Uusi 12V syöttöpumppu. Käy bensa, diesel, etanoli, metanoli
Hügo 13 3000:
125 l/h, 0.3bar, imu -0.1bar
8mm letkulähdöt käännettävissä eri suuntiin
Tässä sama pumppu motonetistä:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/281205/S ... mppu-paine
40€
Lahti 0445544074
M: polttoainepumppu
Valvoja: ESKIL
- fooorumi
- Viestit: 759
- Liittynyt: Ti Marras 25, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: busa tic
M: polttoainepumppu
Wetracingcrew-lahti