kuulin v

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
nappula sutii
Viestit: 43
Liittynyt: Su Touko 25, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 2 hondaa

kuulin vähän juttuu...

Viesti Kirjoittaja nappula sutii » Su Tammi 18, 2004 12:33 am

kuulin vähän sellasta juttuu, että tämän vuoden alusta lähtien mopo kortti kokeessa olisi myös pakollinen ajo koe...? :-?

Avatar
Wallu
Viestit: 888
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Gsxr 750 - Hiomaton timangi + CBR600rr -Stunt-06

Viesti Kirjoittaja Wallu » Su Tammi 18, 2004 12:41 pm

Kaikella nekii tahtoo kansalaisia rahastaa. Se mopo-kortti (itellä jus ekat) on jo pelleleilyä mut ajokoe. Toisaalta ei tuu mitään suhareita liikenteeseen.... mutta silti :freak2:
Zori...

Avatar
LiTKU
Viestit: 38
Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Aprilia, hakusessa isompi.

Viesti Kirjoittaja LiTKU » Su Tammi 18, 2004 9:01 pm

Ihan hyvä vaan.

Avatar
nappula sutii
Viestit: 43
Liittynyt: Su Touko 25, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 2 hondaa

Viesti Kirjoittaja nappula sutii » Ma Tammi 19, 2004 4:54 pm

Nii onhan se ihan hyvä. Välillä tuolla liikenteessä näkee sellasii mopo poikii, et vois luulla niitten saaneen kortin jostain muropaketista... :nono:

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ma Tammi 19, 2004 7:45 pm

No voi vittu mopokortilla tee hevonvittua! Pelkkää rahastusta sanon minä!

Avatar
NorthernBomber
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ma Tammi 19, 2004 9:46 pm

RuSSu kirjoitti:No voi vittu mopokortilla tee hevonvittua! Pelkkää rahastusta sanon minä!
Mun mielestä tekee! Onhan se kuiten hyvä et penskat osaa liikennesäännöt ennen ko liikenteen sekaan lähtee! Eli kaikkien kannalta hyvä juttu :deal:

Niko_666
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Derbi senda r '01

Viesti Kirjoittaja Niko_666 » Ma Tammi 19, 2004 10:48 pm

Ei kai sitä viel tuu mut sit ku tulee ni mopojen max. nopeudet nousee johonki 80km/h. ja on se pal parempi ku 45km/h

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ti Tammi 20, 2004 9:22 am

NorthernBomber kirjoitti:
RuSSu kirjoitti:No voi vittu mopokortilla tee hevonvittua! Pelkkää rahastusta sanon minä!
Mun mielestä tekee! Onhan se kuiten hyvä et penskat osaa liikennesäännöt ennen ko liikenteen sekaan lähtee! Eli kaikkien kannalta hyvä juttu :deal:
Sä et oo koskaan hommannu ees mopokorttia joten säkään et tiiä paskaakaan. Mä sattumoisin tiedän ku tuli semmonenki hommattua että en oppinut yhtään mitään kun suoritin sen mopokortin. Sit ku menin piikkikorttia suorittamaan ni johan alko osaamaa liikennesäännöt. Opin faijalta paremmin liikennesäännöt ku tosta saatanan mopokokeesta.

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ti Tammi 20, 2004 9:24 am

Niko_666 kirjoitti:Ei kai sitä viel tuu mut sit ku tulee ni mopojen max. nopeudet nousee johonki 80km/h. ja on se pal parempi ku 45km/h
Ja mitähän sä selität? tosta ei tajuu kukaan mitää mitä kirjotit.

Avatar
NorthernBomber
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ti Tammi 20, 2004 10:36 am

RuSSu kirjoitti:
NorthernBomber kirjoitti:
RuSSu kirjoitti:No voi vittu mopokortilla tee hevonvittua! Pelkkää rahastusta sanon minä!
Mun mielestä tekee! Onhan se kuiten hyvä et penskat osaa liikennesäännöt ennen ko liikenteen sekaan lähtee! Eli kaikkien kannalta hyvä juttu :deal:
Sä et oo koskaan hommannu ees mopokorttia joten säkään et tiiä paskaakaan. Mä sattumoisin tiedän ku tuli semmonenki hommattua että en oppinut yhtään mitään kun suoritin sen mopokortin. Sit ku menin piikkikorttia suorittamaan ni johan alko osaamaa liikennesäännöt. Opin faijalta paremmin liikennesäännöt ku tosta saatanan mopokokeesta.
Vai et oppinut yhtään mitään? Johtuskohan jostakin muusta kuin opetuksesta :freak: :freak: Kova jätkä!

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ti Tammi 20, 2004 11:05 am

NorthernBomber kirjoitti:
RuSSu kirjoitti:
NorthernBomber kirjoitti: Mun mielestä tekee! Onhan se kuiten hyvä et penskat osaa liikennesäännöt ennen ko liikenteen sekaan lähtee! Eli kaikkien kannalta hyvä juttu :deal:
Sä et oo koskaan hommannu ees mopokorttia joten säkään et tiiä paskaakaan. Mä sattumoisin tiedän ku tuli semmonenki hommattua että en oppinut yhtään mitään kun suoritin sen mopokortin. Sit ku menin piikkikorttia suorittamaan ni johan alko osaamaa liikennesäännöt. Opin faijalta paremmin liikennesäännöt ku tosta saatanan mopokokeesta.
Vai et oppinut yhtään mitään? Johtuskohan jostakin muusta kuin opetuksesta :freak: :freak: Kova jätkä!
Mistä opetuksesta? Ei mopokorttia suorittaessa ole mitää opetusta! Puhut asiasta josta et tiedä paskaakaan.

Avatar
NorthernBomber
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja NorthernBomber » Ti Tammi 20, 2004 11:16 am

RuSSu kirjoitti:
NorthernBomber kirjoitti:
RuSSu kirjoitti: Sä et oo koskaan hommannu ees mopokorttia joten säkään et tiiä paskaakaan. Mä sattumoisin tiedän ku tuli semmonenki hommattua että en oppinut yhtään mitään kun suoritin sen mopokortin. Sit ku menin piikkikorttia suorittamaan ni johan alko osaamaa liikennesäännöt. Opin faijalta paremmin liikennesäännöt ku tosta saatanan mopokokeesta.
Vai et oppinut yhtään mitään? Johtuskohan jostakin muusta kuin opetuksesta :freak: :freak: Kova jätkä!
Mistä opetuksesta? Ei mopokorttia suorittaessa ole mitää opetusta! Puhut asiasta josta et tiedä paskaakaan.
RuSSu kirjoitti: Opin faijalta paremmin liikennesäännöt ku tosta saatanan mopokokeesta.
Ilmeisesti olet oppinut jotain tuosta mopokokeesta? Opitko aivan tyhjästä, täysin innovaation pohjalta vai miten? Edelleen kova jätkä! :freak:

RuSSu
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Joskus..

Viesti Kirjoittaja RuSSu » Ti Tammi 20, 2004 11:20 am

:idea:

Avatar
nappula sutii
Viestit: 43
Liittynyt: Su Touko 25, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 2 hondaa

Viesti Kirjoittaja nappula sutii » Ti Tammi 20, 2004 3:49 pm

Mun mielestä niille penskoille pitäis, opettaa jo koulussa liikenne säännöt. Joku valinnais aine vaikka niille, jotka aikovat mopolla ajaa kun täyttää 15. Ikärajaakin voisi laskea vaika vuodella. :deal:

Vastaa Viestiin