Iski kuramopokuume tuossa kesän gikserillä rullatessa. Ja alko vieläpä vanha suola janottammaan joten DR oli saatava taas.
Gikseriä koitin epätoivosesti vaihatella deeärriin, ilman tulosta. Joutu siis vaasasta kipasemaan käteisellä ku sattu edukkaasti olemaan tarjolla.
Käyttötarkotus on lähinnä maasto/sora ajoon, mutta vähän pakollista asvaltillaki ajelua tietenki on. Tähän ois tarkotus rakentaa talven aikana helpotusta, elikkä sovitella paikalleen motovanteet. Budjettiluokassa toki, eli luultavasti ihan valuvanteet jostaki kyykystä/kevarista. Ei tarvis tuon takavanteen mahoton leviä olla, koska muistaakseni 160 kumi on maksimi vakio haarukan kanssa. USD keulaki ois vähän mielessä, mutta saa nähä tuleeko laitettua vielä/ollenkaan.
Ostaessa pyörä näytti tältä. Tarkotus ois pitää ajokausi ympärivuotisena nuitten piikkien kanssa. Enskapiikeillähän saa ajella täällä syrjäkylillä..



Heti piti tietenki kipasta bilhelvetistä fätbaari, raiserit ja muuta pientä. Välit vähän tiuhemmaksi laitoin kans ku vakio ykkönen oli aaivan turhan nopia. Nuilla kumeillakaan ei tehny vittuakaan metässä, joten etuseksi taas laatua sinisestä marketista ja taakse kendan trak masteri. (takanenki ois tullu biltemasta, muttaku darrassa on tuo vähän harvinaisempi 17" takavanne nii eipä sieltä saanu)
pitkään hyllyssä majaillu fmi:n 1.4 seosmittari tuli köytettyä tankoon kiinni ja putkeen migin liimalla lambdamutteri kiinni.
Pyörässä on dynojetin suutin/neulakitti, devilin alkukäyrä ja leo vincen X3 slipari(oli "pakko" vähän lyhentää ku repes toinen pääty irti, samalla lähti umpilevy sisäputkesta, äänistä tuli kyllä melkoset, voi olla että laitan vielä takasi sen levyn..)+putsarikotelon kansi vejetty reikäjuustoksi.
TM40 mikuninki tähän "tilasin" ja maksoinki, mutta eipä o vielä kuulunu. Pitää koittaa soitella herralle huomenissa. Teemu Nyman kertoi nimekseen, joten saa vinkata jos tuntee tapauksen.
db01-r kosolainen pitäs kans jostaki pierasta niin sais tuon vakiomittariston heivata vittuun.
Nyt Mopotin näyttää aikalain tältä.

GSX-R 750 I/Ö -91
Tulipa sitte haettua tuommonen gikseriki. AVK:n tähtivaihdokki..

Uusittavien listalle meni: Tankki, triggeripyörän koppa, takavanne ja jalkatappia ym. pientä. Halpa tankki jo löytyki vuototakuulla ja jalkatapeiksi meinasin koittaa nuita surullisenkuulusia danmoton tingeleitä.
Rungonmittauksessa pitäs käyttää ja sitte lähtee tuo häkki lentävällä johonki laatikon pohojalle. Kävis hitsauttaan alulätkät tilalle niin saa pultattavan häkin laittaa. (eikai ne leimalla sitä varmaan, toivottavasti hoksaa).
Peräksi alan mallailemaan erään trumpan pyrstöä. Etulokariksi tuommonen ducatin lokari, joka jäi edellisestä projektista. Etuvalo vielä suunittelun alla.
Tangon kanssa vähän arponu, että jättääkkö käännetyt cliparit vaikko laittaa fättistanko, eiköhän kuitenki se fätbaari tuu..
Mittariksi kipasin jalulta koson db01ärrän.
Jarrukahvapaketti pitäs päivittää jostaki uudemmasta vehkeestä niin sais isommalla männällä ku tuo orkkis on vähän koralissa murtunu piloille. Satulat onki tulossa gen1 bussista. Letkut varmaan käytävä tettämässä apella teräspunoksena.
Värimaailmakaan ei vielä ihan selevä o, mutta jos nyt tästä kuitenki tuon rungon jo maalauttas, mustaksi toki.
Haarukan jatkojaki vähän kyllä haaveillu, ettei vaan keulis liikaa... Saako näihin pultattavia jostaki vai pitääkö alkaa ite suunittelemaan?











