Projekti: Yamaha FZR 600 streetfighter "THE BILLET"
- JK1.1
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 12:00 am
- Viesti:
- MECH
- Viestit: 397
- Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Juu. Varmasti säästäisi viimeistelyaikaa. Toisaalta ei toi levy tahdo taipua tarpeeksi nopeasti, niin tulee käyttäneeksi isompaa lekaa... Tämä on kyllä sellaista hommaa joka vaatii todella paljon tietämystä, taitoa ja kärsivällisyyttä, jos meinaa jotain nopeasti tehdä. Itselläni on lähinnä kärsivällisyyttä (joka alkaa tosin loppumaan kun nyt lievässä kuumeessa näitä paukuttelen ja hitsailen), taitoja vasta kerätään.
Kaveri kertoi viime viikolla että kannattaa täyttää nahkasäkki hienolla hiekalla ja hakkaa sitä vasten, jolloin muodoista saa todella jouhevia. Täytyy kokeilla.
Tänään hitsailin 20cm saumaa ja paukuttelin tunnin. Nyt pitää mennä maaten tai iskee pahempikin tauti.
Kaveri kertoi viime viikolla että kannattaa täyttää nahkasäkki hienolla hiekalla ja hakkaa sitä vasten, jolloin muodoista saa todella jouhevia. Täytyy kokeilla.
Tänään hitsailin 20cm saumaa ja paukuttelin tunnin. Nyt pitää mennä maaten tai iskee pahempikin tauti.
- MECH
- Viestit: 397
- Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Sain uudet koiranluut paikoilleen (135mm on reikäväli, eli 15mm vakiota lyhyemmät, jos sitä joku mietti).
"pikku"veli sai toimia mallina eli pyörä näyttää aika pieneltä ja matalalta kun veli on melkein 190senttiä pitkä.
Itselleni (182cm) tuo istuu kuin tehty. Korkeampi kuin mikään uusi kyykkypyörä, mutta ei kuitenkaan mikään jättienduro.
Lokarit paikoilleen aseteltuna. Etulokari istuu kuin tehty (tai no pari senttiä pitää taivuttaa, mutta silti uskomattoman hienosti istuu).
Takalokarin ulkonäöstä en ole niin varma... se on vähän liian... tavallinen. Hieno se tosin on, mutta ei taida sopia tähän projektiin. Uudet suunnitelmat löytyy, aikaa ei.
PS. Tossa vikassa kuvassa näkyy tuollainen biltema/motonet moottoripyöränostin. Ehkä tämän vuoden paras ostos! Kasailu, mallailu jne on todella vaivatonta, kun pyörää voi siirellä, pyörittää, keinuttaa jne. Vuoden hannailin ostoa, mutta se oli typerää noinkin halvalle ja hyvälle pelille.
"pikku"veli sai toimia mallina eli pyörä näyttää aika pieneltä ja matalalta kun veli on melkein 190senttiä pitkä.
Itselleni (182cm) tuo istuu kuin tehty. Korkeampi kuin mikään uusi kyykkypyörä, mutta ei kuitenkaan mikään jättienduro.
Lokarit paikoilleen aseteltuna. Etulokari istuu kuin tehty (tai no pari senttiä pitää taivuttaa, mutta silti uskomattoman hienosti istuu).
Takalokarin ulkonäöstä en ole niin varma... se on vähän liian... tavallinen. Hieno se tosin on, mutta ei taida sopia tähän projektiin. Uudet suunnitelmat löytyy, aikaa ei.
PS. Tossa vikassa kuvassa näkyy tuollainen biltema/motonet moottoripyöränostin. Ehkä tämän vuoden paras ostos! Kasailu, mallailu jne on todella vaivatonta, kun pyörää voi siirellä, pyörittää, keinuttaa jne. Vuoden hannailin ostoa, mutta se oli typerää noinkin halvalle ja hyvälle pelille.
- MECH
- Viestit: 397
- Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
- MECH
- Viestit: 397
- Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Jarruletkut tilattu Porvoon Mittaletkusta:
Innolla odotellaan postiapakettia, jotta pääsee asentelemaan. Laadun pitäisi olla parasta mitä markkinoilta saa (tai on noita hel-racingilla titaanisenakin mutta jätetään ne seuraavaan projektiin).
Kiire painaa töissä, mutta yritän saada oleellisimmat osat kasaan ennen Forssan Bike Expoa. Projektikunnossa se YRC:n ständille silti ilmestyy, täysin valmista on vasta seuraavassa ACS2009:ssä.
Forssassa on muuten parissa muussakin jammussa tulevien tuotteiden protoja.
Innolla odotellaan postiapakettia, jotta pääsee asentelemaan. Laadun pitäisi olla parasta mitä markkinoilta saa (tai on noita hel-racingilla titaanisenakin mutta jätetään ne seuraavaan projektiin).
Kiire painaa töissä, mutta yritän saada oleellisimmat osat kasaan ennen Forssan Bike Expoa. Projektikunnossa se YRC:n ständille silti ilmestyy, täysin valmista on vasta seuraavassa ACS2009:ssä.
Forssassa on muuten parissa muussakin jammussa tulevien tuotteiden protoja.
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: La Huhti 26, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: Mopo
- Viesti:
- MECH
- Viestit: 397
- Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Soriii. Ei ole aikaa/jaksamista linkittää uudestaan. Noi oli aikoinaan koulupalvelimella, joka ei toimi (kuten ei mikään muukaan atk-juttu kyseisessä laitoksessa). Kattellaan parin viikon päästä, jos vaikka saisin oman palvelimen pystyyn...
Ps. mitään ei ole tapahtunut.... Rahaa tarttis ja aikakaan ei olis pahitteeks. Opiskelijan elämä + työssäkäyvän elämä + aloittelevan yrittäjän elämä + moottorivehkeiden harrastus = sux big time.
Ps. mitään ei ole tapahtunut.... Rahaa tarttis ja aikakaan ei olis pahitteeks. Opiskelijan elämä + työssäkäyvän elämä + aloittelevan yrittäjän elämä + moottorivehkeiden harrastus = sux big time.
- MECH
- Viestit: 397
- Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Lievästi alkaa hajoamaan mielenterveys. Liian monta rautaa ollut tulessa ja nyt on tullut lyhyellä aikavälillä niin paljon takapakkeja kaikessa elämään tärkeässä, että kaikki alkaa sulamaan käsiin. Lotossa kun voittais niin vois vaan sulkeutua talliin potemaan vitutusta/masennusta ja harrastaa...
Teoriassa pyörän saisi messuillekkin jonkinmoisessa kuosissa, mutta ei sellaisena kuin haluaisin. Eli raskas päätös pitää tehdä ja jättää esittely myöhemmälle.
Positiivista sentään on että ajokuntoon saattaminen vaatii enää mittariston sähköt ja rekisterikilventelineen viimeistelyä.
Teoriassa pyörän saisi messuillekkin jonkinmoisessa kuosissa, mutta ei sellaisena kuin haluaisin. Eli raskas päätös pitää tehdä ja jättää esittely myöhemmälle.
Positiivista sentään on että ajokuntoon saattaminen vaatii enää mittariston sähköt ja rekisterikilventelineen viimeistelyä.