RR1 -07
- DIY
- Viestit: 192
- Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 1:00 am
- Paikkakunta: SBK R1 ja Yamaha YFZ 450R
RR1 -07
Eli kaippa tästä omastakin prokkiksesta voisi muutaman rivin laittaa.
Tarkoituksena on ollut tehdä katupyörä, jolla voi antaa happea kunnolla radalla ja kilpailla jokkiksessa. Tähän mennessä hankintoja ovat olleet öhlarin ohjausiskari, micronin koko ränni, viaberin säätämä PC usb, sebimoton täydellinen katesarja kovalla "penkillä".
Vielä pitäisi tilata läjä slicksejä, sifteri, käänteillä vaihdekaaviolla oleva jalkatappisarja.
Kadulle katteisiin on asennettu yksi e-hyväksytty projektori umpio eteen, jossa lyhyt ja pitkä samassa kuoressa. Rekisteri teline on tarkoitus rakentaa prototyyppinä pikakiinnityksellä, johon ympätään takavalo ja vilkut. Ajatus on että yhdellä mutterilla koko teline on irrotettavissa ja piuhat liittimestä, jolloin rata ja katu kuosiin pyörän muuttaminen helppoa ja nopeaa. Tämänlainen palikka tulee olemaan ostettavissa, jahka rasitus kokeet saadaan suoritettua! Tekijä voi kommentoida osasarjaa paremmin jos haluaa tässä vaiheessa.
kuvia tippuu jahka saan tallille kameran ja yleensäkkin ehdin taas jotain väsäilemään.
Tarkoituksena on ollut tehdä katupyörä, jolla voi antaa happea kunnolla radalla ja kilpailla jokkiksessa. Tähän mennessä hankintoja ovat olleet öhlarin ohjausiskari, micronin koko ränni, viaberin säätämä PC usb, sebimoton täydellinen katesarja kovalla "penkillä".
Vielä pitäisi tilata läjä slicksejä, sifteri, käänteillä vaihdekaaviolla oleva jalkatappisarja.
Kadulle katteisiin on asennettu yksi e-hyväksytty projektori umpio eteen, jossa lyhyt ja pitkä samassa kuoressa. Rekisteri teline on tarkoitus rakentaa prototyyppinä pikakiinnityksellä, johon ympätään takavalo ja vilkut. Ajatus on että yhdellä mutterilla koko teline on irrotettavissa ja piuhat liittimestä, jolloin rata ja katu kuosiin pyörän muuttaminen helppoa ja nopeaa. Tämänlainen palikka tulee olemaan ostettavissa, jahka rasitus kokeet saadaan suoritettua! Tekijä voi kommentoida osasarjaa paremmin jos haluaa tässä vaiheessa.
kuvia tippuu jahka saan tallille kameran ja yleensäkkin ehdin taas jotain väsäilemään.
Meillä bling bling löytyy koneen sisältä!
- serious-sam
- Viestit: 3176
- Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin
- DIY
- Viestit: 192
- Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 1:00 am
- Paikkakunta: SBK R1 ja Yamaha YFZ 450R
-
CharlesJk8
- Viestit: 2
- Liittynyt: La Huhti 04, 2015 10:43 am
Re: RR1 -07
pass4sure ccie rack rental Tällaiset hankkeet olisi seurauksena enemmän, olipa olisi aina henkilö kuvat