CBR600 -89 OSIA

Valvoja: ESKIL

Avatar
tunnel
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 12:00 am
Paikkakunta: hornet fighter

CBR600 -89 OSIA

Viesti Kirjoittaja tunnel » Ke Loka 21, 2015 1:22 pm

http://www.tori.fi/satakunta/Kaatumarau ... 2.htm?ma=1

kannattaa katsoa myös muut ilmoitukseni ja luonnollisesti saa myös tarjota. yht. otot tähän, privaan tai mikael.tamminen@gmail.com
Kirves olalla selvittämään
Kenellä otsaa on jäljet jättää...

Avatar
tunnel
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 12:00 am
Paikkakunta: hornet fighter

Re: CBR600 -89 OSIA

Viesti Kirjoittaja tunnel » Ma Marras 02, 2015 10:47 pm

Tarjotkaa! Tosta kone vaikka PVseen...
Kirves olalla selvittämään
Kenellä otsaa on jäljet jättää...

Vastaa Viestiin