Laiska lutku. Putkisto, takavalo, etulokari ja muuta pienempää kilkettä pitäisi vielä laittaa kiinni.
Ensi viikon ajelut ajelin tuossa äsken. Ihan paskaa touhua. Rapa roiskuu ja pitoa ei nimeksikään. Mutta kun ensi viikko menee ulkomailla, niin pitihän sitä nyt hiukka ajaa varastoon.MadeInFinland kirjoitti:Meinaakos porukat päästä viikonloppuna ajelemaan? Ja villero, en tiedä huomasitko mutta yritin kirjoitella siitä kiillotushommasta tuonne aiemmin...
Munathan tuolla jäätyy, parempi vaan olla sisällä jaESKIL kirjoitti:... Riippuu ihan säästä...y-p kirjoitti:Menee aika pitkälti puutarha hommissa, mutta katsotaanMadeInFinland kirjoitti:Meinaakos porukat päästä viikonloppuna ajelemaan? Ja villero, en tiedä huomasitko mutta yritin kirjoitella siitä kiillotushommasta tuonne aiemmin...
Pukeutumisestahan se on kiinniPikkuB kirjoitti:Munathan tuolla jäätyy, parempi vaan olla sisällä jaESKIL kirjoitti:... Riippuu ihan säästä...y-p kirjoitti: Menee aika pitkälti puutarha hommissa, mutta katsotaanMut vois tässä käydä heittämässä joskus jonkun lenkin, pääsis maalainenkin vähän ison kaupungin makuun
![]()
Nyt loukkasit mun tunteita niin pahasti että joudut tarjoo kaljan paikallisessa kunhan pääsen tonteilleESKIL kirjoitti:... Et saa, ku ei susta oo mitään hyötyä kele!!!Ride- kirjoitti:Saangs mäki nyt kirjottaa tänne jos olen hesalaane niinku kesän?![]()
... Annan Hansakaan äänellä -Ride- kirjoitti:Nyt loukkasit mun tunteita niin pahasti että joudut tarjoo kaljan paikallisessa kunhan pääsen tonteilleESKIL kirjoitti:... Et saa, ku ei susta oo mitään hyötyä kele!!!Ride- kirjoitti:Saangs mäki nyt kirjottaa tänne jos olen hesalaane niinku kesän?![]()
![]()
Näytti olevan, vastaan tuli R6, R9 ,10R, R6 gsxr?, työpaikan pihassa busa,... kaikkia ei ehtinyt tunnistaa, mutta.... ei yhtäkään taistelijaa.MadeInFinland kirjoitti:Stadille uppia.Oli mukavat kelit kruisailla tänään. Varsikin kun sai uudet kumit vihdoin alle...
No ei omalla reitillä, liekkö rakennelmat puolikuntoisia? Omalla reitillä oli tuo viranomaisvalvonta aika tarkkaa, epäilen puolikuntoisten eksyneen johonkin muualle.MadeInFinland kirjoitti:Näkyi niitäkin, ole huoletta.Mannerheim kirjoitti: ei yhtäkään taistelijaa.![]()
![]()