Radical turbo Suzuki

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Radical turbo Suzuki

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Ma Joulu 26, 2011 7:03 pm

Kun nyt tuli saatua itselle aikaiseksi ihan törkeä motivaation puute ajattelin lisäillä tän projektin myös tänNekin jos vaikka joku sais mut taas innostuun tuon eteen päin väsäämiseen.

Eli pyörä on 1988 1052 suzuki jonka joku on ahtanut sanotaanko nyt mielenkiintoisesti, td04 ahdin paikoillaan. mukaan tuli 1127 kone jonka laitan paikoilleen 1216sena busan männillä. Ja pyörä oli sanotaanko nyt vaikka että edullinen.

Joskos sitä vähän kuvia laittais myös ja sepustuksia väliin mukaan:

Tälläisenä tuli hallin pihaan:

Kuva

Kuva

Ja sitten alkoi purkaminen Metabon iso rälläkkä soimaan ja tähän päädyttiin samanpäivän aikana:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja sitten varastosta perä lainaan ja kokeilemaan sivu rofiilia.

Kuva

Kuva

Kuva
tähän oli hyvä lopettaa eka päivä.

Sitten alkoi osia saapumaan ebayn ihmeellisestä maailmasta:

Kuva

Kuva

Kuva

samalla kun vaihto keulan tuli pieniä ahtimen tila ongelmia:

Kuva

Kuva

Kuva

joten teemme uuden pakopuolen kun ehdimme.

sitten aloitin hakemaan muotoa tankkiin:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Klipareilla tulis about tälläinen ajo asento:

Kuva

Ja koska tuo mt03 valo ei oikeen miellytä kun niitä on jo liikaa etsin vähän vähemmän käytetyn mallin. Ja en kerro ennen kuin on valmis mistä tuo on:

Kuva

Kuva

Kuva

Ajattlin ensin eten ota maskia mutta tilasin sen kuitenkin jläkeen päin jos tuota leikkelisi reilusti/käyttäis muottina:

Kuva

Kuva

Sitten aloitin tekemään tankin kuorta:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ja sitten posti toi mulle ihanuuden:

Kuva

Kuva

Kuva

Tuotulee muuten tankinkuoreen kiinni joloin saan katteesta yksi osaisen.

Sitten sovittelin takahaarukan paikoilleen:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Joululahjatkin tuli paketoitua:

Kuva

Tänään kävin aloittamassa tankin tekemistä mutta ei vaan meinaa motivaatio riittää kuten alussakin sanoin:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

että tällaista täällä

Avatar
Äryks
Viestit: 240
Liittynyt: To Marras 11, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Crossplane R1, BadAss Busa

Viesti Kirjoittaja Äryks » Ma Joulu 26, 2011 10:49 pm

Sweet!
Racing is life. The rest is just waiting

EdVonV
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx. Zx9r tbo

Viesti Kirjoittaja EdVonV » Ti Joulu 27, 2011 12:34 am

Jäikö vanhat vanteet ylimääräiseksi?

Avatar
S^X
Viestit: 1048
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: K5 ja 636

Viesti Kirjoittaja S^X » Ti Joulu 27, 2011 8:25 am

Silkkaa seksiä niin aihion,tekniikan ja tulevan ulkonäön osalta :hearton:

Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Ti Joulu 27, 2011 11:58 am

EdVee kirjoitti:Jäikö vanhat vanteet ylimääräiseksi?
Jäi ne vähän niinkun mut en oo vielä päättänyt mitä niiden kanssa teen, renkaat käytän ainakin itse.
S^X kirjoitti:Silkkaa seksiä niin aihion,tekniikan ja tulevan ulkonäön osalta :hearton:
Noh katsotaan nyt mitä tästä tulee... :) Vähän niinkun luomisen tuskaa kun oon jo hieman kyllästynyt tähän lookkiin... :D

EdVonV
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx. Zx9r tbo

Viesti Kirjoittaja EdVonV » Ti Joulu 27, 2011 7:57 pm

Kaenmuro kirjoitti:
EdVee kirjoitti:Jäikö vanhat vanteet ylimääräiseksi?
Jäi ne vähän niinkun mut en oo vielä päättänyt mitä niiden kanssa teen, renkaat käytän ainakin itse.
Ilmoittele jos myyt. Etuvanne hakusessa, mutta pari olis tietty parempi.

Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Ti Joulu 27, 2011 9:37 pm

Ihan kaikille kyselijöille tiedoksi tuo mt03 valo ei ole myynnissä tällä hetkellä. Olisi menossa kaiketi kaverin buluun mutta pistän vaikka ilmoitellen jos tuon nyt myyn...

Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » La Joulu 31, 2011 8:10 pm

Näin uuden vuoden aaton kunniaksi oli hyvä mennä tallille.

Joten tehtiin uudelleen tankn kuori ja haettiin siihen reilummin muotoa etuosaan:

Kuva

Kuva

Ja koska tuo maski näyttääjotenkin hassulta otettii siitä kuitu kopio jota voi sitten ruveta oveltaan paikoilleen. täläises jäi kun lähdettin kotiin:

Kuva

Kuva

Njotta hyvät udet vuodet kaikille

Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Ma Tammi 16, 2012 11:47 pm

Eli kivoja kälkkeitä saapui eBaym ihmeellisestä maailmasta:

Kuva

Ja ostin sitten samalla vahingossa toisen rungon ja nyt mietityttää kumpaa runkoa käyttäis...

Kuva

Kuva

Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Su Tammi 22, 2012 2:57 am

Tänään tuli tehtyä päätöksiä rungon suhteen ja siirryin käyttämään uudempaa runkoa. jonka hiekka puhalsin heti ensimmäiseksi. Kiiltävä EI ole mun juttu:

Kuva

Tankin kuori sopi kuitenkin joten kuten paikoilleen joten kykenin aloittamaan tankin tekemisen skeletori malliin:

Kuva

Kuva

Kuva

huomenna lisää

Avatar
Jerbona
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Marras 05, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Jerbona » Su Tammi 22, 2012 4:18 pm

Kaenmuro kirjoitti: Kuva
Mitäs leijaa se rakentelet? :D
No ei, siistin näköstä tulosta ja hyvä valinta rungon suhteen :upto:

Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Re: Radical turbo Suzuki

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Ke Huhti 17, 2013 4:38 pm

Tuli piiitkästä aikaa tehtyä jotain... laitoin siis mopedin tassuilleen... Kuinkahan paljon tästä saa taas pään vaivaa aikaiseksi.

Kuva

Kuva

Avatar
Kaenmuro
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Marras 13, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Triumph Speed-Triple

Re: Radical turbo Suzuki

Viesti Kirjoittaja Kaenmuro » Pe Heinä 19, 2013 3:36 pm

Lainasin kaverilta mallailu koneen ja pikku hiljaa kokeilin ahdinta paikoilleen yms yms...

Kuva

Kuva

Ja lamppua vaan että vähän hahmottaa miltä tää näyttää.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Nyt setten vaan odotellaan että saadaan apelta swingin akseli niin saa laitettua perän paikoilleen kunnolla ja alettua linkuston suunnittelu.

Ja tietenkin että saa jostain rahaa niin voi käydä hakemassa koneen osat niin saa Hörhö lyödä mun padan kasaan.

Vastaa Viestiin