http://www.tori.fi/satakunta/Kaatumarau ... 2.htm?ma=1
kannattaa katsoa myös muut ilmoitukseni ja luonnollisesti saa myös tarjota. yht. otot tähän, privaan tai mikael.tamminen@gmail.com
CBR600 -89 OSIA
Valvoja: ESKIL
- tunnel
- Viestit: 121
- Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: hornet fighter
CBR600 -89 OSIA
Kirves olalla selvittämään
Kenellä otsaa on jäljet jättää...
Kenellä otsaa on jäljet jättää...
- tunnel
- Viestit: 121
- Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: hornet fighter
Re: CBR600 -89 OSIA
Tarjotkaa! Tosta kone vaikka PVseen...
Kirves olalla selvittämään
Kenellä otsaa on jäljet jättää...
Kenellä otsaa on jäljet jättää...