Tiputat sitä ohjausiskaria alemmas.
Keskikiinnityksen alle holkkia ja sivukiinnitys muuttaen sinne alapuolella.
Lappiksella taitaa olla kuvakin tuollaisesta muutoksesta? En varma ole mutta muistelisin näin, laittanee kuvan selventämään asiaa.
Suzuki gsx-r 1000 K6 fighter
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Re: Suzuki gsx-r 1000 K6 fighter
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.
"The Fosse Way" better than good blowjob...
"The Fosse Way" better than good blowjob...
- tanskude
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: 1100 i/ö
Re: Suzuki gsx-r 1000 K6 fighter
Ainakin vähän vanhemmassa gixerissä onnistui pikkusen mainitsemalla tavalla toi ohjausiskarin tiputus. Muuten ei mitään ongelmaa, mutta kannattaa kattoa ettei ota lokariin kiinni niinkuin allekirjottaneella..
- lappis
- Viestit: 725
- Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: K3 1000 Fighter
- lappis
- Viestit: 725
- Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: K3 1000 Fighter
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 7:49 am
- Paikkakunta: rizla suzuki ja fat ass turbo gsx-r
Re: Suzuki gsx-r 1000 K6 fighter
Tee ohjausiskarille uudet kiinikkeet ala t-kappleen alle niin saat sen maskin huomattavasti fiksumpaan paikkaan.sayryla kirjoitti:Niin tiputtaisin minäkin, mutta ohjausiskari ottaa kiinni maskiin.thelittleone kirjoitti:Kliinin ja "tehdastekoisen" näköinenhän siitä tulee.
Maskia tiputtaisin pari senttiä...ehkä enemmänkin.
EAST SIDE WHEELERS