Honda NS125R Streetfighter Projekti ( AMATÖÖRI tarvii apua
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am
Honda NS125R Streetfighter Projekti ( AMATÖÖRI tarvii apua
Elikkäs joo olen nyt aloittamassa tekemään Honda NS125R:rästä fighteriä joten tarvis vähän neuvoo että miten saan Crossi stongan kiinni ja että miten se perän nosto hoituu? kaikki alkuperäis osat viel kiinni joten jos jollain on edullista perää niin voi tarjoo pemu_93@hotmail.com tonnennoin
sen takia alan tekeen rojektia koska siirtyi ajolupa vuodellla koska menin ajamaan kyseistä pyörää ennenkun oli kortti
sen takia alan tekeen rojektia koska siirtyi ajolupa vuodellla koska menin ajamaan kyseistä pyörää ennenkun oli kortti
- juupetti
- Viestit: 943
- Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am
- hurtta
- Viestit: 354
- Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:00 am
- Paikkakunta: yksi kasa osia, 950SM
uus t-kappale teettämällä tulee maksamaan 100e-> jos sulla on cad-piirustukset uuteen ja sit työstö tuntitaksalla, eli se on melko hintavaa. mitä itte tutkin ni lukkopaikattomat t-kappaleet crossivehkeisiin liikkuu kans 150e ja siitä ylöspäin, eli se pora ja reikä vanhaan on se helpoin...
jos heität kuvan siitä perseestä ilman katteita, on helpompi heittää ajatuksia sen noston tekemisestä. yks optio on tylysti leikellä tukipalkkeja lyhyemmäks ja hitsata jyrkempään kulmaan, toinen taas lämmittää kaasuhitsillä ja taittaa vaan raa'alla voimalla.
jos heität kuvan siitä perseestä ilman katteita, on helpompi heittää ajatuksia sen noston tekemisestä. yks optio on tylysti leikellä tukipalkkeja lyhyemmäks ja hitsata jyrkempään kulmaan, toinen taas lämmittää kaasuhitsillä ja taittaa vaan raa'alla voimalla.
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am
juu otan kuvaa heti kun pääsen ulkomailta poies. Kitshurtta kirjoitti:uus t-kappale teettämällä tulee maksamaan 100e-> jos sulla on cad-piirustukset uuteen ja sit työstö tuntitaksalla, eli se on melko hintavaa. mitä itte tutkin ni lukkopaikattomat t-kappaleet crossivehkeisiin liikkuu kans 150e ja siitä ylöspäin, eli se pora ja reikä vanhaan on se helpoin...
jos heität kuvan siitä perseestä ilman katteita, on helpompi heittää ajatuksia sen noston tekemisestä. yks optio on tylysti leikellä tukipalkkeja lyhyemmäks ja hitsata jyrkempään kulmaan, toinen taas lämmittää kaasuhitsillä ja taittaa vaan raa'alla voimalla.
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: La Touko 16, 2009 12:00 am
Juu tiedän pyörälle ei ole tehty nytten mitää muutakun Purkailtu Ja nyt se näyttää ihan romulta.. mutta siitä tulee kyllä hyvä.. pientä apua tarvitsisin tosin että miten tota pitäis nostaa laittakaa vaikka Paintilla tuleen s postiin kuvaa Pemu_93@hotmail.com ( HUOM KOKO TALVI AIKAA TEHDÄ) Ja tiedossa on tulossa uudet vanteet + takahaarukka + maski + perä + tankki
-
- Viestit: 73
- Liittynyt: Su Touko 03, 2009 12:00 am
Ensinnäki. pyörää ei kannata mahottomasti purkaa jos ei oo tievossa yhtää mittää mitä pyörälle tekee. kannattaa muuten piettää pultit ja ruuvit tallessa..Pemu kirjoitti:Juu tiedän pyörälle ei ole tehty nytten mitää muutakun Purkailtu Ja nyt se näyttää ihan romulta.. mutta siitä tulee kyllä hyvä.. pientä apua tarvitsisin tosin että miten tota pitäis nostaa laittakaa vaikka Paintilla tuleen s postiin kuvaa Pemu_93@hotmail.com ( HUOM KOKO TALVI AIKAA TEHDÄ) Ja tiedossa on tulossa uudet vanteet + takahaarukka + maski + perä + tankki
Uutta takahäkkiähän sää joudut tohon rupeen kasaileen elikkä vanhoihin kiinikkeisiin uutta rautaa kiinni ja hitsillä sopevaksi katteeseen.. ja sellasta.. ihte keräilin kesän osia ja suunittelin pyörää ennenku koskinkaan purkuaikeissa siihen..
- juupetti
- Viestit: 943
- Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 12:00 am
Jahas juu, illalla olin näköjää käyny heittääs tähä settiä.juupetti kirjoitti:eihä tosta vittu tulee lastaa eikä paskaaa
Tolla kommentilla varmaa tarkotin sitä että sul ei tuu olee helppoo.
Mistään en mitää tiedä mut kirjotan silti. Viestejä on kiva kerätä.
Enne ku rupee edes purkua tekemää ni kantsii tosiaa suunnitella koko prokkis mitä lähtee toteuttaa.
Jos ei oo suunnitelmaa, voi käydä niin että siitä ei saa haluamansa laista.
Jaja, öö. Ei mulla varsinaisesti mitää sitä vastaa ole että kyselet jokaisessa jutussa apua täältä isoilta-bomber-pojilta, onhan tää projektiosio.
Kuitenki, kuvista joita tälläkin foorumilla on isot pinot selviää aika hyvin idea miten missäki on toteutettu perän nosto tai uuden takahäkin tekeminen.
Löytyy myös intteernetistä kuvia mitenkä sitä ei kannata toteuttaa.
Silmä kätee ja oma-aloitteisuutta kehiin.
- hurtta
- Viestit: 354
- Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:00 am
- Paikkakunta: yksi kasa osia, 950SM
noista tankkien yms. osien sopivuudesta veikkaan, että ei hirveesti löydy kokemuksia keltään. kokeilemalla se selviää parhaiten, jos on rahaa kantaa osia kotiin testattavaks (tai ne on lainassa sillä varauksella, etteivät käykään).
samoilla linjoilla muuten, istut ja tuijotat sitä pitkään ja tarkasti ennenku alat riehua enemmän. miks rikkoa ehjää jos ei tiedä mitä sille aikoo tehdä?
samoilla linjoilla muuten, istut ja tuijotat sitä pitkään ja tarkasti ennenku alat riehua enemmän. miks rikkoa ehjää jos ei tiedä mitä sille aikoo tehdä?