Mörkö900
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: MT-01
Mörkö900
Noniin, FZR kaupattu menemään ja uutta piti saada tilalle. Tilalle löytyi sitten tuollainen SC28 CBR jolle oli vähä moottorille tehty jos jotaki. Kone oli porattu, vaihdettu uudempi kampiakseli, uudemman kytkin yms. Noh murheet alkoi siinä vaiheessa kun pyörä oli ostettu ja lähdetty ajelemaan kohti kotia. 20km ja todennäköisesti kierokangen laakeri kyllästyi olemmassaoloonsa. Kiertokanki poikki ja kahdesta kohtaa lohkoa pihalle, kampiakseli poikki, venttiilit vääräksi, kytkinkin taisi siinä saada selkäänsä. Konetta ei tosin oo vielä avattu mutta näin ulkoisesti kattottuna näytti aika toivottomalta.
Tarkoitus oli ajaa edes tämä kesä pakkausmuovit päällä mutta koska mosa piti kuitenkin vaihtaa niin miksei tehdä samalla muitaki pieniä muutoksia.
Tuossa siis kuvaa lähtökohdasta 2 viikkoa sitten (11.6.)
Uus kone löyty ja haettiin pois. Siitä sitte putsauksen kautta maalia niskaan.
Runko sai saman hoidon
Takapääksi valikoitui -08 1000RR kuituperä, takavaloksi motonetistä joku ledikynttilä (tummennettuna tietenkin), etuvaloksi joku mörkölamppu kaverin varastosta ja putkea lyhennettiin luonnollisesti se vajaa 20cm. Biltemasta luonnollisesti fat bar ja kiinnikkeet. Lisäksi mittaristoksi tulee Koson DB-01r.
Pyörä saatiin valmiiksi toissapäivänä joten ens viikolla päästään sään sallies ekaa kertaa oikeen kokeilemaan kunnolla.
Tuossa vielä kuvia lähes valmiista tuotteesta
Tarkoitus oli ajaa edes tämä kesä pakkausmuovit päällä mutta koska mosa piti kuitenkin vaihtaa niin miksei tehdä samalla muitaki pieniä muutoksia.
Tuossa siis kuvaa lähtökohdasta 2 viikkoa sitten (11.6.)
Uus kone löyty ja haettiin pois. Siitä sitte putsauksen kautta maalia niskaan.
Runko sai saman hoidon
Takapääksi valikoitui -08 1000RR kuituperä, takavaloksi motonetistä joku ledikynttilä (tummennettuna tietenkin), etuvaloksi joku mörkölamppu kaverin varastosta ja putkea lyhennettiin luonnollisesti se vajaa 20cm. Biltemasta luonnollisesti fat bar ja kiinnikkeet. Lisäksi mittaristoksi tulee Koson DB-01r.
Pyörä saatiin valmiiksi toissapäivänä joten ens viikolla päästään sään sallies ekaa kertaa oikeen kokeilemaan kunnolla.
Tuossa vielä kuvia lähes valmiista tuotteesta
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: La Maalis 05, 2011 1:00 am
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Loka 05, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: MT-01
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: To Heinä 17, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: suitsa 1100
- Viesti:
- hurtta
- Viestit: 354
- Liittynyt: La Maalis 07, 2009 1:00 am
- Paikkakunta: yksi kasa osia, 950SM
paljolla luopuisit noista? vois jaksaa parin vuoden jälkeen värkätä omaan ne peilit kiinni heitä vaikka privaviestiä.Mjuh kirjoitti:Kyllä se putkisto maalata viälä pitää ei vaan ikänä muistanu ostaa kuumamaalia ku olis pitäny. Moottori löyty Mp Maailmasta raisiosta. Nua tangonpääpeilit varmaan vaihdan erilaisiin kun ehdin, koska näyttää vähä turhan leviältä nua sarvet noilla.
- Tessustelija
- Viestit: 1391
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
- Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
- Viesti:
Onneksi se motti levis!
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw