Uutta Angyal Zoltanilta !

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Joulu 26, 2011 8:46 pm

Eihän noita newschool juttuja ja lenkkareitten asentoja tarvitsekkaan opetella, kaikki ajavat juuri niinkun itse haluavat ja varsinkin juuri niinkuin itse kiksit saa. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei kannattaisi kehittää hommaa eteenpäin. Siis omaa hommaa, ei välttämättä lajia. Hommaa on viety lähiaikoina eteenpäin monen muunkin toimesta ilman että niitä jalkoja väännellään tai hypitään. Esim teachi on mun näkökulmasta saanut ihan helvetisti hyvää aikaan s1000rr:llä vaikkei omistanut vielä viimekaudella edes käppäriä. Tuo mies ja pyörä combo kun lyödään isoon tilaan niin siinä jää jokaisen lajista tietävän ja tietämättömän mielestä muut XDL:än top ukot aika pahasti varjoon.

Itse ainakin valehtelisin ja pahasti jos väittäisin nauttivani ajamisesta jollen kehity. Jo kolmannella reenikerralla saman vanhan jauhaminen alkaa vaan maistua puulta. Toki sitäkin teen tuhat kertaa mielummin kuin juoksen hikinauhat ranteessa ja puuhelmet kaulassa reikäpallon perässä. Itsellä kehitys kuitenkin on helvetin hidasta, mutta varmasti menen joka reenikerralla jossain eteenpäin. Kaikki tavallaan.

Mitä noihin kypäriin ja ajotyyleihin tulee, niin itse en ainakaan huuda tuota umpikypärää sen takia, että se on nykyaikaista ja kaikki ajaa sillä, vaan ihan rehellisesti sen takia että HALUAISIN nähdä esim kitolan ennemmin umpikypärä päässä. Se vaan näyttää paremmalta. Jos sillä kypärällä haluaa erottua niin vetäkää perkele vaikka bandiitti päähän, niillä ei stunttaa kukaan muu kuin kuusaan pieni suuri mies.

Ja vielä lopuksi, en vaan tykkää zoltanin ajosta. Mielipide asia, siihen ei edes auta tuo tänävuonna satunnaisesti päässä ollut umpikypärä :wavey:

EDIT: sen verran pitää lisätä jos tuolla "yleisöllä" kitola viittaa esimerkiksi muhun. Vaikka aina oonkin Kitolan kypärää ja tyyliä dissannut foorumilla niin on tuo yksi video missä alussa soi se kinkki setti taustalla, tullut katottua vaan uudestaan ja uudestaan. Ei kaikki ole aina sitä mitlä näyttää :D Puhe kuuluu lajiin ja mun mielestä tätä vääntöä pitäis olla suomalaisten kuskien kesken vaan enemmän, mielellään vielä naamatusten samalla spotilla välillä ajaen. Ei tässä kenenkään tarvi mitään siltoja poltella :lol:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Vastaa Viestiin