RR1 -07

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
DIY
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 1:00 am
Paikkakunta: SBK R1 ja Yamaha YFZ 450R

RR1 -07

Viesti Kirjoittaja DIY » La Huhti 19, 2008 11:08 am

Eli kaippa tästä omastakin prokkiksesta voisi muutaman rivin laittaa.
Tarkoituksena on ollut tehdä katupyörä, jolla voi antaa happea kunnolla radalla ja kilpailla jokkiksessa. Tähän mennessä hankintoja ovat olleet öhlarin ohjausiskari, micronin koko ränni, viaberin säätämä PC usb, sebimoton täydellinen katesarja kovalla "penkillä".
Vielä pitäisi tilata läjä slicksejä, sifteri, käänteillä vaihdekaaviolla oleva jalkatappisarja.

Kadulle katteisiin on asennettu yksi e-hyväksytty projektori umpio eteen, jossa lyhyt ja pitkä samassa kuoressa. Rekisteri teline on tarkoitus rakentaa prototyyppinä pikakiinnityksellä, johon ympätään takavalo ja vilkut. Ajatus on että yhdellä mutterilla koko teline on irrotettavissa ja piuhat liittimestä, jolloin rata ja katu kuosiin pyörän muuttaminen helppoa ja nopeaa. Tämänlainen palikka tulee olemaan ostettavissa, jahka rasitus kokeet saadaan suoritettua! Tekijä voi kommentoida osasarjaa paremmin jos haluaa tässä vaiheessa.

kuvia tippuu jahka saan tallille kameran ja yleensäkkin ehdin taas jotain väsäilemään.
Meillä bling bling löytyy koneen sisältä!

Avatar
teude
Viestit: 951
Liittynyt: La Syys 30, 2006 12:00 am
Paikkakunta: nada

Viesti Kirjoittaja teude » Ma Huhti 21, 2008 9:20 am

Tällaisia projekteja seuraisi enemmänkin, kunhan olisi niitä kuvia :wavey:

jikolo
Viestit: 51
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja jikolo » Ti Huhti 22, 2008 10:37 pm

Kyllähän näitä on aina kiva seurailla. Jos saa kysyä niin minkä takia et osta luistokytkintä?

Avatar
serious-sam
Viestit: 3176
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Ti Huhti 22, 2008 10:44 pm

jikolo kirjoitti:Kyllähän näitä on aina kiva seurailla. Jos saa kysyä niin minkä takia et osta luistokytkintä?
Varmaan siksi kun luistokytkin on vakiona -07 mallissa...

Avatar
DIY
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 1:00 am
Paikkakunta: SBK R1 ja Yamaha YFZ 450R

Viesti Kirjoittaja DIY » To Huhti 24, 2008 7:13 pm

Jep niinpä niin, vaikka eihän tuo vakio mikään paras luistokytkin olekkaan. Viikonloppuna voisi räiskiä muutaman kuvan tallilla. Pitää vaikka Eskiliä linkittämään tänne.
Meillä bling bling löytyy koneen sisältä!

CharlesJk8
Viestit: 2
Liittynyt: La Huhti 04, 2015 10:43 am

Re: RR1 -07

Viesti Kirjoittaja CharlesJk8 » La Huhti 04, 2015 10:48 am

pass4sure ccie rack rental Tällaiset hankkeet olisi seurauksena enemmän, olipa olisi aina henkilö kuvat

Vastaa Viestiin