z-750 keulanvaihto
- idi
- Viestit: 19
- Liittynyt: To Helmi 03, 2011 1:00 am
- Paikkakunta: räpellys
z-750 keulanvaihto
onko kellään kokemusta mikä keula menis -06 z-750 :seen ikään ku "heittämällä" kenties z-1000 ?
- Zeri
- Viestit: 684
- Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda
.
isot pojat sanoo et oliko jotain 03-06 väliltä 636:sesta menis keula "heittämällä". ite tein vaikeamman kautta ja jonku zxr keulan tuohon nykäsin ku halvalla sain. Zetan omalle emäputkelle tehtiin, jyrsittiin tpaloja, sorvattiin kokonaan uus akseli, kiroiltiin paljon ja tehtiin holkkeja keskikokoinen kasa.
tuossa jotai kuvaa:
tuossa jotai kuvaa:
the dollar before the people
- beezlebub
- Viestit: 200
- Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: SMC & Afrikan neekeri
tonnizetorin keula menee heittämällä muuten mutta jos meinaa 750vannetta käyttää ni joutuu sorvaamaan sopivan etuakselin ja vähä mulkkaamaan jarrusatuloita että käyvät yksiin levyjen kans, ei iso homma. tonnisen kolmiot kun vain jostain löytää niin voihan sinne nakella mitä vain pumppuja mitkä sopii niihi reikiin. onhan nuita näkyny mualimalla gikserin ym. pumpuilla olevan
HP-Garage