No_Limit kirjoitti:ei oo italaialainense on espanjan pasta"raketti"
![]()
Se on yks ja sama mulle, karvaset miehet niitä kuitenkin tekee!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
Paremminkin "taattua marzocchini laatua" sehän nuo keulat tohon tekee, ja taitaa olla lavastettu juttu.KAWAKARI kirjoitti:vertical_dani kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... bi+drd+pro![]()
![]()
![]()
taattua derbi laatua
![]()
![]()
keitetty kananmuna on vielä parempi nimittäin läsähtääjenna_mato kirjoitti:ehkä jolla kulla tällä foorumilla liikkujalla(about 15 vuotiaalla, tossumopolla liikkujalla ja bomber hupparia pitävällä pojalla) on pääkopassaan tallentuneena muisto siitä, kuinka ajeli siinä yhden ja kolmen välissä meidän talon ohitte sen verran mitä siitä vekottimestaan lähti.. eikä kerran, vaan kymmeniä kertoja... ajelu loppu siihen kun heitin kananmunalla kuskia kypärään... loppu se leikki siihen!![]()
Oon kullu kans juttua että metrakitin tarrat auttaa enemmän?.. ja karjaraudat vähentää ilmanvastusta ja mitrokin renkaat tuo niin hyvän pidon että kurvissa hyytyy kun vetää vaijerin kireelle.. hyytyy vaikka muutenki hyytyis...devulge kirjoitti:HEI ÄLKÄÄ NYT RIIDELKÖ! mä tuun viilaa teiän kaikkien pytyt supertehokkaiks nii sit on kaikil tosi tehokkaat menopelit?ja kaikilla hyvä mieli? halukkaimmat saa MALOSSIn tarrat jos haluu et kulkee 2.565778111km/h kovempaa? mul ainaki auttaa
![]()
Venttiilinhatut pitää vaihtaa katurenkaille sopiviksi ja laittaa sisäkumin ja sen uuden katurenkaan väliin epoxia ettei lähde pyörimään ajaessa- aiheuttaa vaaratilanteita muille kanssakulkijoillejesss kirjoitti:Elikkäs mitä tämmöinen katurenkaiden vaihto näiden nappuloiden tilalle maksaa ja mitä kyseisessä hommassa täytyy tehdä (renkaiden vaihdon lisäksi)![]()
Sikaflex on myös hyvä tohon hommaan, sitä kannattaa laittaa myös sen sisäkumin ja vanteen väliinweigga kirjoitti:Venttiilinhatut pitää vaihtaa katurenkaille sopiviksi ja laittaa sisäkumin ja sen uuden katurenkaan väliin epoxia ettei lähde pyörimään ajaessa- aiheuttaa vaaratilanteita muille kanssakulkijoillejesss kirjoitti:Elikkäs mitä tämmöinen katurenkaiden vaihto näiden nappuloiden tilalle maksaa ja mitä kyseisessä hommassa täytyy tehdä (renkaiden vaihdon lisäksi)![]()
![]()
mä voin myydä lailliset ilmat sinne halvalla, vaan 99.90 litra. + toimitus kulut.-J- kirjoitti:Sikaflex on myös hyvä tohon hommaan, sitä kannattaa laittaa myös sen sisäkumin ja vanteen väliinweigga kirjoitti:Venttiilinhatut pitää vaihtaa katurenkaille sopiviksi ja laittaa sisäkumin ja sen uuden katurenkaan väliin epoxia ettei lähde pyörimään ajaessa- aiheuttaa vaaratilanteita muille kanssakulkijoillejesss kirjoitti:Elikkäs mitä tämmöinen katurenkaiden vaihto näiden nappuloiden tilalle maksaa ja mitä kyseisessä hommassa täytyy tehdä (renkaiden vaihdon lisäksi)![]()
![]()
Edit: Ja sit vaihdat sinne katukäyttöön tarkoitetut ilmat ettei lähe kortti ton takia pois, kun on laittomat ilmat kumeissa