NFT Road Trip to Eesti & SMASH 8-14.7-10

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Orccu

Viesti Kirjoittaja Orccu » Ma Syys 20, 2010 4:19 pm

j-beam kirjoitti:
-Ape- kirjoitti:
cruelty kirjoitti:SMASH 2010 Suomipoijaat aika hyvin edustettuna :firing:
Tota olis kattonut enemmänkin! :firing:
HELL YEAH!
Introhan tuossa lukee, kenties pidempää pätkää tarjolla myöhemmin?
Aika hyvä fiilis kyllä jäi ton jälkeen! :wink2:

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Syys 20, 2010 5:50 pm

Orccu kirjoitti:...Introhan tuossa lukee, kenties pidempää pätkää tarjolla myöhemmin...?
Olis kyllä kiimanen setti kun tulis pidempi pätkä! Vielä joskus ihan keskellä talvea.
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

j-beam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j-beam » Ma Marras 29, 2010 9:47 pm

-Ape- kirjoitti:
Orccu kirjoitti:...Introhan tuossa lukee, kenties pidempää pätkää tarjolla myöhemmin...?
Olis kyllä kiimanen setti kun tulis pidempi pätkä! Vielä joskus ihan keskellä talvea.
Kiimasuudesta en tiedä, mutta TOSTA! :firing:

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Marras 29, 2010 11:03 pm

j-beam kirjoitti:Kiimasuudesta en tiedä, mutta TOSTA! :firing:
Kusi sentään! Eipä olis enempää mun toiveisiin voinut osua. Ulkona on lunta, 16 astetta pakkasta ja pätkällä oli pituutta melkein 15 minuuttia. Kylläpäs lämmitti mieltä ja ehdottomasti enemmänkin olisi katsellut. Oli muuten Suomi aika paljon edustettuna! Hyvä pätkä, oli kuitenkin vähän liikaa stunttiskaboja, noi festarit kun on mun mielestä todella paljon muutakin. Mutta se oli vain pieni miinus.
:firing:
"Kun lopulta kuolen, toivon että elämästäni saisi tehtyä todella viihdyttävän kirjan tai elokuvan."

axion

Viesti Kirjoittaja axion » Ke Tammi 12, 2011 9:54 pm

ISOT KIITOKSET TÄSTÄ LÄTINÄSTÄ!!! :wavey:

Hyvä juttu et porukka jaksaa tällaisen "tarinan" tehdä meidän muiden luettavaks, ei ihan tunti riitä tuohon. :deal:

Nyt pitää kärkkyä mihin aikoihin porukka ois lähdössä tonne Eestin suuntaan jos vaikka sattuis lomat (tai saa sitä saikkuakin). Ois mukava lähtee messiin!!!

Kiitos ja kumarrus!!! :firing: :firing:
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny.<br>

Helkku

Viesti Kirjoittaja Helkku » Ke Tammi 12, 2011 11:17 pm

Hyvä pätkä!! Pitkästä aikaa meikäläinenkin jaksoi katsoa loppuun asti kun ei ollut pelkkää ympyrän pyöritystä ym. :firing:

serious-sam

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Su Helmi 20, 2011 11:13 pm

Katohan... tubesta löytyi joku "uusi"pätkä tuolta smashistä :)

Kliketi Klik

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ma Helmi 21, 2011 9:49 pm

serious-sam kirjoitti:...tubesta löytyi joku "uusi"pätkä tuolta smashistä...
Hyvä kahvitauon piristys. Eihän tohon seuraavaan Smashiinkään oo enää pitkä aika!

Eedeli

Viesti Kirjoittaja Eedeli » Ti Helmi 22, 2011 12:34 am

Ei tee yhtää hyvää tälläset tarinat ja videot keskellä talvea :nono: Stoori luettu yhteensä 3 kertaa ilmestymisestä lähtien ja videot katsottu vähintää yhtä monta kertaa ja joka kerta vituttaa toi pakkane iha yhtä paljo :D nii joo tää meinas unohtuu: :firing:

-Ape-

Viesti Kirjoittaja -Ape- » Ti Helmi 22, 2011 8:46 am

Eedeli kirjoitti:Ei tee yhtää hyvää tälläset tarinat ja videot keskellä talvea...
Mä oon eri mieltä. Ite en jaksa tämmösiin kesällä kauheesti keskittyä, mutta talvella niitä on mukava lueskella ja fiilistellä seuraavaa kesää. Niistä tulee hyvä mieli. :)

jefffe

Viesti Kirjoittaja jefffe » Ti Helmi 22, 2011 9:08 am

-Ape- kirjoitti:
Eedeli kirjoitti:Ei tee yhtää hyvää tälläset tarinat ja videot keskellä talvea...
Mä oon eri mieltä. Ite en jaksa tämmösiin kesällä kauheesti keskittyä, mutta talvella niitä on mukava lueskella ja fiilistellä seuraavaa kesää. Niistä tulee hyvä mieli. :)
Sama homma.

Mä haluan kanssa mukaan reissuun! Kai se on joskus lähettävä kun lompakko antaa myöten.

Eedeli

Viesti Kirjoittaja Eedeli » Ti Helmi 22, 2011 4:16 pm

-Ape- kirjoitti:
No siis hyvä mieli näist tule siit ei pääse mihinkää, mut sit rupee harmittaa ku video loppuu ja huomaa että sielä on edellee -25 pakkasta :D

Vastaa Viestiin