Kaik on mänt, katellaan keväämmällä
Valvoja: ESKIL
-
skuikka
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm
Kaik on mänt, katellaan keväämmällä
.
Viimeksi muokannut skuikka, Su Syys 27, 2015 2:33 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
- Janezki
- Viestit: 555
- Liittynyt: La Kesä 01, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: Voimamöhkäle!
Re: Annetaan Dunlop sportmax 180/55-17, Hki
Voisin ehkäpä poiketa ;D
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~
~Fuelholic Fighters~
-
skuikka
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm
Re: Annetaan Dunlop sportmax 180/55-17, Hki
Poikkea toki, oli ainakin vielä eilen töistä lähtiessä seinustalla. Huikkaa tähän jos hait kumin, niin ei käy kukaan tyhjää hakemassa.
-
A-JK
- Viestit: 20
- Liittynyt: La Heinä 21, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 10R
Re: Annetaan Dunlop sportmax 180/55-17, Hki
Kävin tänään noukkimassa renkaan parempaan talteen
-
skuikka
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm
Re: Annetaan Misukka PR4 180/55-17, Hki sakkorajalla
Joutilas kumi taas. Muutin otsikkoon tiedot ja ylemmässä viestissä noutonuotit. Kuitta taas jos joku hakee niin ei tarvi muiden hakea tyhjää.
-
skuikka
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm
Re: Annetaan Misukka PR4 180/55-17, Hki sakkorajalla
Otsikon mukainen gummi ja pr2 160/17 löytyy ekan viestin grideillä