FZR 600

Valvojat: ESKIL, btseppo

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Viesti Kirjoittaja Mjuh » To Huhti 15, 2010 10:44 am

-pete- kirjoitti:huippu siistiä!! mikästä sait ofset rattaan eteen ja kuinka paljon se levittää?
Eturattaan kävin rataskirjasta läpi mittojen mukaan. Tais olla jostakin 02 tai 03 (?) ZX-6R:stä. Se levitti jotain n. 7mm, joten vetopakkakin pitää laittaa laihdutuskuurille. Otin aluksi 5mm (mittausvirhe) mutta olisi pitäny uskoa MECHin projektia ja ottaa vielä pari milliä lisää ja ehkä levittää eturatasta vielä jollain prikalla.

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Viesti Kirjoittaja Mjuh » Ma Huhti 19, 2010 4:33 am

en tiedä onko suomessa kukaan kokeillu, mutta tilasin -01:n R6:n pakosarjan, joka pitäis yrittää sovitella myllyyn. Jotku jenkkihullut on laitellu nuota sarjoja FZR:iin ihan hyvällä menestyksellä vissiin ja ainaki näyttävät paremmilta. Nyt vaan odotellaan että tulee ja päästään sovittelemaan.

http://www.fzrarchives.com/ipb/index.ph ... R6+headers
Tuossa hieman jotakin kokemusta asiasta.

Avatar
MECH
Viestit: 397
Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
Paikkakunta: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker

Viesti Kirjoittaja MECH » Ti Huhti 20, 2010 5:19 pm

Näyttääpä hyvältä kuvissa. Kerro ihmeessä miten onnistui.
Mjuh kirjoitti:en tiedä onko suomessa kukaan kokeillu, mutta tilasin -01:n R6:n pakosarjan, joka pitäis yrittää sovitella myllyyn. Jotku jenkkihullut on laitellu nuota sarjoja FZR:iin ihan hyvällä menestyksellä vissiin ja ainaki näyttävät paremmilta. Nyt vaan odotellaan että tulee ja päästään sovittelemaan.

http://www.fzrarchives.com/ipb/index.ph ... R6+headers
Tuossa hieman jotakin kokemusta asiasta.

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Viesti Kirjoittaja Mjuh » Ti Huhti 27, 2010 4:44 pm

MECH kirjoitti:Näyttääpä hyvältä kuvissa. Kerro ihmeessä miten onnistui.
Mjuh kirjoitti:en tiedä onko suomessa kukaan kokeillu, mutta tilasin -01:n R6:n pakosarjan, joka pitäis yrittää sovitella myllyyn. Jotku jenkkihullut on laitellu nuota sarjoja FZR:iin ihan hyvällä menestyksellä vissiin ja ainaki näyttävät paremmilta. Nyt vaan odotellaan että tulee ja päästään sovittelemaan.

http://www.fzrarchives.com/ipb/index.ph ... R6+headers
Tuossa hieman jotakin kokemusta asiasta.
Nyt on pakosarja paikoilleen venytettynä. Vähä jos ensiöputkista ottais pois niin sais nostettua vähä ylemmäs tuota mutta saa kelvata nyt tuollaisena. Pakosarjan päätkin ovat yllättävän suorassa ettei välttämättä ihan kamalasti pakotiivisteetkään pääse vuotamaan. Torstaina jos ehtiis lyödä tulille ja vähän ajamaan niin näkee kuinka mikin juttu toimii.
Kuva
Kuva

Avatar
T.A
Viestit: 1377
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Viesti Kirjoittaja T.A » Ti Huhti 27, 2010 5:03 pm

On kyllä asiallisen näköinen pyörä näyttää et ois ollu tehtaalta tullessaan jo tollanen.Takajarrulevyn vaihdat vielä pipariksi ja alumiiniset takajalkatappirungot jostain uudemmasta pyörästä niin ei ois mitään pahaa sanottavaa.

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Viesti Kirjoittaja Mjuh » Ti Huhti 27, 2010 5:19 pm

Oon kyllä miettiny tuota takalevyä, mutta saa nyt nähdä. Jalkatapit saavat olla nuon mutta niiden alkuperäisten suojalevyjen tilalle vois kehitellä jotain sievempää.
T.A kirjoitti:On kyllä asiallisen näköinen pyörä näyttää et ois ollu tehtaalta tullessaan jo tollanen.Takajarrulevyn vaihdat vielä pipariksi ja alumiiniset takajalkatappirungot jostain uudemmasta pyörästä niin ei ois mitään pahaa sanottavaa.

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Viesti Kirjoittaja Mjuh » To Heinä 15, 2010 10:56 am

Jotakin pitää taas vähän laittaa. Tuli sitte ajokelit joten takakatteen maalasin vaan mattamustaksi nopiaa ja eiku ajoon. Nyt pari tuhatta takana ja ihan jees toiminu, vähä säädettiin lisää penkissä ja hajotettiin kytkimen työntötanko mutta muuten ollu hyvä peli.

Kuva

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Talvi tuli

Viesti Kirjoittaja Mjuh » Su Marras 28, 2010 11:09 pm

Nostetaampas vähä taas mopon ropalesta esille. Kesä meni ihan mukavasti, kaikki rokkas ihan hienosti (jopa ruisku) ja nyt pitäis teherä jotaki pientä taas talven aikana. Jos tuon tankin ja katteen maalais kunnolla talven aikana ja väsäis belly panin. Kone pitäis avata ja vaihdella vähä tiivisteitä. Ehdotuksia saa heitellä ilmoille esim. näkemyksiä väristä tai jostain muusta.

Avatar
Iperse
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Huhti 27, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Iperse » Ma Marras 29, 2010 12:40 am

belly pan saa kannatusta täältä ja mitä väriin tulee niin mustahan toimii aina :)

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

uus suunnitelma

Viesti Kirjoittaja Mjuh » Ti Helmi 22, 2011 7:40 pm

Lusikat meni jakoon, joten nyt lähtöö myös kakspaikkaanen lesta vittuun! Tilalle tuloo pelkkä r6r:n penkki ja siihen joku ihan minimaalinen kate taakse....vloppuna selviää lisää.

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

uusia tuulia

Viesti Kirjoittaja Mjuh » La Helmi 26, 2011 12:30 pm

Jos yksinkertainen olis sitte kaunista. Kone takaasi kaasariksi ja perä kevyemmäksi. Näillä mennään!

Kuva

Kuva

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » La Helmi 26, 2011 12:55 pm

mistä nuo etulevyt (piparit) olet hommannu?

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Piparit

Viesti Kirjoittaja Mjuh » La Helmi 26, 2011 1:00 pm

cybress kirjoitti:mistä nuo etulevyt (piparit) olet hommannu?
Piparit tuli ebayn kautta kiinasta. Yllättävänki hyvin ovat toimineet, olisko maksanu n. 108€ yhteensä toimitettuna.

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Re: Piparit

Viesti Kirjoittaja cybress » La Helmi 26, 2011 1:03 pm

Mjuh kirjoitti:
cybress kirjoitti:mistä nuo etulevyt (piparit) olet hommannu?
Piparit tuli ebayn kautta kiinasta. Yllättävänki hyvin ovat toimineet, olisko maksanu n. 108€ yhteensä toimitettuna.
ok,kiitos tiedosta,täytyy ittellekki tilailla,ja vielä offo topiccina sen verran että kävikö tuo tankki suoraan ja mikä vm? ja onko vastaavalla hanalla kuin fzr oma tankki?

ja miten tuo eturattaan kiinnitys+ saako sen sillä luko prikalla kuiteski kiinni?

Mjuh
Viestit: 48
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
Paikkakunta: MT-01

Re: Piparit

Viesti Kirjoittaja Mjuh » La Helmi 26, 2011 1:26 pm

cybress kirjoitti:
Mjuh kirjoitti:
cybress kirjoitti:mistä nuo etulevyt (piparit) olet hommannu?
Piparit tuli ebayn kautta kiinasta. Yllättävänki hyvin ovat toimineet, olisko maksanu n. 108€ yhteensä toimitettuna.
ok,kiitos tiedosta,täytyy ittellekki tilailla,ja vielä offo topiccina sen verran että kävikö tuo tankki suoraan ja mikä vm? ja onko vastaavalla hanalla kuin fzr oma tankki?

ja miten tuo eturattaan kiinnitys+ saako sen sillä luko prikalla kuiteski kiinni?
Olisko tua -96 vuoden pyörästä tuo tankki. Ilmanputsarikotelohan ei tosiaan sinne alle sellaisenaan sovi, pitää pienistää. Itte meinaan kokeilla vapaasti virtaavia suodattimia, saa nähärä kuinka ku ropaa suuttimien kans vähä. Hanaa (ei tullu tankin mukana) en oo vielä kokeillu ku viime kesänä oli ruisku ja itte tehty lähtö, mutta näyttääs kovasti siltä että fzr:n hana menis heittämällä. Tankin takareunaa tosiaan pitää taivutella vähä mutta muuten se istuu paikoilleen aika kivuttomasti.

Eturatas melkein pitää vaan ruuvilukitteen (tai kemppiliiman) kanssa vetää kiinni, prikka ei tainnu enää sopia siihen.

Vastaa Viestiin