Röjekti
- turboman
- Viestit: 566
- Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: ahdettu
- Viesti:
- OpAQuE
- Viestit: 46
- Liittynyt: La Syys 01, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: CBR900
Ossipa vaan kertoo et kelpaaks tollaset perinteiset poropyärän katteet... Ois yhel kaveril muåtit niihin, mukava kaveri mut perin pikkumainen :-D Flippi, keula, sivut, mut alakate on jäänny jonnee lainaan eikätullu takas... Maksaa vaan yhe poropyörän sulle, Mirkka todistaa :-Dossih kirjoitti:Mistäpä muustakaaOssipa n ne koittais nysvätä.
-0pa-
Soita tai txt
nolnelnol7532892
I'm not driving too fast, just flying too low...
- bald
- Viestit: 319
- Liittynyt: Pe Helmi 18, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: Scrambler '15, GS1150 '84, BW220ET, DaddyO BG-V nittis ja romuahan noista tulee
- spyke
- Viestit: 281
- Liittynyt: To Touko 13, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: turborööki ja spykekawa
- Viesti:
- Bomber#1
- Viestit: 2297
- Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
- Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
- Viesti:
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: Pe Helmi 12, 2010 1:00 am
Kalix: Tuskin unohtuu liiterin perälle, kun on just saatu valmiiksi.
Keulakulmaa tuli vähän porvoon mitalla, akseliväli 178cm.
Ja kysehän on Nikin junior- kilpurista
Ja tekniikkana 750cc katana, ryydittettynä 80-luvun kilpaosilla
Kaikistellen Timin ja Ossin tekemäksi ihan hyvä. Toivotaan että toimii myös radalla...
Mirkka
Keulakulmaa tuli vähän porvoon mitalla, akseliväli 178cm.
Ja kysehän on Nikin junior- kilpurista
Ja tekniikkana 750cc katana, ryydittettynä 80-luvun kilpaosilla
Kaikistellen Timin ja Ossin tekemäksi ihan hyvä. Toivotaan että toimii myös radalla...
Mirkka