Kaik on mänt, katellaan keväämmällä

Valvoja: ESKIL

skuikka
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm

Kaik on mänt, katellaan keväämmällä

Viesti Kirjoittaja skuikka » Ke Maalis 18, 2015 11:06 am

.
Viimeksi muokannut skuikka, Su Syys 27, 2015 2:33 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Avatar
Janezki
Viestit: 555
Liittynyt: La Kesä 01, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Voimamöhkäle!

Re: Annetaan Dunlop sportmax 180/55-17, Hki

Viesti Kirjoittaja Janezki » Pe Maalis 20, 2015 2:58 pm

Voisin ehkäpä poiketa ;D
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

skuikka
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm

Re: Annetaan Dunlop sportmax 180/55-17, Hki

Viesti Kirjoittaja skuikka » La Maalis 21, 2015 1:49 am

Poikkea toki, oli ainakin vielä eilen töistä lähtiessä seinustalla. Huikkaa tähän jos hait kumin, niin ei käy kukaan tyhjää hakemassa.

A-JK
Viestit: 20
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 10R

Re: Annetaan Dunlop sportmax 180/55-17, Hki

Viesti Kirjoittaja A-JK » Ma Maalis 23, 2015 11:58 pm

Kävin tänään noukkimassa renkaan parempaan talteen :wavey:

skuikka
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm

Re: Annetaan Misukka PR4 180/55-17, Hki sakkorajalla

Viesti Kirjoittaja skuikka » To Elo 13, 2015 8:39 am

Joutilas kumi taas. Muutin otsikkoon tiedot ja ylemmässä viestissä noutonuotit. Kuitta taas jos joku hakee niin ei tarvi muiden hakea tyhjää.

skuikka
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 5:11 pm

Re: Annetaan Misukka PR4 180/55-17, Hki sakkorajalla

Viesti Kirjoittaja skuikka » Ti Syys 08, 2015 2:07 pm

Otsikon mukainen gummi ja pr2 160/17 löytyy ekan viestin grideillä

Vastaa Viestiin