Honda NS125R Streetfighter Projekti ( AMATÖÖRI tarvii apua

Valvojat: ESKIL, btseppo

Pemu
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am

Honda NS125R Streetfighter Projekti ( AMATÖÖRI tarvii apua

Viesti Kirjoittaja Pemu » To Heinä 23, 2009 2:55 am

Elikkäs joo olen nyt aloittamassa tekemään Honda NS125R:rästä fighteriä joten tarvis vähän neuvoo että miten saan Crossi stongan kiinni ja että miten se perän nosto hoituu? kaikki alkuperäis osat viel kiinni joten jos jollain on edullista perää niin voi tarjoo pemu_93@hotmail.com tonnennoin

sen takia alan tekeen rojektia koska siirtyi ajolupa vuodellla koska menin ajamaan kyseistä pyörää ennenkun oli kortti
:deal:

Avatar
juupetti
Viestit: 943
Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja juupetti » To Heinä 23, 2009 8:07 am

Raiserit saat kiinni rossistongaa varten esim. teetättämällä uuden ylä T-kappaleen tai sitte poraamalla reijät raisereita varten vanhaan t-kappaleeseen.

Perän noston voi suorittaa koiranluita muokkaamalla tai sitte iha tekemällä uuden perän.

Avatar
hurtta
Viestit: 354
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:00 am
Paikkakunta: yksi kasa osia, 950SM

Viesti Kirjoittaja hurtta » To Heinä 23, 2009 10:58 am

uus t-kappale teettämällä tulee maksamaan 100e-> jos sulla on cad-piirustukset uuteen ja sit työstö tuntitaksalla, eli se on melko hintavaa. mitä itte tutkin ni lukkopaikattomat t-kappaleet crossivehkeisiin liikkuu kans 150e ja siitä ylöspäin, eli se pora ja reikä vanhaan on se helpoin...

jos heität kuvan siitä perseestä ilman katteita, on helpompi heittää ajatuksia sen noston tekemisestä. yks optio on tylysti leikellä tukipalkkeja lyhyemmäks ja hitsata jyrkempään kulmaan, toinen taas lämmittää kaasuhitsillä ja taittaa vaan raa'alla voimalla.

Pemu
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Pemu » Pe Heinä 24, 2009 6:13 pm

hurtta kirjoitti:uus t-kappale teettämällä tulee maksamaan 100e-> jos sulla on cad-piirustukset uuteen ja sit työstö tuntitaksalla, eli se on melko hintavaa. mitä itte tutkin ni lukkopaikattomat t-kappaleet crossivehkeisiin liikkuu kans 150e ja siitä ylöspäin, eli se pora ja reikä vanhaan on se helpoin...

jos heität kuvan siitä perseestä ilman katteita, on helpompi heittää ajatuksia sen noston tekemisestä. yks optio on tylysti leikellä tukipalkkeja lyhyemmäks ja hitsata jyrkempään kulmaan, toinen taas lämmittää kaasuhitsillä ja taittaa vaan raa'alla voimalla.
juu otan kuvaa heti kun pääsen ulkomailta poies. Kits

Pemu
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Pemu » La Elo 15, 2009 6:23 pm

Nyt haluaisin tietää mistä saisin uutta putkistoa pärrääni ja haluan tietää että mistä tiedän käykö jonkun toisen pyörän tankki minun pyörääni ?? apuvvva

Pemu
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Pemu » La Elo 15, 2009 8:17 pm

Täs näit kuvia sit olis

Kuva

Avatar
Vermin
Viestit: 166
Liittynyt: Ti Loka 02, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 929RR

Viesti Kirjoittaja Vermin » La Elo 15, 2009 8:29 pm

Nakkilan pyörässä ja mopossa on varmaan nässyyn jotain arrowin alkukäyriä ja äänenvaimentimia

Avatar
juupetti
Viestit: 943
Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja juupetti » La Elo 15, 2009 8:35 pm

eihä tosta vittu tulee lastaa eikä paskaaa :drin:

Pemu
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Pemu » La Elo 15, 2009 8:46 pm

Kuis ??? kyl ainaki joku toinenki on tehnyt tuosta sen perän nostautuksen

Pemu
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Pemu » La Elo 15, 2009 9:05 pm

Juu tiedän pyörälle ei ole tehty nytten mitää muutakun Purkailtu Ja nyt se näyttää ihan romulta.. mutta siitä tulee kyllä hyvä.. pientä apua tarvitsisin tosin että miten tota pitäis nostaa laittakaa vaikka Paintilla tuleen s postiin kuvaa Pemu_93@hotmail.com ( HUOM KOKO TALVI AIKAA TEHDÄ) Ja tiedossa on tulossa uudet vanteet + takahaarukka + maski + perä + tankki

TjjR
Viestit: 73
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja TjjR » La Elo 15, 2009 9:59 pm

Pemu kirjoitti:Juu tiedän pyörälle ei ole tehty nytten mitää muutakun Purkailtu Ja nyt se näyttää ihan romulta.. mutta siitä tulee kyllä hyvä.. pientä apua tarvitsisin tosin että miten tota pitäis nostaa laittakaa vaikka Paintilla tuleen s postiin kuvaa Pemu_93@hotmail.com ( HUOM KOKO TALVI AIKAA TEHDÄ) Ja tiedossa on tulossa uudet vanteet + takahaarukka + maski + perä + tankki
Ensinnäki. pyörää ei kannata mahottomasti purkaa jos ei oo tievossa yhtää mittää mitä pyörälle tekee. kannattaa muuten piettää pultit ja ruuvit tallessa..

Uutta takahäkkiähän sää joudut tohon rupeen kasaileen elikkä vanhoihin kiinikkeisiin uutta rautaa kiinni ja hitsillä sopevaksi katteeseen.. ja sellasta.. ihte keräilin kesän osia ja suunittelin pyörää ennenku koskinkaan purkuaikeissa siihen..

Pemu
Viestit: 13
Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Pemu » La Elo 15, 2009 10:29 pm

okei eli vetäsen helvettiin noi mitkä lähtee tuolta rungosta tonne taakse ?? ja teen uudet ???

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fella » Su Elo 16, 2009 3:10 am

Pemu kirjoitti:okei eli vetäsen helvettiin noi mitkä lähtee tuolta rungosta tonne taakse ?? ja teen uudet ???
juu ei muutakun rälläkkä laulaan! :freak2:

Avatar
juupetti
Viestit: 943
Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja juupetti » Su Elo 16, 2009 9:13 am

juupetti kirjoitti:eihä tosta vittu tulee lastaa eikä paskaaa :drin:
Jahas juu, illalla olin näköjää käyny heittääs tähä settiä.
Tolla kommentilla varmaa tarkotin sitä että sul ei tuu olee helppoo.

Mistään en mitää tiedä mut kirjotan silti. Viestejä on kiva kerätä.
Enne ku rupee edes purkua tekemää ni kantsii tosiaa suunnitella koko prokkis mitä lähtee toteuttaa.
Jos ei oo suunnitelmaa, voi käydä niin että siitä ei saa haluamansa laista.

Jaja, öö. Ei mulla varsinaisesti mitää sitä vastaa ole että kyselet jokaisessa jutussa apua täältä isoilta-bomber-pojilta, onhan tää projektiosio.
Kuitenki, kuvista joita tälläkin foorumilla on isot pinot selviää aika hyvin idea miten missäki on toteutettu perän nosto tai uuden takahäkin tekeminen.
Löytyy myös intteernetistä kuvia mitenkä sitä ei kannata toteuttaa.

Silmä kätee ja oma-aloitteisuutta kehiin. :deal:

Avatar
hurtta
Viestit: 354
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:00 am
Paikkakunta: yksi kasa osia, 950SM

Viesti Kirjoittaja hurtta » Su Elo 16, 2009 12:05 pm

noista tankkien yms. osien sopivuudesta veikkaan, että ei hirveesti löydy kokemuksia keltään. kokeilemalla se selviää parhaiten, jos on rahaa kantaa osia kotiin testattavaks (tai ne on lainassa sillä varauksella, etteivät käykään).

samoilla linjoilla muuten, istut ja tuijotat sitä pitkään ja tarkasti ennenku alat riehua enemmän. miks rikkoa ehjää jos ei tiedä mitä sille aikoo tehdä?

Vastaa Viestiin