laitteen minulle..
Ajellu tuolla useita satoja kilsoja.
Mittarissa vajaa 26000 ml