Yritätkö päivittää tätä projektia Facebookkiin vai tänne forumille?J-R kirjoitti:Kirjoitukset B-foorumille ovat tietyllä tavalla tarkoitus provosoida mp-porukoita...
I/Ö GSXR muunnos ruiskuksi ja muuta kivaa räpellystä. Holset
- hellboy
- Viestit: 1375
- Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: GSXR12Ti MS3
Re: I/Ö GSXR muunnos ruiskuksi ja muuta kivaa räpellystä. Ho
Nomex est omen
- J-R
- Viestit: 429
- Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am
Re: I/Ö GSXR muunnos ruiskuksi ja muuta kivaa räpellystä. Ho
Kyllä, tarkoitus olis että molempiin... kuitenkin väkisinkin tulee samaa tekstiä molempiin, kun sama projekti on kyseessä.hellboy kirjoitti:Yritätkö päivittää tätä projektia Facebookkiin vai tänne forumille?J-R kirjoitti:Kirjoitukset B-foorumille ovat tietyllä tavalla tarkoitus provosoida mp-porukoita...
Itse asiassa aika vähän tekstiä on syntynyt mihinkään... mutta yritetään parempaa jatkossa
Pitänee sitten lopuksi koostaa koko homma printtiin...
- J-R
- Viestit: 429
- Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am
Re: I/Ö GSXR muunnos ruiskuksi ja muuta kivaa räpellystä. Ho
Noniin, nyt stten tavoite olla pyörän kanssa Hallissa kesäkuun lopussa...
Pyörässä nyt 6" takavanne sovitettuna ja takajousitus uutta (lue jäykempää jousta) vailla valmis.
Sähkötyöt edenneen, mutta mm. Koso RX-1 on vielä ilman huomiota... eli hyvin mennee, mutta menkööt
Mittaripuolelle tarvittaisiin AEM UEGO mittarilla ja anturilla... jos jollain sellainen, voipi tarjota?
Myös EBC 3007C etupipari vielä haussa, meinaa tuo meidän huippunopeus "spesialisti" olla niin optimistinen saavutettavan vauhdin suhteen, että haluaa toisen piparin eteen
Ruskon Autonmaalaamo http://www.ruskonautomaalaamo.fi/ on lupautunut vetäisemään uuden keltaisen väsin pyörän pintaan, iso kiitos sinne!
Mustat osat me saadaan mustiksi ilaman maalausta, meinaan että kädet aina sen verran mustat ettei maalia tarvita...
Voisinhan tässä kertoa vaikka mitä painokoneista, prittereistä, riksoista, kimppakyydeistä ja muusta todella paljon asiaan liittyvästä... mutta pidäydyn siitä, sillä sitä sepostusta taitaa jo löytyä tuolta dragrace osiosta ihan tarpeeksi
Nyt maanantain tunnelmat kiteytettynä yhteen lauseeseen:
Jos tästä joskus valmis tulee, niin se kyllä jo ihme ja jos se on ihme, niin enää ei ole mikään ihme jos kulkisi kuin pieni eläin!
-Jussi
ps. jos toiveita kuvista missä epämääräinen runko + moottori peitettynä sähköjohdoilla ja kohta myös bensaletkun pätkillä... niin ei muuta kuin pyytää kuvia? Laitan niitä joko tänne tai FB:hen tai sitten molempiin.
ps2. tekihän duudsonitkin nolla-budjetilla hyvää showta ja homma jatkuu edelleen... katsotaan mihin me noilla tyhjistä pulloista/tölkeistä saaduilla rahoilla ylletään
Pyörässä nyt 6" takavanne sovitettuna ja takajousitus uutta (lue jäykempää jousta) vailla valmis.
Sähkötyöt edenneen, mutta mm. Koso RX-1 on vielä ilman huomiota... eli hyvin mennee, mutta menkööt
Mittaripuolelle tarvittaisiin AEM UEGO mittarilla ja anturilla... jos jollain sellainen, voipi tarjota?
Myös EBC 3007C etupipari vielä haussa, meinaa tuo meidän huippunopeus "spesialisti" olla niin optimistinen saavutettavan vauhdin suhteen, että haluaa toisen piparin eteen
Ruskon Autonmaalaamo http://www.ruskonautomaalaamo.fi/ on lupautunut vetäisemään uuden keltaisen väsin pyörän pintaan, iso kiitos sinne!
Mustat osat me saadaan mustiksi ilaman maalausta, meinaan että kädet aina sen verran mustat ettei maalia tarvita...
Voisinhan tässä kertoa vaikka mitä painokoneista, prittereistä, riksoista, kimppakyydeistä ja muusta todella paljon asiaan liittyvästä... mutta pidäydyn siitä, sillä sitä sepostusta taitaa jo löytyä tuolta dragrace osiosta ihan tarpeeksi
Nyt maanantain tunnelmat kiteytettynä yhteen lauseeseen:
Jos tästä joskus valmis tulee, niin se kyllä jo ihme ja jos se on ihme, niin enää ei ole mikään ihme jos kulkisi kuin pieni eläin!
-Jussi
ps. jos toiveita kuvista missä epämääräinen runko + moottori peitettynä sähköjohdoilla ja kohta myös bensaletkun pätkillä... niin ei muuta kuin pyytää kuvia? Laitan niitä joko tänne tai FB:hen tai sitten molempiin.
ps2. tekihän duudsonitkin nolla-budjetilla hyvää showta ja homma jatkuu edelleen... katsotaan mihin me noilla tyhjistä pulloista/tölkeistä saaduilla rahoilla ylletään
- J-R
- Viestit: 429
- Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am
Re: I/Ö GSXR muunnos ruiskuksi ja muuta kivaa räpellystä. Ho
AEM UEGO vaihtui Innovate LC-1 + DB-näyttö...
Varmaan ei menty huonompaan suuntaan, koska Innovate pitäis olla markkinoiden nopein ja tarkin laajakaista lambda. Tuo DB näyttöhän on ihan normi digitaalinen numeronäyttö seokselle (AFR) ja paksuutta sillä on vain noin 20mm, joten se sopii hyvin myös pyöräkäytööön.
Noin muuten ilmoja on pidellyt... tallia tarvittu Pösän korjaukseen jne.
Pitää odottaa parempia tuulia Tyrvänän suunnalta
Varmaan ei menty huonompaan suuntaan, koska Innovate pitäis olla markkinoiden nopein ja tarkin laajakaista lambda. Tuo DB näyttöhän on ihan normi digitaalinen numeronäyttö seokselle (AFR) ja paksuutta sillä on vain noin 20mm, joten se sopii hyvin myös pyöräkäytööön.
Noin muuten ilmoja on pidellyt... tallia tarvittu Pösän korjaukseen jne.
Pitää odottaa parempia tuulia Tyrvänän suunnalta