Tombola duunaa
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Nyt tarttis perusteluita koska meinaan vaihtaa laatukoneeni kiinanihmeeseen. Muunmuassa siksi että sulakkeet ei kestä nykyistä muuten OK konetta ja kiinankone siksi ettei massi riitä "oikeaan" hitsauskoneeseen. Noissa itämaan ihmeissä näkyis kuitenkin olevan säätö joka vaivaan, mikä jottei sellaisella kunnollista saumaa saisi?
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti:
Kannattaa ehdottomasti kokeilla vetää koesauma ennen ostopäätöstä.Smokie kirjoitti:Nyt tarttis perusteluita koska meinaan vaihtaa laatukoneeni kiinanihmeeseen. Muunmuassa siksi että sulakkeet ei kestä nykyistä muuten OK konetta ja kiinankone siksi ettei massi riitä "oikeaan" hitsauskoneeseen. Noissa itämaan ihmeissä näkyis kuitenkin olevan säätö joka vaivaan, mikä jottei sellaisella kunnollista saumaa saisi?
Aika "raakoja" ollu jotkut koneet mitä oon kokeillu, säätöjähän riittää mutta ei ole vain niin hirveän radikaalia vaikutusta mihinkään niiden pyörittely.
Poltin noissa aina ollut aika mitään sanomaton.
Kokemukseni perustuu muutaman vuoden takaisiin kokemuksiin ja voi olla että nykyään asiat voivat olla toisin.
Mutta jos päädyt tukemaan kommunismia ja tiibetiläisten alistamista, niin kansi auki heti uutena ja tarkista että kaikki liittimet on kunnolla kiinni.
Miten mahtaa toimia noissa varaosa toimitukset ?
Ne toimivat huomattavasti huonommalla hyötysuhteella, joten epäilen että ei taida tosta löytyä ratkaisua sulake ongelmaan.
On myös mahdollista että tämä kaikki negaatio kumpuaa vain omasta halpatuonti työkalujen vastaisuudestani.
Miksi ostaa ollenkaan jos pitää ostaa PASKAA (juuri tämän takia mulla ei juuri työkaluja olekkaan)
-
Silvarello
- Viestit: 325
- Liittynyt: La Elo 06, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: "Concept Z1200"
- Viesti:
Offtopic... Kokeile Smokie IMS:ää. Hinta Kempin ja Kiinankoneiden välimaastossa ja on Euroop... Ranskalainen.
Gysin kanssa sama vekotin ja itse oon ollut tyytyväinen. Ennen oli Oldskool kemppi mallia kolmehuonetta ja keittiö ja poltin välillä naapurinkin sulakkeet... http://www.st-tukku.net/ims-tig-201-hf-acdc-p-2296.html
Sitten aiheeseen. Noita leveitä renkaita siis löytyy 17" kokoisenakin? Miten miulle on paistunut mieleen vaan tuo 18" koko... Itse olen katellut 240*17 rengasta tuohon Kawaan, mutta en oo vielä rohjennut lähteä moista sovittelemaan, kun huonosti näyttäs löytyvän noita 17" Olenko siis väärässä ja huoleni turha..?
Gysin kanssa sama vekotin ja itse oon ollut tyytyväinen. Ennen oli Oldskool kemppi mallia kolmehuonetta ja keittiö ja poltin välillä naapurinkin sulakkeet... http://www.st-tukku.net/ims-tig-201-hf-acdc-p-2296.html
Sitten aiheeseen. Noita leveitä renkaita siis löytyy 17" kokoisenakin? Miten miulle on paistunut mieleen vaan tuo 18" koko... Itse olen katellut 240*17 rengasta tuohon Kawaan, mutta en oo vielä rohjennut lähteä moista sovittelemaan, kun huonosti näyttäs löytyvän noita 17" Olenko siis väärässä ja huoleni turha..?
****Silvarello Customs**** Prätkien ja autojen peltityöt ammattitaidolla www.silvarellocustoms.com
-
storbacka
- Viestit: 1081
- Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Homo'O'sohva
Taitaa olla aika yleinen koko toi 240/18" nykyään, kun niitä näyttää olevan jonkun verran noissa loppuunajettujen kasoissakin jo. Vissiinkin rocket 3 yms. customit niitä käyttää. Vai onko liian korkea?Silvarello kirjoitti:Offtopic... Kokeile Smokie IMS:ää. Hinta Kempin ja Kiinankoneiden välimaastossa ja on Euroop... Ranskalainen.
Gysin kanssa sama vekotin ja itse oon ollut tyytyväinen. Ennen oli Oldskool kemppi mallia kolmehuonetta ja keittiö ja poltin välillä naapurinkin sulakkeet... http://www.st-tukku.net/ims-tig-201-hf-acdc-p-2296.html
Sitten aiheeseen. Noita leveitä renkaita siis löytyy 17" kokoisenakin? Miten miulle on paistunut mieleen vaan tuo 18" koko... Itse olen katellut 240*17 rengasta tuohon Kawaan, mutta en oo vielä rohjennut lähteä moista sovittelemaan, kun huonosti näyttäs löytyvän noita 17" Olenko siis väärässä ja huoleni turha..?
Oletko smokie mistä niitä halpiksia katellut?
-
Arttu
- Viestit: 715
- Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: GSX1100ti
- Viesti:
Jatketaan offtopiccia. Tuu joku kerta testaamaan tuota mun itämaan ihmettä, niin voit sitten kertoa mullekin saako sillä saumaa niin kuin oikealla koneella. Mä kun voin kertoa lähinnä sen, että alumiiniin tulee ihan kauheata jälkeä, mutta en osaa sanoa johtuuko se hitsarin lisäksi myös koneestaSmokie kirjoitti: Noissa itämaan ihmeissä näkyis kuitenkin olevan säätö joka vaivaan, mikä jottei sellaisella kunnollista saumaa saisi?
Arttu
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti:
Silvarello kirjoitti:Offtopic... Kokeile Smokie IMS:ää. Hinta Kempin ja Kiinankoneiden välimaastossa ja on Euroop... Ranskalainen.
Gysin kanssa sama vekotin ja itse oon ollut tyytyväinen. Ennen oli Oldskool kemppi mallia kolmehuonetta ja keittiö ja poltin välillä naapurinkin sulakkeet... http://www.st-tukku.net/ims-tig-201-hf-acdc-p-2296.html
Sitten aiheeseen. Noita leveitä renkaita siis löytyy 17" kokoisenakin? Miten miulle on paistunut mieleen vaan tuo 18" koko... Itse olen katellut 240*17 rengasta tuohon Kawaan, mutta en oo vielä rohjennut lähteä moista sovittelemaan, kun huonosti näyttäs löytyvän noita 17" Olenko siis väärässä ja huoleni turha..?
Noissa 17" puuttuu kaikki koot väliltä 210-300
18" sitten löytyykin jo kokoja joka lähtöön.
- Smokie
- Viestit: 3037
- Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: Vanha mutta paska
Mun kone imee 200A hitsausvirralla 37A töpselistä
Ei paljoa tuosta enää huonone. Pitää tehdä koehitsaus kiertue ja kattella mihin päädyn. Tänään kuulin Esabista, valovirta AC/DC kone, hitsausvirta 250A ja hinta 2000€ mutta en mä ihan kaikkea sentään usko. Sorry OT...
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
- Beef
- Viestit: 142
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 1:00 am
- Paikkakunta: Muikea britti + RSV Mille R -03
Jatketaan offtopiccia. Esabin 220 amp valovirta ac/dc tigin saa briteistä n.2500 € lähetyskuluineen. Puolisen vuotta sitten se oli n. 2300 €.Smokie kirjoitti:Mun kone imee 200A hitsausvirralla 37A töpselistäEi paljoa tuosta enää huonone. Pitää tehdä koehitsaus kiertue ja kattella mihin päädyn. Tänään kuulin Esabista, valovirta AC/DC kone, hitsausvirta 250A ja hinta 2000€ mutta en mä ihan kaikkea sentään usko. Sorry OT...
Vaikka itse en juuri välitä leveistä takarenkaista näissä kyykyissä ja nakuissa, todella asiallisesti on tehty tuo levitystyö.
- Thompson
- Viestit: 186
- Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 1:00 am
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti:
Ei ole ollut hirveästi aikaa viedä tätä projektia eteenpäin
R1:sen takahaarukan oon hankkinut ja ensviikolla sitä aletaan levittämään 300:selle sopivaksi.
Etukolmiot menee myös työnalle lähiaikoina.
Nämä hommat kutenkin vienyt vapaat aika tehokkaasti.
WWW.TOMBOLARACING.COM
R1:sen takahaarukan oon hankkinut ja ensviikolla sitä aletaan levittämään 300:selle sopivaksi.
Etukolmiot menee myös työnalle lähiaikoina.
Nämä hommat kutenkin vienyt vapaat aika tehokkaasti.
WWW.TOMBOLARACING.COM
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti:
- tombola
- Viestit: 671
- Liittynyt: Ma Tammi 13, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR x2 +ktm
- Viesti: