Yllättävän paljon vaikuttaa pieneltä kuulostava 1,5 senttiä.







Siitähän tuli näppärän näkönen! Omasta mielestä huomattava parannus. Jos sitä telttapatjaa tarvii muuten muotoilla, niin sattumalta huomasin, että nauhahiomakone on ihan ässä laitos kyseiseen hommaan. Saa pirun tasasen jäljen eikä näy nahkan jälkeen kuopat, mitä ainakin itelle jäi kun yritti aluks vaan rautasahan terällä ja mattopuukolla veistellä pehmustetta muotoonsajuky2200 kirjoitti:kuvia...





samaa mieltä...serious-sam kirjoitti:Minun mielestä toi sininen ei tota sotke, vaan toi liiallinen tarramäärä.
Siis itsellehän näitä kaikki tekee, mutta mun makuun noi jokapuolella olevat piano ja mt-1 tekstit tuo siihen tuulahduksen ja muiston ajasta kun olin 15vee ja kaikkialla piti olla tarroja![]()
Kaikin muutoin pidän pyörää todella hienona![]()