yleensä vanhoissa piikeissä suutin on suoraan oikeen kokoinen jos ottaa kurit pois, mutta jos ei ole niin tietenkin se pitää vaihtaa. Nimittäin liian pienel suuttimel se saa liian vähän bensaa, käy liian kuumana ja voi leipoa kiinni.jesse666 kirjoitti:itelläkin on suzuki rg .. siitä putkesta kun ottaa kuristuksen pois niin kannattaa vaihtaa kaasarin suuttimet isommiks... itellä ei oo vaihdettu suuttimia ja se kulkee 110kmh ... ... aika paska on..
tietäskö kukaan että mikä on vikana kun satuin kaatuu sillä kevarilla ja nyt eturengasta täristää niin helevetisti..
yks mahollisuus on täristykseen että vanne meni kieroksi, toinen että jos vaikka ajat kovaavauhtia, niin ne vanteen tasapainotus painot irtoavat helpoisti.
tossa joku puhu teharista ja sen väännöstä, yleensä jos laittaa teharin niin alavääntö häviää melkein kokonaan, mutta tehopiikki on piikikkäämpi.
Itellä rd:ssä on temppuvälit ja sen takia se menee vain 80-100, jonka takia ykkönen on aika lyhyt. (offtopic) eli jos keulii ykkösel niin pitää keulia varovasti, koska rd:ssä ainakin on tehopiikki sellanen että varsinkin lyhyillä väiltyksillä ja huonolla kuskilla se menisi nopeaa yli.