z-750 keulanvaihto

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
idi
Viestit: 19
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 1:00 am
Paikkakunta: räpellys

z-750 keulanvaihto

Viesti Kirjoittaja idi » Ma Maalis 21, 2011 9:46 pm

onko kellään kokemusta mikä keula menis -06 z-750 :seen ikään ku "heittämällä" kenties z-1000 ? :freak:

Avatar
Z1K
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 1:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1186-turbo ja KTM 300exc

Viesti Kirjoittaja Z1K » Ti Maalis 22, 2011 5:56 am

Multa löytyis z1000:n keulaputket.. jos ne sopii ja kiinnostaa, niin yv:llä tavoittaa

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

.

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ti Maalis 22, 2011 10:09 am

isot pojat sanoo et oliko jotain 03-06 väliltä 636:sesta menis keula "heittämällä". ite tein vaikeamman kautta ja jonku zxr keulan tuohon nykäsin ku halvalla sain. Zetan omalle emäputkelle tehtiin, jyrsittiin tpaloja, sorvattiin kokonaan uus akseli, kiroiltiin paljon ja tehtiin holkkeja keskikokoinen kasa.

tuossa jotai kuvaa:

Kuva
the dollar before the people

Avatar
beezlebub
Viestit: 200
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 12:00 am
Paikkakunta: SMC & Afrikan neekeri

Viesti Kirjoittaja beezlebub » Ti Maalis 22, 2011 11:36 pm

tonnizetorin keula menee heittämällä muuten mutta jos meinaa 750vannetta käyttää ni joutuu sorvaamaan sopivan etuakselin ja vähä mulkkaamaan jarrusatuloita että käyvät yksiin levyjen kans, ei iso homma. tonnisen kolmiot kun vain jostain löytää niin voihan sinne nakella mitä vain pumppuja mitkä sopii niihi reikiin. onhan nuita näkyny mualimalla gikserin ym. pumpuilla olevan
HP-Garage

Vastaa Viestiin