sc28 evo3 "Wrinkle+"

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Ke Tammi 16, 2013 9:53 pm

Alkuun ihan pikainen oppitunti pyörän historiasta..

Olisiko ollu vuosi 2008 kun pyörä saapui sen aikaiseen talliin parin toverin toimesta,jotka kävivät sen ystävällisesti naapurikylän motoliikkeestä noukkimassa sillävälin kun itse paiskoin hikihatussa töitä jotta leivän päälle saa muutakin kuin ylähuulen ja vielä jää pyörääkin varten jokunen lantti :)

Silloin tilanne tämä:
Kuva

koska "katepyöräily" oli päätetty lopettaa ja siirtyä faittereiden ihmeelliseen maailmaan, niin pyörälle suoritettiin "pikainen blade-projekti" nimelläkin kulkenut muodonmuutos. Katteet myytiin foorumilla ja viidessä päivässä pyörä käytettiin muttereina ja pulverissa ja kasattiin ihka oikeaksi "pirkka-fighteriksi" :deal:

Ei ehkä hienoin laite mutta ensimmäinen ja ihan ikioma katteeton pyörä ja voi pojat olihan se eri mukava ajettava tuommoinen "isolohko", zx-6r:n jälkeen :upto:

eli siis tämmöisenä eka kesä ajeltiinkin melkein kokonaan

Kuva


Jossain välissä kautta taisi jotkut lipatkin tulla vedettyä jonka innoittama pyörään päivitettiin vanhan kunnon 1127 iö:n usd-keula jonka ajettavuuden ero oli kuin yöllä ja päivällä :freak2:

Seuraava eli evo2 tehtiin seuraavana talvena jossa kulkine muotoutui kutakuinkin tälläiseksi

Kuva

Hetken mielijohteesta pyörä myyntiin kesällä ja kaupaksihan se menikin. Ja oikeastaan heti kun pyörä hävisi näkyvistä niin heräsi kysymys: "miksi teit sen?" "Miksi möit hyvän pyörän pois?" Vannoin tallikavereille moneen otteeseen että "ryppy" on saatava takaisin vielä joskus :mad2:

Ja pari vuotta myöhemmin kuin ihmeen kaupalla sain selvitettyä nykyisen omistajan tiedot mutta pyörä oli jo myyty eteenpäin. Tein hieman lisää salapoliisityötä uudemman omistajan löytämiseksi ja yhteydenoton jälkeen sovittiin että nykyinen kuski ajaa pyörällä kesän ja syksyllä ryppy tulee pitkän odotuksen jälkeen takaisin kotiin :upto:

Eli kaupat lyötiin käytännössä lukkoon jo kesällä ja lupaus lunastettiin syksyllä.
:deal:

Kuva


Ja takaisin nykypäivään.

Suunnitelmia "ryppyä" varten on vaikka kuinka mutta katsotaan mitä keretään toteuttaa ennen ajokauden alkua jolloin myös talli joutuu kaivinkoneen kauhan alle jotta saadaan tilaa eläkelaisten kerrostaloasuntoja varten :angry:

Ihan ensin "pikkuisen" sähköjen siistimistä jostain kumman syystä sähköt päässyt hieman retuperälle aikojen saatossa :deal:

Kuva

Kuva.

Sitten peräpään kimppuun.

Jostain kumpusi ajatus että perä on tehtävä itse ja vielä ihan pellistä,tai ainakin yrittää ja katsoa mitä tuleman pitää :-?

Elikäs ensin paperille hahmottelua ja sitten paperista mallia tekemään

Kuva

sitten pellistä samankokoista palasta kertaa 2 leikkaamaan (toinen ei kuvassa)

Kuva

jonka jälkeen palaselle hiukkasen "puunuijaa" että saa jonkun näköistä muotoa levyyn, tähän malliin

Kuva

tämän jälkeen palanen "engelsmanniin" joka on ihan uusi tuttavuus itselle ja koska tallikaveri sellaisen on tehnyt niin päätin kokeilla ja katsoa mitä sillä saa aikaiseksi :-?

Kuva

siitähän tuli ihan siedettävä noin niinku ekaksi "pyöräilyksi" niin päätin kokeilla toisen kerran :)

Kuva

Kuva


...jatkuu seuraavassa jaksossa :type:

roadrage
Viestit: 78
Liittynyt: To Loka 25, 2012 2:01 pm
Paikkakunta: K9 1000

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja roadrage » Ke Tammi 16, 2013 10:11 pm

Mahtava aloitus kun heti tehdään ja kerrotaan asioita eikä vain kirjoiteta siitä mitä meinataan joskus ehkä tehdä, seurantaan meni :wavey:
"Alkoholi on pelastanut minut monelta toimivalta parisuhteelta"

misi
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Marras 21, 2012 12:10 am
Paikkakunta: 900rr

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja misi » Ke Tammi 16, 2013 10:13 pm

roadrage kirjoitti:Mahtava aloitus kun heti tehdään ja kerrotaan asioita eikä vain kirjoiteta siitä mitä meinataan joskus ehkä tehdä, seurantaan meni :wavey:
Mietin kas että mitä kirjottas ku tää vähä niinku 'tempas' kans mukaan. Seurantaan meni myös.

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Pe Tammi 18, 2013 2:15 pm

... hyvillä fiiliksillä ja intoa puhkuen takaisin pajalle perän kimppuun olettaen että metallin "muovaus" jatkuu yhtä helppona kuin aikaisemminkin ja kuvitellen osaavani tehtä siitä mitä vain, tai ainakin melkein mitä vain :D

Tuumailin ja visioin kotosalla etukäteen että tekaisen perän "yläosan" alta aikayksikön niin kuin edellisetkin palaset ja vielä ihan yhdestä palasesta siis perseenalusen ja takaosan. Tässä kohtaa hieman yliarvion omat metallintyöstö taitoni :deal:

Mutta siis ensin paperille taas mallia hahmottelemaan

Kuva

ja sitten uudenkarhealla sähkökäyttöisellä peltileikkurilla (tallikaverilta tietenkin lainatulla) palanen irti,on muuten eri mukava ja helppo käyttää verrattuna ihan "manuaalisiin" peltisaksiin :deal:

Kuva


Palasta aikani hakattuani ja rullattuani näillä laitteilla

Kuva

Tässä kohtaa ehkä jo aktiivisimmat foorumilaiset huomaakin kenen tekemiä vehkeitä tässä hävytömästi hyväksikäytetään, voi huutaa "HEP" joka hoksaa tai olla huutamattakin :D

Mutta lopulta sain kuin sainkin jokseenkin sellaisen muodon palaseen kuin halusinkin, joka siis on käytännössä kupera ja kovera sekä hieman ässän(S) muotoinen.
Jotenkin se ei vain aivan kuitenkaan passannut niinkuin visioin joten päätin sittenkin tehkä "pefletin" ja takaosan erikseen.

Eli sähkösaksilla pelti pienemmäksi ja sovittelemaan sitä perän yläosaan,se onnistuikin kohtuu helposti. Hepillä kiinni ja ja ja... kuinka kävikään kun rupesin tuotostani tarkistelemaan lähemmin :-? Jotenkin kun innoissaan aina välillä touhuaa uusia juttuja niin keskittyminen herpaantuu hetkittäin :)

Tulos siis tämä, joka olisikin varmasti ihan hyvä peräaihio siihen paljoltikin laulettuun "spessuunjopoon" :deal:

Kuva

Viitaten siis etuosan kapeuteen. Tästä viisastuneena toiselta puolen palikka irti ja leikkasin yläosaa niin että se kapenee jonkun verran taaksepäin mennessä eli "kylkipalanen" tulee ikään kuin viistoon ja saa enenmmän tilaa etuosaan.

Sitten näytin palaselle taas hieman puunuijaa ja enkkua ettei yläosa jää tuollaiseksi "palloksi". Sekin asettui lopulta ihan kohtuullisen kivuttomasti siihen omalle paikalleen :eek: Kuva jäi siitä ottamatta koska olin taas NIIN innoissani asiasta..

Ja sitten sen "pefletin" kimppuun. Samalla kaavalla paperia ensin tai no kartonkiahan se oikeasti on...
Kuva

ja sitten pellistä mallia vastaava pala irti

Kuva

Tätä taas aikani "engelsmannissa" pyörittelin ja nuijaakin taisin näyttää ihan himppusen käyttää ja loppu tulema kutakuinkin tätä luokkaa

Kuva


Kuva


Mitäkö tästä reissusta jäi päällimäiseksi mieleen?? Pienien alkuhankaluuksien jälkeen varsin onnistunut "reissu" pajalle ja opimme taas lisää pellinkäsittelyn ihmeellisestä maailmasta, ei voi kuin hattua nostaa niille jotka sitä oikeasti osaavat taivutella ja muotoilla :deal:

mutta mutta tästä jatketaan taas ensi kerralla ja katsotaan mitä tuleman pitää :freak2:

Avatar
Snobre
Viestit: 167
Liittynyt: To Helmi 17, 2011 1:00 am
Paikkakunta: Husaberg FS650 & Kawa 9R & Jatkettu R1

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja Snobre » Pe Tammi 18, 2013 2:37 pm

Ekan postauksen peränpuolikkaista tuli semmonen vaikutelma et perän päädystä tulisi terävä ja perästä muutenkin kapeampi.
Mutta eipä tässä vielä voi arvostella kun ei kuvaa, miltä näyttää pyörään sommiteltuna.
Rispektiä kyllä aina ihmisten metallintyöstötaidoista :wavey:

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Su Tammi 20, 2013 7:53 pm

Seuraavaksi ajattelin ottaa työkohteeksi perän alapuolen a.k.a undertailin, jonka pienin aivoriihen jälkeen ajattelin tehdä suosiolla kahdesta (2) eri palasta joista toinen on irroitettava ja toinen vastaavasti kiinteä osa perää.

Tapahtui kutakuinkin seuraavaa jälkimmäisen palikan osalta:

Ensin tutulla kaavalla kartongille piirustamaan suunnilleen palasen mittoja vastaava malli joka "siirtokuvana" peltiin

Kuva

Toiseksi "sähkösaksilla" pala irti

Kuva


Sitten taas tuttua "pyörää" palikalle

Kuva


Ja tattadadaa melkein kuin itsestään pala asettui puoli "underiksi" :)

Kuva


Kuva


Seuraavassa jaksossa aloitellaan takahäkin tekoa jotta näkee miten perä asettuu pyörään ja minkälainen irroitettavasta "underista" tehdään :-?

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Ma Tammi 21, 2013 8:43 pm

Takahäkin aloittelu alkoi paikallisesta rautakaupasta, josta tarttui mukaan saumatonta hydrauliputkea ja 30mm tankoa muutama metri.

Koska pajalta löytyy sorvi ja pieni jyrsin niin ajettelin niitä hyväksi käyttäen tehdä jotain erilaista kuin aina ennen, häkin kiinnittämisen osalta.

Pikku palikka n. 10cm tangosta sorviin kiinni johon sorvin omistaja oli muutamat "ajo-ohjeet" jättänyt post it-lappuja käyttäen :D

Kuva

Ne pikaisesti opiskeltuani itse työhön

Kuva

Sen verran otin tangosta tavaraa pois että se sopii putken sisälle osittain.

Palikka sitten meidän "mahti" jyrsimeen ja 3mm tavaraa pois että tankoon tulee tasainen laita

Kuva


Terän vaihto ja reikää kairaamaan.

Kuva


Sitten reikään kierteet ettei tarttee aina niiden muttereiden kanssa pelleillä kun häkkiä kiinnittää :deal:

Kuva


Kutakuinkin tälläistä siitä sitten tuli

Kuva

Ja putken sisällä itse palikka siististi, joka tigillä sulatetaan sitten kiinni.

Kuva


Häkin alatulen ajattelin toteuttaa yhdellä tuella jotta takahäkistä tulisi mahdollisimman mahdollisimman huomaamaton sivulta katsottuna. Eli iskarin yläkiinnitykseen sen luonnollisesti tekisin.

Iskarin holkista pikkuisen pois että jää latalle tilaa

Kuva

Erinäisten työvaiheiden kautta siitä tuli tälläinen

Kuva

muutama poikkituki laitettu kans hollille tähän tapaan

Kuva

seuraavaksi hitsataan häkki loppuun ja näytetään kansalle sivuprofiilia pyörästä perän kanssa :upto:

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Ke Tammi 23, 2013 2:27 pm

Eteenpäin sano mummo lumihangessa :D Eli takahäkki tekastu valmiiksi siinä ei mitään kovin kummoista ollut, putkea muutama palanen sinne tänne. Ja näillä näkymin häkin sisään ei tule muuta kuin pyörän "mustalaatikko" ja vilkun rele.

Akulle täytyy keksiä joku paikka myöhemmin ja jännitteensäätimelle tulee paikka tuohon alatukeen että saa varmasti sitten happea sekin,ettei kuumene liikaa. Ja tämä toteutetaan sitten myöhemmin alumiinipalikalla joka pultataan tähän.

Kuva

Tuollaisia samanmoisia valmiita kierrepalasia "liimattu" myös perän kiinnitystä varten muutamaan erinäiseen paikkaan häkkiä, joista ei tietenkään muista kuvia ottaa, joka on aika jännä juttu sinänsä kun kamera on kuitenkin kokoajan taskussa :D

Tutulla kartonki-pelti kaavalla sopivan kokoista peltiä enkkupyörään ja kovasti uskoen että siitä tulisi sopivan kaareva passaamaan perän muotoihin joka loppujen lopuksi onnistuiskin ihan hyvästi,ainakin omasta mielestä. Siitä ei yksittäistä kuvaa joten malta vielä hetki :)

"Underi" ollessa melkein valmiina kiinnitystä miettimään joka onnistui näillä osilla mukavasti

Kuva

Yläpuolelta noilla "kierrelatoilla" ja alapäähän pellinpalat joissa reikä ja mutteri hitsattu toiselle puolelle(ei kuvassa)

Kuva

Mallailua ja pientä hienosäätöä vailla
Kuva

loppu silaus ihan perus viilalla että passaa "saumat" kohdalleen

Kuva


Pikainen mallailu joka näyttää kutakuinkin tältä

Kuva


Tässä kohtaa sana on vapaa ja monella onkin varmasti mielipide perästä :deal:

Eikä siinä vielä kaikki..

Tuohon perän etuosaan leikkasin ja liimasin tälläiset palaset ettei jää tuota rakoa tankin ja perän väliin.

Kuva

Sitten varmasti monia tai no ainakin jotakin kiinostava asia eli "valopolitiikka". Valoja osteltu monenlaista valmiiksi että on mistä valita.

Eli mallailua valojen eri kombinaatioilla ja monesti :) Tässä 1 esimerkki,kuvassa siis "joko tai" vaihtoehto eli ohut valo on vain jarruvalo ja "vilkut" joissa on jarruvalo ja vilkut samassa.

Kuva

Päädyin tälläiseen vaihtoehtoon(älä huomio ylempää jarruvaloa) joka ei varmastikaan Komissario-Kaikkosta miellytä, mutta eikö pääasia ole kuitenkin että ne näkyy hyvästi taaksepäin :-?

Kuva

Ei muutaku poralla,peltisaksilla ja pirralla reikää underiin jotta valot saa "upotettua"


Kuva

takapuolelle pikku latan palaset hitsattu jotta saa valot kiinni


Pitihän sitä jo ruveta maalillakin sotkemaan

Kuva

Tyylejä on varmasti monia mutta itse olen ryppyä "maalannu" kuumailmapuhaltimella, että maali rupeaa rypistymään jonka jälkeen sitten annan rauhassa kuivahtaa omin voimin.

Maalin kuivamista odotellessa mallailua tulevasta :)

Kuva


Ja tässäkin kohtaa sana on sitten vapaa :type:

roadrage
Viestit: 78
Liittynyt: To Loka 25, 2012 2:01 pm
Paikkakunta: K9 1000

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja roadrage » Ke Tammi 23, 2013 7:45 pm

Perä näyttää ainakin mun silmään hyvältä. Suuri arvostus siitä että osaat ja viittit itte tehdä :grayyes:
"Alkoholi on pelastanut minut monelta toimivalta parisuhteelta"

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Pe Tammi 25, 2013 1:02 pm

roadrage kirjoitti:Perä näyttää ainakin mun silmään hyvältä. Suuri arvostus siitä että osaat ja viittit itte tehdä :grayyes:

Omaankin silmään siitä tuli ihan "siedettävä" nyt varsinkin kun se on maalattu :D Ja ottaen sen seikan huomioon ettei pellin taivuttelusta ole aikaisempaa kokemusta laisinkaan :lol: Jotenkin vaan mukava kokeilla välillä tehdä jotain ihan itse eikä aina ostaa valmiita bolt on-paketteja, voin suositella peltitöiden kokeilua kaikille kuidutteluun jo kyllästyneille :deal:

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Pe Tammi 25, 2013 1:24 pm

Seuraavana oli vuorossa pieni asia mikä on vaivannu melkeinpä jo evo 1:stä asti eli takaiskarin jousen väri.

Jos olisin tiennyt aikaisemmin miten helppoa sen irroitus on, niin olisin varmaan tehnyt sen jo paaaljon aikaisemmin :deal:

Eli paketti lattialle ja pikku puristimet kiinni

Kuva


jousilautanen pois ja itse jousi lähti vetämällä irti

Kuva

Tähän vaiheeseen kului aikaa aikalailla tasan 4min 17s :D


putsausta näillä laitteilla

Kuva

Maalausta ja rypyn "kuivuttua",paikalleen laittoa varovasti, että maali ei karkaa jousesta. Laitoin puristimien "käpäliin" maalarinteippia sopivasti ehkäisemään tätä ei toivottua tapahtumaa

Kuva


Jousi paikalleen, puristimet irti ja "avot", uusi ilme ja helposti

Kuva


Samalla laitoin myös perän ja underin sekä valot "hollilleen" että saa mallailtua jatkotoimenpiteitä pyörälle :freak2:

Kuva


Kuva


Kuva


välikevennyksenä pikku patentti tankin "huuhteluun" ettei heti ekasta hitsauskipinästä räjähdä taivaan tuuliin :D


Kuva

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Su Tammi 27, 2013 10:32 pm

Seuraavana operaationa olisi tankkiin mittarin "upotus" AKA kotelon teko.

Kaikki alkoi taas ensin miettimällä töissä ja kotona minkälaista olisi tarkoitus tehdä. Ja sehän on melko helppoa kun on näin selkeät piirustukset :D

Kuva


Ensin kartongille taas mallia mittarista

Kuva

Sittenpä hallin nurkista etsiä "kakkosnelosta" josta voisi mallin tehdä, ettei tarvitse itse mittaria hakata p*skaksi :D
Ihan "ouldskuul" käsisahalla karkeeta muotoo palikkaan

Kuva

Ja koska ei ihan hirveästi puuntyöstö laitteita pajalla ole niin ihan epäkeskolla ja viilalla loppu hipostelut

Kuva

Parin sentin levyinen siivu pellistä irti ja palikan ympärille taivuttelemaan, tiukimmista kohdista parilla "iipee"-ruuvilla peltiä kiinni palikkaa, että saa muotoonsa taivuteltua.

Kuva


lopuksi liitos kohta mikkiliimalla kiinni ja sovitukseen


Kuva


kutakuinkin näin se olisi tarkoitus laittaa tankin päälle viistoon, että saa jotain muotoakin tankkiin :deal:


Kuva


Seuraavaksi hakataan pikku dentti tankkiin mittarille ja tekastaan piirustusten mukainen kotelo kehykselle :freak2:

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Ke Tammi 30, 2013 3:58 pm

Kotelon teko jatkukoon..

Ensin etsi hallilaisista joku vapaaehtoinen valittu heiluttamaan vasaraa sen edellä mainitun kuopan tekemistä varten, jotta voit itse ottaa kuvan tästä hienosta hetkestä :)

Kuva


Seuraavaksi ihmettelyä kuin kaupungin työntekijät konsanaan eli monta katsoo kun yksi tekee eli etsii oikeaa paikkaa kotelolle ja ilmoittaa siitä peukulla :)

Kuva

paikan löydyttyä, tankin hiontaa ja enkku-pyörän ylijäämäpalasesta jonka joku oli jo ystävällisesti taivutellut, jotain aivan muuta projektia varten, omitaan omaan käyttöön :D

Kuva


Hitsillä varovasti koteloa tankkiin kiinni ja samalla kaavalla kuin kaikki muutkin pellinpalat on mallinnettu, "sivulipareet" kans hollille
Kuva


Kuva


Sitten "etupaneelin" teko juurikin samalla kartonki/pelti- kaavalla kuin kaikki aikaisemmatkin, ulkoreunat suurinpiirtein kohdilleen ja hepillä kiinni ja sitten poraa,peltisaksia ja pirraa hyväksi käyttäen sisäreuna sopivaksi.


Aikani sovitettua osasia ne rupesikin passaamaa kuin "isi äitiin".


Kuva

Sittenpä hiukka lisää tankin hiontaa eli siis valmistelua tulevaa varten, hioin valmiiksi nuo tankin reunat että pääsee "tuulenohjaimia" ensi kerralle hitsailee heti suoraan kun pajalle menee :D


Kuva


Joita visioin siis vielä ennen poistumista pajalta seuraavanlaisesti, tällä kertaa leivinpaperin avulla :upto:

Kuva


Osa varmaan ihmettelee että miksi et upottanut sitä mittaria?? Samalla vaivalla olisi upottanutkin sen kuin mitä kotelon tekoon meni?! Ja aika varmasti ajallisesti olisi operaatiot mennytkin suurinpiirtein samoihin mutta tässä operaatiossa plussana on ettei pitäisi olla pelkoa etteikö tankki pidä bensoja enää sisällä :D

Tarkoituksena onkin saada tankkiin lisää muotoa niinkuin "tuulenohjaimistakin" näkee ja eipähän ole kaikki kotelot/upotukset samalla kaavalla tehtyjä, sitäpaitsi toiset tykkää muhkummasta :lol:


Katsotaan viikonloppuna miltä se "patti" rupeaa näyttämään kun saa loputkin pellit liimattua tankkiin, toivottavasti?!

Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin :type:

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Pe Helmi 01, 2013 8:18 pm

Vähän liikaa muhkua, ja täten taitaa mittariston lukrminen ajon aikana olla hankalaa. Tai ainakin näyttää siltä...
Mutta isona plussana pellin käyttö lasikuidun sijasta.
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
aikakone
Viestit: 91
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 1:00 am

Re: sc28 evo3 "Wrinkle+"

Viesti Kirjoittaja aikakone » Su Helmi 03, 2013 11:28 am

GertMüller kirjoitti:Vähän liikaa muhkua, ja täten taitaa mittariston lukrminen ajon aikana olla hankalaa. Tai ainakin näyttää siltä...
Mutta isona plussana pellin käyttö lasikuidun sijasta.
Sanotaanko asia vaikka nyt vaikka näin, että ei siitä tietenkään mitään näe jos hakee sitä aerodynaamisinta huippunopeus muna-asentoa. Kyllä siitä normi ajoasennolla ihan hyvästi näkyy MUTTA jos yhtään pitempi selkäinen tai vaihtoehtoisesti lyhyt kätisempi ajelis ni voisi olla pieniä mittarin lukemisongelmia
:)

On se vaan tuo pellin kans työskentely eri mielekästä hommaa :freak2: Mutta taitaa joutua sen kusilaidunkin kanssa pikkuisen leikkimään että saa ehjättyä noita vanhoja palikoita ku ei taida keretä opetetella tekemään kaikkee pellistä :deal:

Katotaan nyt miten äkkiä se kevät sieltä tulee :upto:

Vastaa Viestiin