CrossKart

Valvojat: ESKIL, btseppo

omavastuu
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 12:00 am

CrossKart

Viesti Kirjoittaja omavastuu » Ma Huhti 16, 2012 7:52 pm

olen uusi tällä foorumilla joten tervehdys kaikille...

Menossa Crosskart projekti joka on jo ollut ajossa 750vf:n koneella jolla oli turhan laiska nyt isomman koneen istutus menossa CBR1000 SC21 joten ei mikään hirveä raketti tälläkään koneella mutta varmasti pirteämpi kuin vf:n koneella.


ois pari kysymystä koskien cbr:n konetta. voiko konetta kallistaa 5-10astetta taaksepäin saisi ketjulinjasta paljon paremman. vaurioituuko kone jos sen kallistaa pysyvästi??
onko missään valmiita sähkökaavioita kyseiseen koneeseen 89vm josta ois karsittu kaikki ylimääräinen pois?

tämähän ei moottoripyörä ole vaikkakin mp:n tekniikkaa on tässä koneen ja jarrujen osalta joten poistakaa topikki jos häiritsee likaa kun "auto" moottoripyörien joukossa :P

tässäpä kuva kyseisestä kikottimesta vanhalla koneella.

Kuva

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ma Huhti 16, 2012 8:33 pm

Komee vehje! Minkälainen perämurikka tossa vehkeessä on?

omavastuu
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 12:00 am

Viesti Kirjoittaja omavastuu » Ma Huhti 16, 2012 9:00 pm

perä on omavalmiste. vetareina käytetty 89vm E34 vetareita.

Kuva
Kuva
Kuva

Vastaa Viestiin