Unohtunut koko topicci kokonaan, mutta pyörälle on kyllä tapahtunut vaikka ja mitä. Talven aikana tuota tuli laiteltua, ja kerran tässä keväällä jo kipattukkin (kiitos hondan sähköt, ja oma laiskuus), joten ihan täydessä loistossaan tuo ei enää ole.. Mutta kyllä tuolla vielä kehtaa/pystyy ajamaan. Tosin tekemistä vielä olisi..
En jaksa sen suurempaa stooria tästä vääntää nyt, joten pistetään pari upeaa kuvaa alppimaisemissa
ding
dong
e: pistetään nyt kuitenkin jotain listää että mitä tehty talven aikana..
- Kytkimen hilut vaihdettu
- Tulpat vaihdettu
- Öljyt + suodatin
- Jäähdytysnesteet vaihdettu.
- Flekti sovitettu käymään "hieman" paremmin
- Sähköjä koitettu siistiä
- Jarrujen nesteet vaihdettu
- Jarrupalat taakse
- Takahäkki rakennettu
- Swingi, keula, tankki, takahäkki, vanteet, lokari, satulat yms. maalattu.
- Runkoa, vanteita ja swingiä kiilloteltu
- Keulaan vaihdettu liukuholkit, stefat, pölysuojat ja öljyt.
- Takavanteen laakerit ja stefat vaihdettu.
Varmaan muutakin tullut tehtyä, mutta ei kaikkea voi/halua muistaa