DERBI GALLUP

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
borco
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:00 am
Paikkakunta: llä päästään

Viesti Kirjoittaja borco » Ma Marras 28, 2005 12:32 am

Tällä osastollahan saa pistää lukkoa joka vitun topikkiin. Lukkoon koko 2t puoli
 Kuva

MadeInFinland2
Viestit: 420
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland2 » Ma Marras 28, 2005 12:58 am

borco kirjoitti:Tällä osastollahan saa pistää lukkoa joka vitun topikkiin. Lukkoon koko 2t puoli
Ei kannata varmaankaan. Silloin tätä paskaa pursuilis enemmän tonne muualle. :freak:

Avatar
Supernalle
Viestit: 415
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pinkki

Viesti Kirjoittaja Supernalle » Ma Marras 28, 2005 12:13 pm

Mä olen kerran ajanu aprillipilalla ja kerran ollu skootterin kyydissä viime b-weekendissä ja pelotti niin perkeleesti etten enää ikuna! :P
"Naiselta vaaditaan neljä ominaisuutta: Rakkauden on asuttava hänen sydämessään, Hyvyyden on säteiltävä hänen kasvoiltaan, Lempeyden on virrattava hänen huuliltaan....-Ja hänen käsiensä on oltava aina työssä."

berbom
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 12:00 am
Paikkakunta: suzuki

Viesti Kirjoittaja berbom » Ma Marras 28, 2005 3:30 pm

Smoldari kirjoitti:
pallo kirjoitti:
berbom kirjoitti:tehkää mopoilijat oma sivu jossa voitte sitten kysellä ajatteko terpillä täysii..! :a:
Asias vaikutti todellakin niin tärkeeltä että oli pakko upata tää keskustelu.. :nono:
Olihan tuo tärkeä. Olisi yöunet menny ellen olisi tuota tietoa saanut..
Sit tol jannul on salee joku pv :lol:


no ei tasan ole.. :D
bomber ON

MadeInFinland2
Viestit: 420
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja MadeInFinland2 » Ma Marras 28, 2005 6:59 pm

Supernalle kirjoitti:Mä olen kerran ajanu aprillipilalla ja kerran ollu skootterin kyydissä viime b-weekendissä ja pelotti niin perkeleesti etten enää ikuna! :P
Hömm... :blah:

Avatar
-Dude-
Viestit: 11
Liittynyt: Su Helmi 05, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 125 YZ

Viesti Kirjoittaja -Dude- » Su Helmi 05, 2006 6:30 pm

justjust :lol:

Viestiketju Lukittu