Eli pyörä on 1988 1052 suzuki jonka joku on ahtanut sanotaanko nyt mielenkiintoisesti, td04 ahdin paikoillaan. mukaan tuli 1127 kone jonka laitan paikoilleen 1216sena busan männillä. Ja pyörä oli sanotaanko nyt vaikka että edullinen.
Joskos sitä vähän kuvia laittais myös ja sepustuksia väliin mukaan:
Tälläisenä tuli hallin pihaan:


Ja sitten alkoi purkaminen Metabon iso rälläkkä soimaan ja tähän päädyttiin samanpäivän aikana:





Ja sitten varastosta perä lainaan ja kokeilemaan sivu rofiilia.



tähän oli hyvä lopettaa eka päivä.
Sitten alkoi osia saapumaan ebayn ihmeellisestä maailmasta:



samalla kun vaihto keulan tuli pieniä ahtimen tila ongelmia:



joten teemme uuden pakopuolen kun ehdimme.
sitten aloitin hakemaan muotoa tankkiin:






Klipareilla tulis about tälläinen ajo asento:

Ja koska tuo mt03 valo ei oikeen miellytä kun niitä on jo liikaa etsin vähän vähemmän käytetyn mallin. Ja en kerro ennen kuin on valmis mistä tuo on:



Ajattlin ensin eten ota maskia mutta tilasin sen kuitenkin jläkeen päin jos tuota leikkelisi reilusti/käyttäis muottina:


Sitten aloitin tekemään tankin kuorta:




Ja sitten posti toi mulle ihanuuden:



Tuotulee muuten tankinkuoreen kiinni joloin saan katteesta yksi osaisen.
Sitten sovittelin takahaarukan paikoilleen:







Joululahjatkin tuli paketoitua:

Tänään kävin aloittamassa tankin tekemistä mutta ei vaan meinaa motivaatio riittää kuten alussakin sanoin:




että tällaista täällä


















