Saatanan sade. Noh, sain ainakin keulan purettua.
Tosta värimaailmasta nyt ihan ekaksi. Mä olen vähän miettinyt tossa tota pyörän väriskaalaa ja siellä on kolme väriä joihin en oikein pysty/ osaa/ halua vaikuttaa:
MUSTA: takaswingi, runko, vanteet, renkaat, istuin
HOPEA: moottori, etuputket, etukolmiot
VIOLETTI: Tankki, bellypan, etulokari
Noihin jos lisää vielä neljännen värin niin toi alkaa olemaan joku v*tun Teknoksen promopyörä. Eli vaihtoon siis menee myös tanko ja kahvat. <- Noi ajattelin vaihtaa myös hopeaksi, tanko ilman tota välitikkua.
Etuvaloiksi olen vähän kaavaillut kahta pientä pyöreää lamppua päällekkäin, pienen rosteripellistä taivutetun kehän sisällä. Tosi vaikee selittää, toivottavasti on joskus näyttää kuva tästä.
Sivuprofiilista kun kattoo niin noi Devilin huilut on kyllä ihan liian pitkät. Pystyykö noita lyhentämään yhtään vai pitääkö ostaa uudet? Lisäksi voiden kulmaa vois vähän nostaa, sen verran että olisi linjassa takahäkin kanssa. Takakate/ häkki on kanssa aika massiivisen näköinen. Tuohon kun saisi viritettyä siromman häkin jollain R6:n takakatteella ilman matkustajan istuinta. Siitä noi matkustajan jalkatuet vielä hemmettiin niin saisi ton peräpään vähän kevyemmäksi.
Etulokaria olisi kanssa tarkoitus vähän "trimmata". En vaan tiiä miten kotikonsteilla onnistuu.
Tossa oli jotain kommenttia etuputkien vaihdosta. Tän pyörän osalta sellanen swappi gixxerin USD keulaan on varmaan se aika vakio temppu, mutta mä kyllä ihan tykkään näistä orggis putkista

Joten sellaista ei ole tulossa.
Isoin probleema tällä hetkellä on mittaristo. Digitaaliset mittarit on instant_turn_off. Haluisin niin kovin tohon analogisen speedon ja kiekkamittarin... Mutta miten ne liittimet mahtaa istua?