No kun ei niitä ole oikein mahdollista säätää niin ettei ikkunat tipu alas. Ja eihän näillä kukaan kehtaa toki ajella vaikka ovatkin mitä mainoimpia laitteita räppäilyyn ja tollasten neitien säikyttelyyn.Damien kirjoitti:Mua vittuttaa noi, vitun 1 pyttyset supermopot,siis kuka kehtaa ajella semmosilla. äänet kuullostaa ruohonleikkurilta,ja putket paukkuu,vittu osaatteko ,vittu säätää ne mopot että,kun kaasuu höllää niin ei vittu tuu ikkunat alas.(':P')')
peruskoulun koeajop
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Ramone
-
Damien
[quote="Ramone"][quote="Damien"]Mua vittuttaa noi, vitun 1 pyttyset supermopot,siis kuka kehtaa ajella semmosilla. äänet kuullostaa ruohonleikkurilta,ja putket paukkuu,vittu osaatteko ,vittu säätää ne mopot että,kun kaasuu höllää niin ei vittu tuu ikkunat alas.(':P')')[/quote]No kun ei niitä ole oikein mahdollista säätää niin ettei ikkunat tipu alas. Ja eihän näillä kukaan kehtaa toki ajella vaikka ovatkin mitä mainoimpia laitteita räppäilyyn ja tollasten neitien säikyttelyyn.[/quote] Otitko ny ihan tosissaan ton,Tahtoo ite supermopon.
-
pez
kyllä se vaan niin on ettei poliisi saa ottaa luvatta ajoneuvoa ajoon, sanoo vain EI sedälle kun se pyytää kokeilla mopoa.
Finlexistä sattui kerran silmiin tällaista löpinää:Ei kai se sakottaminen tässä ole ongelma, vaan poliisin tapa rikkoa kansalaisen oikeuksia ottamalla ilman lupaa ajoneuvo käyttöön.
Samalla periaatteellahan poliisit voisi tehdä kotietsintöjä - varmaan jokaisen kotoa löytyisi yksi piraatti video tai cd...
Kaikki täällä kirjoittelevat antaisivat tietysti poliisille testattavaksi turbopyöränsäkin, että he voisivat perseellään arvioida onko ahtopaineet se, mitä otteessa lukee.
En tiedä kumpi on hullumpaa, päästää televisiolupatarkastaja sisälle vai antaa moponsa poliisin ajettavaksi.
Ajoneuvolaki
9 luku
Tekninen tienvarsitarkastus
71§:n toinen momentti:
poliisimiehellä, tullimiehellä ja rajavartiomiehellä sekä tekniseen tienvarsitarkastukseen asiantuntijana osallistuvalla katsastuksia suorittavalla henkilöllä on oikeus ajoneuvon kuljettajan estämättä päästä ajoneuvoon sisälle ja tarvittaessa kuljettaa ajoneuvoa; ajoneuvon tarkastusta ei kuitenkaan saa ulottaa ajoneuvossa oleviin asumiseen käytettäviin tiloihin, ellei se ole tarkastuksen kohteena olevien seikkojen selvittämiseksi välttämätöntä.
Ainakin näin normaalin kansalaisen tulkitsemana tuon lain nojalla saavat kyllä lähteä "tarvittaessa" koeajolle vaikka niillä teidän turbopyörillänne.
Ehkä silti voi kieltää ja vedota asuvansa tossa pyörän satulassa?
- Zheba
Jos omalle kohdalle sattuu, niin varmasti lähtisi rikosilmoitus luvattomasta käyttöönotosta, sanoi laki mitä tahansa.
Tosin saisin varmaan itse syytteen samalla valtion virkamiehen pahoinpitelystä, ja pidätyksen väkivaltaisesta vastustuksesta
Ei silti varmasti aja paskalakit mun vehkeitä, oli tilanne mikä hyvänsä.
Miten määritellään tekninen tienvarsitarkastus, ja miten sitä käytännössä sovelletaan?
Tosin saisin varmaan itse syytteen samalla valtion virkamiehen pahoinpitelystä, ja pidätyksen väkivaltaisesta vastustuksesta
Miten määritellään tekninen tienvarsitarkastus, ja miten sitä käytännössä sovelletaan?
- WALTSU
- Viesti:
-
opa82
Tuskin kukaan sun viritetyllä Derbillä uskaltaa ajaa, kun puhutkin noin pahojaZheba kirjoitti:Jos omalle kohdalle sattuu, niin varmasti lähtisi rikosilmoitus luvattomasta käyttöönotosta, sanoi laki mitä tahansa.
Tosin saisin varmaan itse syytteen samalla valtion virkamiehen pahoinpitelystä, ja pidätyksen väkivaltaisesta vastustuksesta![]()
Joo.
- Jukka85