Yamaha yzf750r

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
juupetti
Viestit: 943
Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja juupetti » To Joulu 18, 2008 11:01 am

TeBa19 kirjoitti:...vaihtoehto toinen on punainen ja valkoinen (kuten toyota formula autoissa) ja siihen "samurai" teema :upto:
tierätte, pitkää miekkaa ja miehet hameissa :D

mielipiteitä? :)
tosin muistetaan ettei tätä mun käsissä tehrä näyttelyihin vaan omaksi iloksi ja silmälle :shine:
Joo, semmoin samurai teema ois kova!! :firing:

Avatar
sprayed
Viestit: 853
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Kawa636
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sprayed » To Joulu 18, 2008 11:33 am

TeBa19 kirjoitti:
aika näyttää :) mutta hiukan kuvia pyörän perästä, jossa on suurimmat teot tehty :D :
.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1638716.jpg
.
Onko koko takahäkkiviritelmä noin paljon vinossa vai näyttääkö se vain mun väsyneissä silmissä siltä? Vai mikä tuossa heittää? Mut very nice pyörä muuten, hienoa että sait lopultakin hankittua.. Jos en väärin muista niin aika montaa prätkää olet täällä foorumilla kysellyt :wavey:

Avatar
core82
Viestit: 1628
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: t GSX-R:iä.

Viesti Kirjoittaja core82 » To Joulu 18, 2008 12:32 pm

juupetti kirjoitti:
TeBa19 kirjoitti:...vaihtoehto toinen on punainen ja valkoinen (kuten toyota formula autoissa) ja siihen "samurai" teema :upto:
tierätte, pitkää miekkaa ja miehet hameissa :D

mielipiteitä? :)
tosin muistetaan ettei tätä mun käsissä tehrä näyttelyihin vaan omaksi iloksi ja silmälle :shine:
Joo, semmoin samurai teema ois kova!! :firing:


Jotta ei syytetä idean kopioinnista :P niin mulla on valmistumassa zx-10R,ninja/samurai teemalla ja väritys on musta/valkonen.. :deal:

TeBa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: oaska.

Viesti Kirjoittaja TeBa » To Joulu 18, 2008 1:53 pm

sprayed kirjoitti:
TeBa19 kirjoitti:
aika näyttää :) mutta hiukan kuvia pyörän perästä, jossa on suurimmat teot tehty :D :
.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1638716.jpg
.
Onko koko takahäkkiviritelmä noin paljon vinossa vai näyttääkö se vain mun väsyneissä silmissä siltä? Vai mikä tuossa heittää? Mut very nice pyörä muuten, hienoa että sait lopultakin hankittua.. Jos en väärin muista niin aika montaa prätkää olet täällä foorumilla kysellyt :wavey:
no kuvassa kyllä näyttää olevan aika vinossa koko paska :lol: mutta onneksi todellisuudessa se on aika suora :)
joo, onhan sitä tullut mietittyä tarkkaan millaisen pyörän hankkia näin ensimmäiseksi suureksi pyöräksi ja kun oikea osui kohdilleen niin ei siinä paljoa auttanut kuin hakea 300kilsan päästä peräkärryillä poika kotii :wavey: terveiset vaan lahden suuntaan :wavey:

ja tallilta semmoisia terveisiä että pyörä lähti käyntiin kun kaarettiin suoraan bensahanan ohi bensaa:) ja bensa hanan kimpussa menee tämä loppu päivä :D

Jotta ei syytetä idean kopioinnista niin mulla on valmistumassa zx-10R,ninja/samurai teemalla ja väritys on musta/valkonen..
ai saakeli :) mutta minullahan on puna/valkoinen (jos laitan tämän teeman käytäntöön) :cool:

Avatar
core82
Viestit: 1628
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: t GSX-R:iä.

Viesti Kirjoittaja core82 » To Joulu 18, 2008 2:09 pm

Kannattaa muuten kattoa bensansuodatin siitä vehkeestä,ei tullut vilkaistua sitäkään.. :freak:

TeBa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: oaska.

Viesti Kirjoittaja TeBa » To Joulu 18, 2008 4:22 pm

core82 kirjoitti:Kannattaa muuten kattoa bensansuodatin siitä vehkeestä,ei tullut vilkaistua sitäkään.. :freak:
eipä tuossa vehkeessä ole bensa suodatinta :)
bensahanasta näyttää menevän suora putki suoraan koneeseen kiinni.. ajatus kyllä olis laittaa väliin suodatin,. bensa hanassa ei ollut vikaa, bensaa tuli :) mutta käynnissä pysyi ainoastaan kun ilmanputsarikotelo ei ollut käytössä, eli sai hengittää suht vapaasti.
olisko kaasareiden säädöt päin persettä.. :freak2:
ja tyhjäkäyntiä ei kone eres harkinnu vaan sammu het :nono: :-?

Avatar
Taisto
Viestit: 195
Liittynyt: Su Marras 04, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Helkama*2

Viesti Kirjoittaja Taisto » To Joulu 18, 2008 8:23 pm

TeBa19 kirjoitti:
core82 kirjoitti:Kannattaa muuten kattoa bensansuodatin siitä vehkeestä,ei tullut vilkaistua sitäkään.. :freak:
eipä tuossa vehkeessä ole bensa suodatinta :)
bensahanasta näyttää menevän suora putki suoraan koneeseen kiinni.. ajatus kyllä olis laittaa väliin suodatin,. bensa hanassa ei ollut vikaa, bensaa tuli :) mutta käynnissä pysyi ainoastaan kun ilmanputsarikotelo ei ollut käytössä, eli sai hengittää suht vapaasti.
olisko kaasareiden säädöt päin persettä.. :freak2:
ja tyhjäkäyntiä ei kone eres harkinnu vaan sammu het :nono: :-?

Mulla oli aikanaa suitsassa hanassa jonkunlainen suodatin, eli kun ruuvas hanan irti tankin pohjasta niin siinä sisällä olevien putkien päällä
Ei setä paha ole vaikka setä ruma onkin...<br>

Avatar
core82
Viestit: 1628
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 12:00 am
Paikkakunta: t GSX-R:iä.

Viesti Kirjoittaja core82 » To Joulu 18, 2008 10:19 pm

TeBa19 kirjoitti:
core82 kirjoitti:Kannattaa muuten kattoa bensansuodatin siitä vehkeestä,ei tullut vilkaistua sitäkään.. :freak:
eipä tuossa vehkeessä ole bensa suodatinta :)
bensahanasta näyttää menevän suora putki suoraan koneeseen kiinni.. ajatus kyllä olis laittaa väliin suodatin,. bensa hanassa ei ollut vikaa, bensaa tuli :) mutta käynnissä pysyi ainoastaan kun ilmanputsarikotelo ei ollut käytössä, eli sai hengittää suht vapaasti.
olisko kaasareiden säädöt päin persettä.. :freak2:
ja tyhjäkäyntiä ei kone eres harkinnu vaan sammu het :nono: :-?

Tyhjäkäynti ruuvia on muuten pyöritelty suuntaan jos toiseen.. :D eli kannattaa säätää kun seuraavan kerran käynnissä.. ei nyt luulis säädötkää olevan päin persettä kun ei niihin ole tietääkseni kukaan koskenut ja pyörän kaatunut henkilö sanoi sen toimineen moitteetta ennen kaatumista..

TeBa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: oaska.

Viesti Kirjoittaja TeBa » To Joulu 18, 2008 10:22 pm

core82 kirjoitti:
TeBa19 kirjoitti:
core82 kirjoitti:Kannattaa muuten kattoa bensansuodatin siitä vehkeestä,ei tullut vilkaistua sitäkään.. :freak:
eipä tuossa vehkeessä ole bensa suodatinta :)
bensahanasta näyttää menevän suora putki suoraan koneeseen kiinni.. ajatus kyllä olis laittaa väliin suodatin,. bensa hanassa ei ollut vikaa, bensaa tuli :) mutta käynnissä pysyi ainoastaan kun ilmanputsarikotelo ei ollut käytössä, eli sai hengittää suht vapaasti.
olisko kaasareiden säädöt päin persettä.. :freak2:
ja tyhjäkäyntiä ei kone eres harkinnu vaan sammu het :nono: :-?

Tyhjäkäynti ruuvia on muuten pyöritelty suuntaan jos toiseen.. :D eli kannattaa säätää kun seuraavan kerran käynnissä.. ei nyt luulis säädötkää olevan päin persettä kun ei niihin ole tietääkseni kukaan koskenut ja pyörän kaatunut henkilö sanoi sen toimineen moitteetta ennen kaatumista..
tätä tunnustusta on orotettu :lol: no ei vaan :) itse kans ekana aloin miettiä kun ei tyhjäkäyntiä yhtää käynyt :)
kiitos kun sanoit niin ei tarvitse kauheasti syitä luetella enää :) tyhjäkäyntiä aletaan säätämään:) tosin meillä se kävi pari minuuttia kun kaasutteli mutta sit sammu kun ei antanut kaasua :)

Avatar
jusu-seta
Viestit: 364
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 2*suzuki

Viesti Kirjoittaja jusu-seta » To Joulu 18, 2008 11:48 pm

core82 kirjoitti:
juupetti kirjoitti:
TeBa19 kirjoitti:...vaihtoehto toinen on punainen ja valkoinen (kuten toyota formula autoissa) ja siihen "samurai" teema :upto:
tierätte, pitkää miekkaa ja miehet hameissa :D

mielipiteitä? :)
tosin muistetaan ettei tätä mun käsissä tehrä näyttelyihin vaan omaksi iloksi ja silmälle :shine:
Joo, semmoin samurai teema ois kova!! :firing:


Jotta ei syytetä idean kopioinnista :P niin mulla on valmistumassa zx-10R,ninja/samurai teemalla ja väritys on musta/valkonen.. :deal:
taitaa olla mustavalkone ens kesän juttu.
täälä tulos rojektirätkään samat värit.

TeBa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: oaska.

Viesti Kirjoittaja TeBa » To Joulu 18, 2008 11:51 pm

jusu-seta kirjoitti:
core82 kirjoitti:
juupetti kirjoitti: Joo, semmoin samurai teema ois kova!! :firing:


Jotta ei syytetä idean kopioinnista :P niin mulla on valmistumassa zx-10R,ninja/samurai teemalla ja väritys on musta/valkonen.. :deal:
taitaa olla mustavalkone ens kesän juttu.
täälä tulos samat värit rätkään.
joo, siltä hiukan vaikuttaa :) mutta ei mikään paha väriyhdistelmä kun osaa vain oikeassa suhteessa :upto:
itse taidan ottaa tuon punaisen ja valkoisen samurai teeman ja runko kiillotettu vai musta? :)
itse tykkään mustasta joten musta runko ja jotain muutakin katteisiin tulee mustalla :)

Avatar
jusu-seta
Viestit: 364
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 2*suzuki

Viesti Kirjoittaja jusu-seta » Pe Joulu 19, 2008 12:15 am

kromi ja kiillotus hanurista.

Avatar
stalker-
Viestit: 927
Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:00 am
Paikkakunta: yamahaa ja suzukeja

Viesti Kirjoittaja stalker- » Pe Joulu 19, 2008 2:03 am

siellä on pikkunen suodatin kun otat bensapumpun irti tankista. samalla kannattaa uusia pumpun ja tankin välinen tiiviste.

jos epäilet että onko kaasareissa vikaa niin katso neulaputket. ne on yammussa messinkiä ja täysi tyyppivika että ne kuluu.. suutin tehtailia factoryn sivuilta saapi rst neulaputkia joilla vika korjaantuu jos sitä edes on.

-T

caferacer
Viestit: 641
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: kona blast

Viesti Kirjoittaja caferacer » Pe Joulu 19, 2008 6:08 pm

sori ot mutta nuista väri jutuista..itelläki värit ruukannu olla musta ja valkoinen jo vuodesta 2005 nyt jo oon harkinnu vaihtaa ku yleistyy mutta muutama kaveri meinas, että se on jo tavara merkki mulla.kattoo nyt mitä keksii tähän nykyiseen rojekti raatoon..
Kuva

TeBa
Viestit: 170
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: oaska.

Viesti Kirjoittaja TeBa » Su Joulu 21, 2008 12:20 am

caferacer kirjoitti:sori ot mutta nuista väri jutuista..itelläki värit ruukannu olla musta ja valkoinen jo vuodesta 2005 nyt jo oon harkinnu vaihtaa ku yleistyy mutta muutama kaveri meinas, että se on jo tavara merkki mulla.kattoo nyt mitä keksii tähän nykyiseen rojekti raatoon..
näinpä :).. itselläni löytyi omaan väri teemaan hyvä kypärä jonka piti heti ostaa ja tulikin jo kotiin:) potasta kuvaa:
http://www.eurobiker.fi/image.php?src=/ ... 0&hmax=800
väriteema on just sitä mitä haen pyörään :)
ja nyt etsitään ajotakkia ja housuja samaan teemaan :upto:
marushin samurai... :upto:

Vastaa Viestiin