Re: FZR600

Valvojat: ESKIL, btseppo

Horsi
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2013 10:49 pm

Re: FZR600

Viesti Kirjoittaja Horsi » Pe Marras 15, 2013 12:46 am

Elikkäs nyt rupee olemaan rojekti siinä vaiheessa että tarvitaan lisää paukkuja !

Tuli hommattua viime talvena 95 vuosmallin 600 fazeri ( 92 valmistettu ylivuotinen) ja sitä on rojektoitu sitä mukaa kun budjetti periksi antaa...


Tehdyt muutokset:

2011vm 1000cc gixerin keula+kolmiot.
Samaisesta moposta etujarrut.
1000cc fzr:än takahaarukka+vanne.
mgm:ältä perä.
Extreme maski.
Runko ja takahaarukka käytetty pulverissa sekä kone maalattu.


Mutta talvi tekee kovasti tuloa ja tulee muuten pitkiä iltoja jos ei ole tekemistä

Tarkotuksena ois rueta pulttaamaan puhallinta kylkeen jos jollain on tietoa saako kyseisen pyörän koneeseen vahvistettuja sisuskaluja tieto olisi erittäin tervetullutta tänne suuntaan :) kuvia laittelen nyky hetkestä kohan raahaan perseeni taas pajalle !

Horsi
Viestit: 23
Liittynyt: Ma Helmi 18, 2013 10:49 pm

Re: Re: FZR600

Viesti Kirjoittaja Horsi » Pe Marras 15, 2013 1:25 am

Löyty joku huono kuva arkistojen kätköistä :D

Avatar
eemeli20
Viestit: 673
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 12:00 am
Paikkakunta: 12r T

Re: FZR600

Viesti Kirjoittaja eemeli20 » To Marras 28, 2013 6:43 pm

Horsi kirjoitti:Elikkäs nyt rupee olemaan rojekti siinä vaiheessa että tarvitaan lisää paukkuja !

Tuli hommattua viime talvena 95 vuosmallin 600 fazeri ( 92 valmistettu ylivuotinen) ja sitä on rojektoitu sitä mukaa kun budjetti periksi antaa...


Tehdyt muutokset:

2011vm 1000cc gixerin keula+kolmiot.
Samaisesta moposta etujarrut.
1000cc fzr:än takahaarukka+vanne.
mgm:ältä perä.
Extreme maski.
Runko ja takahaarukka käytetty pulverissa sekä kone maalattu.


Mutta talvi tekee kovasti tuloa ja tulee muuten pitkiä iltoja jos ei ole tekemistä

Tarkotuksena ois rueta pulttaamaan puhallinta kylkeen jos jollain on tietoa saako kyseisen pyörän koneeseen vahvistettuja sisuskaluja tieto olisi erittäin tervetullutta tänne suuntaan :) kuvia laittelen nyky hetkestä kohan raahaan perseeni taas pajalle !

En enää muista mutta joku muukin tässä taannoin suunitteli 600 turbottamista, omasta mielestä lähtökohtaisesti jo huono idea, pelkästään sen vuoksi että saa huonosti, veiviä, mäntää,kytkintä.. Helvetillinen pinkka menee rahaa koneeseen, ecuihin ja muuhun paskaan jos meinaa saada hyvän ja toimivan kokoonpanon, samalla rahalla saat 1000cc mopon ja samoilla tehoilla mutta paljo helpommin. Eli jos turbottelu kiinnostaa niin suoraan sitte joku vehje +1000cc sarjasta ni kaikkea löytyy paljon helpommin. :wavey:

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Re: FZR600

Viesti Kirjoittaja pekasus » Pe Marras 29, 2013 1:30 pm

Horsi kirjoitti:
Tuli hommattua viime talvena 95 vuosmallin 600 fazeri ( 92 valmistettu ylivuotinen) ja sitä on rojektoitu sitä mukaa kun budjetti periksi antaa,
FZR ei muuten ole fazeri..Yamaha on käyttänyt maailmalla mallinimeä fazer,suomeen ei ole uutena tuotu.
Ensimmäiset -80 luvulla FZX mallit 700 750 sitten FZS 600 1000 ja FZ1 FZ6 mallit.
Ollut omistuksessa mallit fzx750,fzs100,fz1 kaikki ilman fazer merkintää koska uutena tuotu..

Mut ei muuta kuin turboa kiinni,on niitä muutkin laittaneet.

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Re: FZR600

Viesti Kirjoittaja pekasus » Pe Marras 29, 2013 1:35 pm

eemeli20 kirjoitti:
Horsi kirjoitti:Elikkäs nyt rupee olemaan rojekti siinä vaiheessa että tarvitaan lisää paukkuja !

Tuli hommattua viime talvena 95 vuosmallin 600 fazeri ( 92 valmistettu ylivuotinen) ja sitä on rojektoitu sitä mukaa kun budjetti periksi antaa...


Tehdyt muutokset:

2011vm 1000cc gixerin keula+kolmiot.
Samaisesta moposta etujarrut.
1000cc fzr:än takahaarukka+vanne.
mgm:ältä perä.
Extreme maski.
Runko ja takahaarukka käytetty pulverissa sekä kone maalattu.


Mutta talvi tekee kovasti tuloa ja tulee muuten pitkiä iltoja jos ei ole tekemistä

Tarkotuksena ois rueta pulttaamaan puhallinta kylkeen jos jollain on tietoa saako kyseisen pyörän koneeseen vahvistettuja sisuskaluja tieto olisi erittäin tervetullutta tänne suuntaan :) kuvia laittelen nyky hetkestä kohan raahaan perseeni taas pajalle !

En enää muista mutta joku muukin tässä taannoin suunitteli 600 turbottamista, omasta mielestä lähtökohtaisesti jo huono idea, pelkästään sen vuoksi että saa huonosti, veiviä, mäntää,kytkintä.. Helvetillinen pinkka menee rahaa koneeseen, ecuihin ja muuhun paskaan jos meinaa saada hyvän ja toimivan kokoonpanon, samalla rahalla saat 1000cc mopon ja samoilla tehoilla mutta paljo helpommin. Eli jos turbottelu kiinnostaa niin suoraan sitte joku vehje +1000cc sarjasta ni kaikkea löytyy paljon helpommin. :wavey:
Eihän tuohon mitään ecuja ym. kallista tarvii laittaa..paineistaa kaasarit tekee sarjan sekä painekotelon.
Itse jos pystyy tekemään niin muutamalla satkulla laittaa.
Tuommoisella tonnin pärrällä helppo harjoitella,kyllä se vakioromuilla aikansa kestää..

Vastaa Viestiin