Gsx-R 1100W Turbo
-
truebomber89
- Viestit: 55
- Liittynyt: To Touko 29, 2014 6:06 pm
- Paikkakunta: GsxR 1100W -95
Re: Gsx-R 1100W Turbo
Eipä kai:) iössä ollu toi pakosarja ja turbo ennen ainaki. Ja vesikone on viä vitunkarvan verran korkeempi!
Fighters army toijala