DERBI GALLUP
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
MadeInFinland2
- Viestit: 420
- Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am
- Supernalle
- Viestit: 415
- Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Pinkki
Mä olen kerran ajanu aprillipilalla ja kerran ollu skootterin kyydissä viime b-weekendissä ja pelotti niin perkeleesti etten enää ikuna!
"Naiselta vaaditaan neljä ominaisuutta: Rakkauden on asuttava hänen sydämessään, Hyvyyden on säteiltävä hänen kasvoiltaan, Lempeyden on virrattava hänen huuliltaan....-Ja hänen käsiensä on oltava aina työssä."
-
berbom
- Viestit: 5
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: suzuki
Smoldari kirjoitti:Olihan tuo tärkeä. Olisi yöunet menny ellen olisi tuota tietoa saanut..pallo kirjoitti:Asias vaikutti todellakin niin tärkeeltä että oli pakko upata tää keskustelu..berbom kirjoitti:tehkää mopoilijat oma sivu jossa voitte sitten kysellä ajatteko terpillä täysii..!![]()
![]()
Sit tol jannul on salee joku pv![]()
no ei tasan ole..
bomber ON
-
MadeInFinland2
- Viestit: 420
- Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am