Vai pitäiskö se pistää meän douppilan tallin rahastoon niin voidaan tehä lisää lököä!cybress kirjoitti:hellboy kirjoitti:Hieno pätkä. Mihin voi lahjottaa vitosen virkistysrahastoon?
ei tarvi lahjoittaa, tuu kesällä mukaan kahinoihin..
HOLLIVUUDIA
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Tessustelija
- Viesti:
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
- Hane
Vai mun kassaan? Ostasin maitorahkaa.. Eikö Hellboy ole kiihdytysukko pudiksen suunnalta? Niitäkin ajoja voisi enemmän nauhoitella, tais olla Stugella ainoat pätkät mitä oli, mutta hyvää paskaa kuitenkin!Tessustelija kirjoitti:Vai pitäiskö se pistää meän douppilan tallin rahastoon niin voidaan tehä lisää lököä!cybress kirjoitti:ei tarvi lahjoittaa, tuu kesällä mukaan kahinoihin..hellboy kirjoitti:Hieno pätkä. Mihin voi lahjottaa vitosen virkistysrahastoon?

- ironmaiden
-
Tilletson
Ei vittu!
Videon katottuani seuraavana yönä näin unta, että videossa esiintynyt hane olisi tullut käymään mun luona kahvilla jollain sporsterilla, sit kun se lähti niin ei se ollutkaan enää sporsteri vaan customiksi tehty suizan gs500. Ja tosiaan oli talvi ja siinä laitteessa oli piikkirenkaat. Kyydissä istui joku vaaleahiuksinen nainen ilman kypärää
Mä lopetan pian tän foorumin selaamisen jos tulee vielä tälläisiä tapauksia
Videon katottuani seuraavana yönä näin unta, että videossa esiintynyt hane olisi tullut käymään mun luona kahvilla jollain sporsterilla, sit kun se lähti niin ei se ollutkaan enää sporsteri vaan customiksi tehty suizan gs500. Ja tosiaan oli talvi ja siinä laitteessa oli piikkirenkaat. Kyydissä istui joku vaaleahiuksinen nainen ilman kypärää
Mä lopetan pian tän foorumin selaamisen jos tulee vielä tälläisiä tapauksia
-
caferacer
tarina paljastui uneksi siinä kohtaa ku kyydissä istui nainentilta kirjoitti:Ei vittu!![]()
Videon katottuani seuraavana yönä näin unta, että videossa esiintynyt hane olisi tullut käymään mun luona kahvilla jollain sporsterilla, sit kun se lähti niin ei se ollutkaan enää sporsteri vaan customiksi tehty suizan gs500. Ja tosiaan oli talvi ja siinä laitteessa oli piikkirenkaat. Kyydissä istui joku vaaleahiuksinen nainen ilman kypärää![]()
Mä lopetan pian tän foorumin selaamisen jos tulee vielä tälläisiä tapauksia![]()

- Hane
- thelittleone