Another 900rr project

Valvojat: ESKIL, btseppo

teehoos
Viestit: 17
Liittynyt: La Heinä 09, 2011 12:00 am
Paikkakunta: 900 RR

Viesti Kirjoittaja teehoos » To Heinä 28, 2011 8:20 pm

Hohhoijjaa... Ei taas saanut mitään aikaiseksi. Tarkoitus oli laittaa flekti katkaisijalla toimimaan. No sehän on ilmeisesti paskana koko flekti. Olenkin monesti ajaessa ajatellut että aika hyvin pysyy lämmöt kurissa, kun ei lähde pyörimään ikinä, mutta olisikohan tuossa ollut syy..
Ja voi stna kun menee muutenkin hermot kaikkien sähköjen laittoon, kun kaikki johdotkin on nimetty viron kielellä :a:

Joten hakusessa siis sopiva/toimiva flekti jos joltain löytyy, viron kielen tulkki ja säkillinen motivaatiota :lol:

teehoos
Viestit: 17
Liittynyt: La Heinä 09, 2011 12:00 am
Paikkakunta: 900 RR

Viesti Kirjoittaja teehoos » Ti Elo 02, 2011 9:56 pm

Paskan möivät. Tilaamani kahvat tulivat tänään.. Kytkinkahva meni nätisti paikalleen ja vaikutti hyvälle, mutta eeeieeeeieeeii, mikä on tuo jarrukahva? Kiinnityskohdasta paksuutta oli liikaa n.6mm. No, se kuitenkin tuli kiinasta asti joten ajattelin että en jaksa lähettää takaisin, joten muokkasin tuolta kohtaa sopivaksi. Seuraavaksi saikin huomata että kahvan liike jää liian lyhyeksi, joten eipä tuolla paljoa jarruteltu. Joten vanha kahva paikalleen :freak: En tiedä onko tuohon vaihdettu tuo jarrusylinteri sitten joskus, vai pistivätkö väärän postissa.

Mutta jotain edistystäkin. Jarruvalot sain toimimaan, ja flekti huutaa.
Flekti on joku motonetin yleismalli, ja halkaisijaa oli melkein +10cm alkuperäiseen verrattuna, joten vaati hiukan sovittelua ja jäi vähän rumastikkin. Vähän joutui syylärin alakiinnikettä muuttamaan ja antaa pakosarjan sulattaa flektin alareunaa sopivan muotoiseksi :lol:(kyllä, uusi flekti on muovia) Mutta ei jaksa kiinnostaa, pistetään talvella sitten paremmin se. Pääasia että toimii nyt.

Parina iltana päässyt jo ajamaankin, vaikkakin vilkut vielä uupuu. Mutta ei ole vielä sanomista tullut, joten annetaan mennä. Koitan pistää kuvia huomenissa, kun jaksan vain kameralta kaivella :P

teehoos
Viestit: 17
Liittynyt: La Heinä 09, 2011 12:00 am
Paikkakunta: 900 RR

Viesti Kirjoittaja teehoos » Ti Elo 16, 2011 6:31 pm

Pistetääs nyt kuvia, kun tuli käytyä "offroadia" vetämässä.

1
2
3

Talveki varmistui tallipaikkakin, niin voi sitten talven aikana kehitellä jotain jännää. Kiinnostusta olisi ainakin jonkunlaiset piikkirenkaat kötöstää alle ja lähteä jäälle kokeilemaan :firing: Mutta katsotaan nyt.

teehoos
Viestit: 17
Liittynyt: La Heinä 09, 2011 12:00 am
Paikkakunta: 900 RR

Viesti Kirjoittaja teehoos » Ke Elo 01, 2012 4:55 pm

Unohtunut koko topicci kokonaan, mutta pyörälle on kyllä tapahtunut vaikka ja mitä. Talven aikana tuota tuli laiteltua, ja kerran tässä keväällä jo kipattukkin (kiitos hondan sähköt, ja oma laiskuus), joten ihan täydessä loistossaan tuo ei enää ole.. Mutta kyllä tuolla vielä kehtaa/pystyy ajamaan. Tosin tekemistä vielä olisi..

En jaksa sen suurempaa stooria tästä vääntää nyt, joten pistetään pari upeaa kuvaa alppimaisemissa :)

ding

dong

e: pistetään nyt kuitenkin jotain listää että mitä tehty talven aikana..

- Kytkimen hilut vaihdettu
- Tulpat vaihdettu
- Öljyt + suodatin
- Jäähdytysnesteet vaihdettu.
- Flekti sovitettu käymään "hieman" paremmin
- Sähköjä koitettu siistiä
- Jarrujen nesteet vaihdettu
- Jarrupalat taakse
- Takahäkki rakennettu
- Swingi, keula, tankki, takahäkki, vanteet, lokari, satulat yms. maalattu.
- Runkoa, vanteita ja swingiä kiilloteltu
- Keulaan vaihdettu liukuholkit, stefat, pölysuojat ja öljyt.
- Takavanteen laakerit ja stefat vaihdettu.

Varmaan muutakin tullut tehtyä, mutta ei kaikkea voi/halua muistaa :freak:

TSK
Viestit: 94
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: FZ6

Viesti Kirjoittaja TSK » To Elo 02, 2012 10:23 pm

Siistin näköinen laite. Sopivan simppeli.

Vastaa Viestiin