Stuntti kawa

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ke Marras 26, 2008 11:14 pm

Spy kirjoitti:Kohta et vaan enää raaski riepotella tota kun alkaa tulla jo liian blingi.. :P
Moni sanonut jo tuota, mutta kaikille tiedoksi, älkää peljätkö! Sikaa saa :firing:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Punis
Viestit: 213
Liittynyt: Ke Heinä 12, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Punis » Ke Marras 26, 2008 11:14 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Itsellenikään tuo reikä ei oikein sovi. Polvi tankissa kiinni ja kun vehkeet stögää tulee mukavia puupolvia. Sen lisäksi kun oikaisee jalan niin stonga on melkein navan seudulla :lol: mutta siihen tottuu. Penkit pitäis vielä verhoilla valkosella nahalla, jossei thaikuista löydy jotain mukavaa.

Olikos sulla tulossa siis samanlainen maalausteema? Vedä punasen päälle mustaa sotkua :wavey: Tai valkosen päälle jotain muuta.

Niin ja kiitoksia

Ei teema, mutta pääväriä suunnittelin valkoiseksi. Näyttää muuten tosi viileeltä toi punainen "sotku" miten se tehdään?

Mulla kun oli jalka siellä kolossa niin munat (vaikkei isot olekkaan) oli kiinni raisereissa. :D Muutenkin tuli sellanen tunne että oli jumissa siinä asennossa mihin sattui jäämään. Mutta luulen, että tollanen takapenkki systeemi toimii paremmin jos on cliponit.

Pitäisköhän alkaa metsästää ehjiä katteita.. :lol:

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ke Marras 26, 2008 11:16 pm

Punis kirjoitti:Näyttää muuten tosi viileeltä toi punainen "sotku" miten se tehdään?
Maalia vaan jollekkin tasaselle astialle(esim.lautanen), muovipussi ryttyyn kouraan ja sillä töpöttelee :D Voi myös kikkailla kelmun kanssa.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » To Marras 27, 2008 10:28 am

Kuva

Kai sä postaat tän vielä stuntlifeen ja saat respektin ameriikan mantereelta kans? :blah:

Avatar
Hexodus
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 1:00 am
Paikkakunta: F4i streetkillah

Viesti Kirjoittaja Hexodus » To Marras 27, 2008 1:01 pm

Sehän on jo ihan valmis! Pirun nopeesti oot tehny mutta silti saanu siistiä jälkeä aikaan. Me likes. :hearton:

Missäs merkeissä lopputalvi sitten menee? :cheers: :drin:
Warning! There are obvious dangers and serious injuries or death that can happen while motorcycle riding!

Avatar
Plaaf
Viestit: 1936
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » To Marras 27, 2008 8:47 pm

Hexodus kirjoitti:Sehän on jo ihan valmis! Pirun nopeesti oot tehny mutta silti saanu siistiä jälkeä aikaan. Me likes. :hearton:

Missäs merkeissä lopputalvi sitten menee? :cheers: :drin:
Todennäköisesti bastard yrittää juoda ittensä hengiltä lopputalven ajan ja tekee hallilla kaikkia käytännön piloja toisille :D

Sitten keväällä taas vehkeet katuun ja menoksi..

Onneksi en itse vielä ole tehnyt yhtään mitään kummallekkaan mopolle.. Tiedän ainakin mitä itse teen keväällä (väännän niin vitusti mopoa ajokuntoon)

Avatar
Hexodus
Viestit: 434
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 1:00 am
Paikkakunta: F4i streetkillah

Viesti Kirjoittaja Hexodus » Pe Marras 28, 2008 1:53 am

Plaaf kirjoitti: Onneksi en itse vielä ole tehnyt yhtään mitään kummallekkaan mopolle.. Tiedän ainakin mitä itse teen keväällä (väännän niin vitusti mopoa ajokuntoon)
Joo itellä sama vika. Etenki ku uuden aihion haku saksasta ajoittuu varmaan toukokuulle. Sit on kyllä pakko olla ahkerana, että kesäkuun jälkeen sais jo vehkeen ajoon.

Mutta on se hyvä että sentään joku tällä foorumilla hoitaa hommat ajoissa kotiin. :freak2:
Warning! There are obvious dangers and serious injuries or death that can happen while motorcycle riding!

Avatar
smoto
Viestit: 243
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2003 12:00 am
Paikkakunta: kottarainen

Viesti Kirjoittaja smoto » La Marras 29, 2008 12:45 am

On hieno kawa!! itelläkin oli valkoinen väri mielessä, mutta jotain muuta täytynee nyt keksiä, mennään nyt sitten toistaseksi vielä vihreellä. Viime keväänä huopasin edes takaisi laitanko katteet vai nakuna vai josko kokonaisilla alakatteilla ja pikkumaskilla, nakuillen mentiin, jälkimmäinen olisi nyt kovimmillaan. Hienosti tehty topicci kuvien puolesta ja ennenkaikkea hieno pyörä, nyt ei muuta kuin piikkirenkaat alle ja odotteleen jäätä.. :wavey:
whazz up!!!!

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » La Marras 29, 2008 12:48 am

Kiitoksia!

Uudet haasteet kutsuu, ehkä jo huomena :upto:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

^joona^
Viestit: 216
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja ^joona^ » La Marras 29, 2008 7:55 pm

Nyt on niinku vähän bling bling :P. Enää ei puutu ku kuiva asvaltti, että sen pääse särkemään :D.

Avatar
Plaaf
Viestit: 1936
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » La Marras 29, 2008 9:19 pm

^joona^ kirjoitti:Nyt on niinku vähän bling bling :P. Enää ei puutu ku kuiva asvaltti, että sen pääse särkemään :D.
Jotenkin tuntuu, että bastard ei tartte sitä kuivaa mihinkään, että saadaan tuo vehke särki vielä ennen kevättä :deal:

Avatar
serious-sam
Viestit: 3176
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Viesti Kirjoittaja serious-sam » La Marras 29, 2008 9:47 pm

^joona^ kirjoitti:Nyt on niinku vähän bling bling :P
Mä en kyllä löydä tosta laitteesta edes vähän mitään bling blingiä :freak:

This one is bling bling :deal:
Kuva

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » La Marras 29, 2008 10:13 pm

Plaaf kirjoitti:että saadaan tuo vehke särki vielä ennen kevättä :deal:
Tämä pitää paikkansa, mutta palaan asiaan jos stunttijumalat suosii, kuvia ilmestyy tännekin, siis jos vaan....
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » La Marras 29, 2008 10:14 pm

serious-sam kirjoitti:Mä en kyllä löydä tosta laitteesta edes vähän mitään bling blingiä :freak:
Siis meikäläisen asteikoilla(vituttaa yksikin kiiltävä mutterinpää) tämä on jo PALJON :wavey:
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
serious-sam
Viestit: 3176
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Su Marras 30, 2008 1:03 am

Los_Bastardos kirjoitti:
serious-sam kirjoitti:Mä en kyllä löydä tosta laitteesta edes vähän mitään bling blingiä :freak:
Siis meikäläisen asteikoilla(vituttaa yksikin kiiltävä mutterinpää) tämä on jo PALJON :wavey:
Joo, jotta nyt ei jää mitään epäselvyyksiä, niin oikeesti toi mopo on hieno :) (siis sillä varauksella, että on kumminkin kawasaki :P )
Kunhan vaan hifistelin noilla nimikkeillä :wink2:

Vastaa Viestiin